Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anita
, Datum:
18.09.2005 08:33
Lilian, Je gaat me gelijk nog niet missen hoor. Zal hier ook gewoon mijn conversatie voortzetten. Anita
Geplaatst door: onbegrijpelijk
, Datum:
18.09.2005 09:57
onbegrijpelijk dat dit niet word verwijderd....
Geplaatst door: begrijpelijk
, Datum:
18.09.2005 10:05
Ik vind het onbegrijpelijk dat jij het niet begrijpt
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
18.09.2005 10:58
Melanie wordt het niet tijd je geraniums te gaan verzorgen!!!Of zoek een andere hobbie!
, Datum:
18.09.2005 11:03
Je kan haar maar het beste gewoon negeren Twinkel, eerste wordt het erger daarna dooft het negatieve gedrag langzaam uit.
Geplaatst door: wijsgeer
, Datum:
18.09.2005 11:18
Weten jullie waar de naam Melanie vandaan komt? Van het Griekse woord 'melaina',en de betekenis is: zwart , somber,boos(aardig).
Misschien was 'Melanie' eerst onder een andere naam op dit forum en is zij(of misschien is het wel een "hij"?) boos, omdat er wat reacties zijn weggehaald ??? Een aantal mensen heeft toen boos aangegeven "nooit meer" op dit forum te zullen komen. Misschien nu toch maar stiekem onder een andere naam?
, Datum:
18.09.2005 11:27
Wijsgeer misschien kan jij je dan ook iverdiepen in de principes van de operante conditionering. Honden liefhebbers zullen het met me eens zijn. Allemachtig het lijkt wel veterinaire geneeskunde, oeps. Alle aandacht ook al is 't ie negatief is een bekrachtiging en reden om door te gaan met negatief gedrag. Negeren die Melanie!
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
18.09.2005 11:50
### onbegrijpelijk dat dit niet word(t) verwijderd.... ###
De héle topic bedoel je dan toch wel. Maar zoals ik hierboven al schreef:
Dit is het meest gelezen en beschreven topic omdat er altijd mensen zijn ('t zijn net kinderen) die je -bijv. op een site- wat de ruimte moet geven. Johan geeft jullie die ruimte door dit speeltje (= deze topic) niet te verwijderen. Een soort speeltuin. Slim van hem.
Maar als je aan hun speeltje komt....ooooooh, wat zijn ze dan boos. Als huilende kindjes.
Geplaatst door: Ron
, Datum:
18.09.2005 11:58
Melanie ga zelf maar een topic openen.....iedereen is jou zat! Gefrustreerde kip!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
18.09.2005 12:32
Wat is hier in hemelsnaam aan de hand??????????
Wel eens van normen en waarden gehoord? Als het zo door gaat dan verwijdert Johan deze topic. Wij vertellen elkaar op deze topic al bijna een jaar wetenswaardigheden en ook onzinnige verhalen, in allerlei dialecten. Waarom mag dat niet? Ik snap niet waarom er nu deze reacties moeten komen.
De topic zegt het: Het gaat niet over kamperen in Frankrijk. Veel lezers komen niet op de chat en willen op deze topic hun verhaal kwijt.
Heb je daar moeite mee, lees het niet en geef niet van die opmerkelijke reacties. Respecteren heet dat.
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
18.09.2005 12:43
De topic zegt het: Het gaat niet over kamperen in Frankrijk.
En DUS hoort hij hier niet thuis.
Johan tolereert e.e.a., vermoedelijk om forummers hier een speen, uh, speeltje te geven. Prima, maar ik mag daar mijn oordeel over geven.
En laat het dan niet zo zijn dat als je daar wat van zegt, enkelen
als verwende huilende kindjes over je heen vallen.
Een ANDERE mening waarderen.... Dat heet óók respect !!
Geplaatst door: tineke
, Datum:
18.09.2005 12:46
Gerrit, je hebt gelijk, Johan is al dat gezeur op het forum behoorlijk zat en heeft daarom diverse topics verwijderd. Dat is waarschijnlijk de reden, dat enkele mensen proberen ook dit topic te verzieken, in de hoop dat Johan besluit het ook maar te verwijderen. Het is echt het beste de negatieve reacties te NEGEREN, dan is de lol er gauw van af om op dit topic vervelend te doen.
, Datum:
18.09.2005 13:07
Zullen we het over gewone dingen hebben?
Geplaatst door: vertigo
, Datum:
18.09.2005 13:16
Gerrit had nog zoooo gewaarschuwd: DIT GAAT NIET OVER KAMPEREN. Ik begrijp dat het inmiddels het topic voor moddergooien is geworden en "mensen op hun nummer zetten". Wat jammer. Tip van mij: negeer het irritante gedrag en ga door met datgene wat het gros van jullie hier zo leuk vindt!
V
, Datum:
18.09.2005 13:21
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Geplaatst door: tineke
, Datum:
18.09.2005 13:25
Ja, Anita, ik ga zo naar een kijkdag van een veilinghuis!
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
18.09.2005 13:32
, Datum:
18.09.2005 13:33
Oh leuk, waar is dat?
Ik ga aan het eind van de middag nog even bij vrienden op bezoek een glaasje rosé hebben ze voor me koud gezet werd me verteld.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
18.09.2005 13:36
Lieve medelezers... Laat ons allen kinderen zijn en laat ons spelen in onze speeltuin... ;)
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
18.09.2005 14:54
En ik ga nog even snel naar de Floriade in Nieuwe Niedorp.