Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
07.10.2004 17:46
Op andere topics zijn er lezers die zich ergeren aan het chatten van sommige deelnemers. Omdat ze dachten iets te lezen over kamperen in Frankrijk en door het te lezen bedrogen uitkomen.
Bij deze topic bent u van te voren gewaarschuwd. DIT GAAT NIET OVER KAMPEREN!
Als er mensen zijn die overdag toch wel eens willen chatten kunnen ze deze topic gebruiken.
En van mij mag het allemaal onzin zijn, als je je maar vermaakt.
Wim, André, Annechie, Lili@an en nog meer lezers. Ga hier maar verder.
Geplaatst door: ® Piet
, Datum:
07.10.2004 20:12
Geachte heer webmaster...kunt u alstublieft een chatbox toevoegen aan deze geweldige site, zodat de mensen die hier prijs op stellen gerbuik van kunnen maken. Lijkt me hartstikke tof.
, Datum:
07.10.2004 20:15
Heb je de titel niet gelezen dan?
Geplaatst door: Jacqueline
, Datum:
07.10.2004 20:35
het hoeft toch niet in dialect he dat chatten???? Woon dan wel in Twente maar blijf toch die westerse met haar stadse fratsen......
bij topic cala gogo hoor ik er niet meer bij helaas.
Geplaatst door: Jan Z
, Datum:
07.10.2004 21:12
Nee hoor Jacqueline gewoon lekker in voor iedereen begrijpbaar Nederlands.
Geplaatst door: ® Mieke
, Datum:
07.10.2004 21:13
Gerrit, nu mag het en nu is het niet leuk meer. Het is veel leuker als het niet mag!
Geplaatst door: lullo-1
, Datum:
07.10.2004 21:14
Hmm wil gerrit dan met zoveel woorden zeggen datie de webmaster is? Zou natuurlijk best kunnen, want iedereen kan hier zomaar een willekeurige identiteit aannemen...., niet dat IK dat zou doen, maar, 't kan....
Geplaatst door: Elma
, Datum:
07.10.2004 21:14
De rest van die onzin kan je op gala gogo kwijt.
, Datum:
07.10.2004 21:18
...en iedereen zich maar afvragen welke onzin elma bedoeld....
Geplaatst door: Jan Z
, Datum:
07.10.2004 21:21
Misschien is dat wel onzin.
, Datum:
07.10.2004 21:23
Mag je zelf invullen,ben niet zo moeilijk.
, Datum:
07.10.2004 21:24
vind gala gogo best wel spannend klinken.... Wasda?
, Datum:
07.10.2004 21:32
Even verder lezen op dit forum lullo-1.Je doet je naam eer aan zo.
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
07.10.2004 21:42
Dat komt omdat hij achter de bergen zit,dan heeft hij geen goed overzicht!!
Geplaatst door: ® André
, Datum:
07.10.2004 21:53
Sjonge jonge dit gaat niet eens over kamperen ik dacht nog dat is vast een leuk topic.
, Datum:
07.10.2004 21:59
Gelukkig ben ik geen webmaster. Er is maar één webmaster en dat is Johan. Als ik het moest doen kwam van deze site niets terecht.
En als Johan vindt dat deze topic niet kan, moet hij het dan maar vertellen en dan verwijderen.
Misschien moeten we ons dan maar alleen houden aan het kampeergebeuren.
Maar ik heb al eerder verteld dat ik het leuk vind om mijn meningen te vertellen.
Soms is klink klare onzin en iedereen mag daarover zijn of haar gedachten hebben.
En als iemand anders ook een onzin verhaal vertelt of mening kwijt wil, so what?
Vandaar dat ik deze topic begonnen ben.
Mensen willen heel veel meningen kwijt over kamperen. Daar is deze site voor bedoeld.
Maar als blijkt dat gemeenschappelijke belangen ook kunnen leiden tot andere verhalen of discussies moet dat kunnen. Maar als Johan zegt stoppen hiermee. Oké.
Geplaatst door: lullo-2
, Datum:
07.10.2004 22:05
Eerlijk gezegd volg ik het hier best wel regelmatig, maar 'die' draad had ik ff gemist. Kan niet anders zeggen dat het verloop ervan zeer vermakelijk is.
Moet hier ook kunnen, vind ik. Noem het randverschijnselen van het succes van camping-frankrijk, en het hoort erbij. Daarop inspelen lijkt me niet verkeerd,
(je houdt het toch niet tegen) en dat was ook zo'n beetje de strekking van gerrit's opening, die ik graag ondersteun. Hier een forum ligt in het verlengde van het succes.
Geplaatst door: miep
, Datum:
07.10.2004 22:25
tuut tuut, niet te serieus mensen.
valt er hier nog wat te lachen of niet?
Geplaatst door: André
, Datum:
07.10.2004 22:29
Lachen ? kamperen in Frankrijk das pas lachen.
En Gerrit super Topic dit gaat de TOPPER worden
Geplaatst door: lullo-3
, Datum:
07.10.2004 22:40
Nou miep, met een beetje mazzel kun je straks kiezen uit moppen en verhalen. Ken je die van de fransman die in nederland ging kamperen?