Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
26.10.2004 10:18
Ja Annechie zo giet dat in't leem. Ie ziet ze liever kom dan goan. Het blef altied möjlijk. En as ze een keer veur een tied in huus komt krieg ie 't er weer drök met.
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
26.10.2004 12:08
Masterlijk topic is dit!
eindelijk iets met pit!
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
26.10.2004 17:14
Ja Gerrit, 't is mangs wat! Van dit kind waa'we trouwens al wel iets 'ewend, toen ze studeer'n was ze al dree joar op kamers, toen hef ze veur heur studie nog een half joar in buutenland 'ezeten, heel veere vot, toen hebbie wie bie thuuskomst wel een feesje 'evierd heur! Maar ja...dan bint ze d'r met kloar, dat denk ie tenminste.. maar dan kömp ut nog, geen kamer meer en nog ginne baane noatuurlijk! Gelukkig kunt ze dan nog efkes weer bie moo op 'n pappot....'t is grappig, kinder kunt d'r aaltied in en uit, heel vake! Oalders kunt det neet, die möt alties zitt'n woar ze zit! Maar noe geet't echt gebeur'n, 't kind hef 'n baane en noe ok nog een mooi klein flatje, noe mut ze maar vleeg'n.....hup, 't nös uut.....!!!!! Good uutkiek'n kind.... (mooders leert 't nooit of..)
, Datum:
26.10.2004 17:16
Hè, toe Flex.... zegt noe eens gewoon wi'j bint! Ik beginne noe toch wal een betje niejsgierig te wor'n heur...
Geplaatst door: ® keesje
, Datum:
26.10.2004 18:04
Bericht an Johan: ku'j misschien ok een tsjetbokse in't plat moak'n, ku'w doar met zien all'n terechte.
, Datum:
26.10.2004 23:57
Keesje ie hebt helemoale verkeerd begrep'n.
Dit is namelijk disse proatdeuse. Ie hebt het toch wel lees'n. D'r is al een chatbox en dat is genog.
En Annechie zo is't bie ons ok a goane. Eerst studeer'n. acht jaor uut huus e west, now is ze kloar en ok gien baantie, gien geld, dus moar weer naar huus hen. Moar der komt schot in.
, Datum:
27.10.2004 07:42
Wie möt maer mood hoal'n Gerrit, den van oons kreeg gisteren 't bericht det volgend veurjoar eur contract neet verlengt wöd..... det heurt ok neet echt bie't op oezelf goan.... toch? Toch geet't wal gebeur'n, 't zal op éen of andere maniere wal goad kom'm, 't schèelt, 't kind kan heel zuunig wèe'n, ze zal't wal redd'n... en aans geet't weer net als bie oe, de deure blif lösstoan... zo is't toch....
Anno..... was 't bie oe ok zo koalt vanmorn'n, verdikkeme,maar good da'j noe neet meer buut'n hooft te sloap'n neetwoar? Dan ha'j wal heel kot tegen vrouw-anno an mutt'n kroepen....brrrrr, ik hebbe toch zo'n hekel an det koale duustere weer....!
Goodgoan...... ;-)) ....
Geplaatst door: Anno
, Datum:
27.10.2004 08:34
Mörg'n Annechie,
Joa, doe hest weer allemoal geliek, 't wordt weer tied veur'n kroek in bèr!
Moar 's oams Annechie, is't toch wel hal gezellig, as het boet'n störmt en reeg'nt en et vroug duuster is, din kroep ik dicht teeg'n mien wiefke aan op baank. Kopke kovvie der bie, deur'n op slöt. Wel dut je wat!!
Zo kom ik de winter wel weer deur, of nait tin, Annechie.
Mien vogeltjes, mien wicht, bin'n nog nait aan't outvlaig'n tou, dei mot'n nog aal vouwerd word'n. Bin'n nog moar net oet dop. Elke mörg'n heb'n ze aal hal vroug heur snoaveltjes woag'nwied oop'n stoan.
Nou Annechie, tot mörg'n moar weer.
, Datum:
28.10.2004 08:08
Miene kinder....
