Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anita
, Datum:
17.09.2005 12:22
Ik heb een ander email adres. Misschien op de chat even uitwisselen.
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
17.09.2005 14:18
Wissel geen msn-adressen uit via een openbare chat !! (maak er een goeie gewoonte van)
maak liever een hotmail-account aan (voor even) en wissel dan jullie adressen uit, dat kan via deze topic wel als Ron nou eens een echt adres gebruikt ipv. een fictieve.
Let wel op: gebruik in je account NOOIT je familienaam,woonplaats...enz.
Je hotmail-account vervalt na 90 dagen, als je je niet meer aanmeldt tenminste.
De hele uitleg over msn vind je op volgende site:
http://messenger.msn.nl/Xp/Default.aspx
maar op 'onze' chatbox is het nog altijd het gezelligst ! iedereen welkom.
Tara.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
17.09.2005 14:18
Ooooh, meug e wie noe niet meer metlèèz'n? Net noe 't spannend wödt!
Melanie, sommige mèèns'n bint neet geschikt veur n'n spultuin, die zeet doar 't plezier neet van in... misschien kunt d'r die ok better neet komm'n... dan argert n'n aander'n d'r zich ok neet an!
Wie kunt trouwens wal lèèz'n heur, wie begriept oe ok wal in één keer.....
Geplaatst door: ® guusje
, Datum:
17.09.2005 16:21
Annechie, wat een wijze woorden weer!
, Datum:
17.09.2005 16:55
Dag Tara, Ik heb een hotmail account. Bedankt voor je goede zorg. Heb je negatieve ervaringen?
Geplaatst door: Wendy
, Datum:
17.09.2005 17:04
Uhhhh Ronnie lieve schat, wil je soms dat ik dit allemaal ga lezen.........nee toch hoop ik, maar wat haal ik eruit?
Geplaatst door: neus
, Datum:
17.09.2005 17:26
ja hoor heeft ie het nog met iemand aangelegd
Geplaatst door: willy wortel
, Datum:
17.09.2005 18:05
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
17.09.2005 19:38
Guusje, jouw achternaam is vast Nederhorst. Klopt hè ?
, Datum:
17.09.2005 19:43
"Melanie, sommige mèèns'n bint neet geschikt veur n'n spultuin, die zeet doar 't plezier neet van in..."
-
Ik kwam hier ook niet om te "spelen" (dat je dat niet door had...), maar slechts om enkelen hier even op hun nummer te zetten. En daar is gezien het niveau van de bijdragen hier ook niet veel voor nodig natuurlijk....
Geplaatst door: Altamara
, Datum:
17.09.2005 19:48
Melanie, dan doe je toch iets niet goed. Want ik geloof niet dat hier iemand zich op z'n nummer gezet voelt. Maak je toch niet zo druk. Daar krijg je rimpels van.
Geplaatst door: ® gj
, Datum:
17.09.2005 21:16
, Datum:
17.09.2005 22:12
#### Melanie, dan doe je toch iets niet goed. Want ik geloof niet dat hier iemand zich op z'n nummer gezet voelt. ####
Je kunt geloven wat je wilt, maar uit de soms wat valse-nichterige reacties kun je gemakkelijk opmaken hoe aangesproken men zich voelt. Niet alleen onder deze topic dus. En druk maken doe ik mij niet, by the way. Daar ben ik al te oud voor...
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
17.09.2005 23:07
Wat doe je dan nog steeds hier in deze "kinderachtige kleutertopic" Melanie!!!!
, Datum:
17.09.2005 23:11
Dit is de manier voor Melanie om zich te ontladen vrees ik. Chakka!
Geplaatst door: yvonne
, Datum:
17.09.2005 23:57
melanie is een meiske me veel frustraties
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
18.09.2005 00:35
GJ je leeft nog! Da's toch tijden geleden dat je hier was en op de chat "zie"ik je ook niet meer, waar zit je? In je gloednieuwe caravan?
Het begint er hier nu op te lijken,er wordt heel wat af gekletst. Gaan we toch Anita en Ron missen als ze "op"de MSN toer gaan. Het begon net "spannend"te worden.
Jolie hei nog 'n betje an 't fiets'n wès vandage? Ie kon'd'r heel wat of preuf'n.
Annechie wat hei weer mooi sprök'n, ie bint toch 'n na wies mènske.
Enne Etterke: bedankt voor de uitleg........in ieder geval van harte welkom
op Gerrit's forum. Binnenkort 1-jarig bestaan!! En dat gaat uitbundig gevierd
worden.
, Datum:
18.09.2005 08:14
### Je kunt geloven wat je wilt, maar uit de soms wat valse-nichterige reacties kun je gemakkelijk opmaken hoe aangesproken men zich voelt. Niet alleen onder deze topic dus. En druk maken doe ik mij niet, by the way. Daar ben ik al te oud voor... ###
Reactie van twinkeltje:
### Wat doe je dan nog steeds hier in deze "kinderachtige kleutertopic" Melanie!!!! ###
Jouw antwoord is géén reactie op mijn voorlaatste bijdrage. Kun je niet zo goed lezen ?
Ik schreef net vóór jou dat ik mij niet (meer) druk maak. Dus waarom zou ik hier niet meer moeten komen dan ? Mijn voorlaatste bijdrage was trouwens een reactie op de bijdrage van Altamara.
Geplaatst door: :-))
, Datum:
18.09.2005 08:27
Ook niks beters te doen op de zwoele zondagochtend Melanie???
Misschien kunnen we de koppen eens samensteken...
Geplaatst door: Altamara
, Datum:
18.09.2005 08:30
Melanie, als je dan al "op leeftijd" bent, waarom vind je het dan nodig om mensen te kleineren of zelfs enigszins te beledigen en daar blijkbaar plezier in hebt? Zou je misschien je opmerking over Guusjes achternaam willen verklaren? Want daar heb ik helemaal m'n vraagtekens over.
Ik heb trouwens een nichtje die Melanie heet en die is heel vriendelijk ....