Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: barbarab
, Datum:
19.09.2005 09:51
Dag allemaal. Riep vorige week dat ik hier niet meer zou komen maar miste het forum, of liever gezegd, de leuke mensen op dit forum. Sorry dat ik vorige week nogal fel reageerde op een aantal opmerkingen. De reden daarvoor is te privé om hier te noemen. Bij het lezen van de laatste reacties op deze topic vanaf ca. vorige week dinsdag stonden twee reacties van mensen die aangaven het zonde te vinden dat ik evt. niet meer terug zou komen. Dat deed dan toch weer goed ervan uitgaande dat het gemeend was :-))
Ik voel me ook geroepen om hier even terug te verschijnen aangezien een aantal onder u denkt dat Melanie een synoniem zou zijn voor mensen die geroepen hebben niet meer op het forum te zullen komen. Dat geldt in elk geval niet voor mij. Ik ben mans genoeg om onder mijn eigen naam mijn eigen mening te verkondigen. Was alleen vorige week zo teleurgesteld dat ik mijzelf heb teruggetrokken om mijzelf (en jullie) een rustpauze te gunnen.
Geplaatst door: ® guusje
, Datum:
19.09.2005 09:57
Welkom terug, Barbara. Kan me voorstellen dat je het forum miste. En bedenk maar bij bepaalde mindere opmerkingen: dat zegt niets over jou, maar des te meer over die mensen zelf!
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
19.09.2005 10:01
Heey Barbarab, fijn dat je er bent... Ga er maar van uit dat ik alleen gemeende dingen zeg/schrijf, anders hou ik me stil..
, Datum:
19.09.2005 10:22
Nog even speciaal voor Glency, SORRY! Ik begrijp dat het niet zo bedoeld was.
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
19.09.2005 10:45
Geplaatst door: kots
, Datum:
19.09.2005 11:00
ja dit heeft een zeer hoog kotsgehalte, getverdemme
Geplaatst door: yvonne
, Datum:
19.09.2005 11:17
lijkt me hier stik gezellig maar dat dialect das moeilijk te lezen moet ik echt 3 keer lezen voor dat ik het begrijp. Uit welke streek komt dit.En nog even dit mensen die hier negatief reageren nemen elke keer de moeite om dit weer te lezen,vreemd zou ik zo zeggen.
, Datum:
19.09.2005 11:26
Hallo Yvonne,
A's 't mut doot wie 't ok efkes in't ABN heur! Over het algemeen is het hier inderdaad bar gezellig, er is in de loop van het jaar al heel wat lief en leed, zin en onzin door gegaan. Het meeste dialect wat je hier leest is Twents(tukkers..), maar ook Brabants, Limburgs, Vlaams, iets uit het noorden of uit het westen kun je wel vinden... Een ieder kakalt hier zoals hij/zij gebekt is...
Wat we eigenlijk allemaal gemeen hebben,is dat we van appeltaart houden..
Geplaatst door: ?
, Datum:
19.09.2005 11:35
Ik stoor me niet aan dit topic. Ik lees het ook eigenlijk zelden. Ja oké, nu wel dus.
Het is wel opvallend dat dit topic niet verwijderd wordt.....
Geplaatst door: glency
, Datum:
19.09.2005 11:36
@ barbarab....
smaaaaaaaaaaaaakkkkkk, xxx
, Datum:
19.09.2005 11:42
Dit wordt voor een aantal topiclezers vast weer reden om helemaal niet goed te worden ;-) Smak terug hoor.
, Datum:
19.09.2005 11:44
@Annechie, leuk dat taaltje. Ik woon vlakbej Oh Oh, Den Haag en dat schrijf tog ook wel lekkuh weg hoa!
Geplaatst door: o
, Datum:
19.09.2005 11:44
ja verbazingwekkend dat dit niet wordt weggehaald wat een onzin
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
19.09.2005 15:45
Hallo Barbarab,
Welkom terug op het forum, betekent het dat je nu ook weer terug komt op de chat zo af en toe?
Groetjes,
Jolanda
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
19.09.2005 21:58
@yeoman.
Yeo, gij zeeman sterk en stoer
eens gij deez vrouws liefde vervoer
langs zeeën vol van tranen
éénieder zal't beamen
uren, dagen, lange nachten
was je te verwachten
maar het wachten werd ik moe
mijn hart behoort nu aan een ander toe
hebt geen pijn, smart of verdriet
ik weet
al gauw zult gij weer zingen een vrolijker lied.
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
19.09.2005 22:31
### Geplaatst door: Melanie, Datum: 19-9-2005 10:45
BLGH!!!
Geplaatst door: kots, Datum: 19-9-2005 11:00
ja dit heeft een zeer hoog kotsgehalte, getverdemme ###
-> Is er nóg een Melanie op deze topic actief ??? Ach nee, gewoon iemand die meent zich voor mij te kunnen uitgeven....
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
20.09.2005 05:56
Wat verschrikkelijk mooi Tara, ik werd er stil van......Bravo Zulu
Geplaatst door: ???????????
, Datum:
20.09.2005 07:55
, Datum:
20.09.2005 08:16
Tara.. een welgemeend aplaus....
, Datum:
20.09.2005 10:06
Ja hoor Jolanda, ook weer voorgenomen te chatten.
Nu alleen heel erg druk wegens prinsjesdag hier op het werk. Dus even dit berichtje en dan....aan de slag!