Of ze noe groot bint, of ze zit nog in 't nös
nooit bint ze oe uut de gedacht'n lös
Heb ze zeerte, hebt ze verdreet
meestal is't moo die't ut eerste weet
Zonder te denken, striek'ie glad 'eur kleine mankement'n
stillekes stop'ie ze mangs 'ns toe een paar cent'n
Ok al he'we mangs een flink verschil
vake is't ut mooderharte det 't gauw weer goodmaak'n wil
A's zie piene hebt, dut't oe zeer
pas als't over is, dan lach ie weer..
'T is echt woar, of ze noe groot bint of nog in't nös
ie komt d'r eerl'ke nooit meer van lös........
Um de vaders oonder oeleu neet tekort te doon..... Ieleu zult vaste dezelfde geveul'ns hebb'n, maar ik kan't natuurlijk allenig vanuut mien eigen gezichtspunt vertell'n.... ;-)) ....
, Datum:
28.10.2004 08:41
Annechie, 'kan der wel van lip'n.
, Datum:
28.10.2004 08:46
Gerrit...
Dat mu'j neet doan... ik kan oe van hieruut de treuntjes toch neet votstriek'n.....
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
28.10.2004 10:18
Kan de titel niet veranderd worden in: dit topic gaat over dialecten!
Is veel masterlijk duidelijker voor the peeps weetje!
, Datum:
28.10.2004 10:38
Je wordt zo langzamerhand zeer vervelend Flexmaster.
Geplaatst door: _flexmaster
, Datum:
28.10.2004 10:47
Gerrit, wees concreet!
noem voorbeelden, hier kan ik niks mee dude!
Geplaatst door: Monique
, Datum:
28.10.2004 10:59
Die Flexmaster zit alleen maar te stangen, de boel te verzieken.
WEBMASTER JOHAN kun je daar iets aan doen?
Geplaatst door: Mr flexmaster
, Datum:
28.10.2004 11:05
doe normaal man, al mijn antwoorden zijn relevant, ik geef een antwoord wat past bij de vraag, dus doe normaal zeg!
, Datum:
28.10.2004 11:55
Zegguhhhhh, Flex....ie hooft d'r gin meneer veur te zetten heur, gewoon Flex is ok genog! Ik wol dat ik n's wisse wie of ie bint, ie zol'n een zönne van Wim könn'n wee'n, ie stangt op dezelfde maniere...
En over dat dialect... Flex, det is neet verplicht heur! Doar is Gerrit -en wie allemoal trouwens- helemoal neet vanuut 'egoane, det is toevallig gewoon zo 'egreujd, iederéene mag hier gezellig zien zegje doan op zien of heur maniere, ok ie dus, in oe'n eigen taaltje (a'j tenminste neet al te vervelend word....)
.... ;-) ....
Geplaatst door: ® Wim
, Datum:
28.10.2004 12:02
Waarom wordt mijn naam genoemd?
Ik versta dat gekke taaltje niet.
, Datum:
28.10.2004 12:04
Anno, ik vunne't toch zo mooi dat ie nog van die kleine wichie's hebt! Ik had d'r stiekum al zo'n vermoed'n van... Doarumme mos ik eigelijk al heel stiekum een betje achter mien vuuske grinniken toen ze laatst een betje oover ons roddel'n! Toen dach'ik al.... d'r kon wal 'ns een leuk stuksken leeftiedsverschil tussen oons weez'n, ze moss'n 'ns weet'n..... Det blik noe dus wel, Anno met zien kleine wichies en ikke met miene grote deerns.....giechel... ;-) .....
, Datum:
28.10.2004 12:08
Beste Wim,
Het is niet zo erg dat je het allemaal niet volgt, het is ook grotendeels onzin! We zaten alleen een beetje te ageren op het gedrag van Flex! Hij zit hier en daar nogal te stangen, een beetje op het randje zelfs, iets wat jou ook af en toe niet helemaal vreemd is.... toch?
Ennuuhhh, dat je het helemaal niet begrijpt, daar zet ik toch mijn vraagtekens bij als je het niet erg vind, je reactie is tenminste heel snel.... ;-) ...
Groeten van Annechie.....