Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: visje
, Datum:
16.09.2005 11:03
Melanie, waarom zou dit toch het meest gelezen topic zijn???
Blijkbaar is er behoefte aan. En mensen die zeggen dat we dit maar op de chat moeten doen: niet iedereen is altijd op dezelfde tijd op de chat en zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen en laten. (We gaan op de chat rustig verder hoor). Ik vind het in elk geval erg gezellig hier! Ik lees ondertussen al aardig Twents, Tukkers of wat het verschil mag zijn (sorry voor de echte T's en T's, die weten het wel), dus je kunt er ook nog wat van opsteken.
groetjes Brenda
Geplaatst door: Altamara
, Datum:
16.09.2005 12:44
Zou Barbarab (topic taalgebruik)nou echt niet meer op het forum komen? Zou ik wel jammer vinden. Het is iemand met veel goeie bijdragen.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
16.09.2005 13:01
Misschien leest ze dit nog wel een keer... Bij deze dus: Barbarab, toe, kom terug, soms zijn er hier ook aardige mensen,we missen je..
Geplaatst door: visje
, Datum:
16.09.2005 18:15
Ik geloof dat ik weer een interessant topic heb gemist, taalgebruik. Was zeker erg snel verdwenen, ik kom hier haast elke dag.
Brenda
Geplaatst door: etterke
, Datum:
16.09.2005 19:16
ik heb de topic bewaard, als het je interesseert ...
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
17.09.2005 00:14
Nou ja Etterke, je naam zegt het al........hoe kom je er op? Verzamel jij nu al die topics die Johan er af gooit? Interessant en daar vul jij straks een eigen site mee? Hahaha, Een idee natuurlijk!O, o wat ben ik weer aan het neuzelen, straks krieg ik hier"dik"commentaar op.Allemoal 'n prettig weekend.
Enne Anita en Ron gaan jullie maar lekker verder "chatten"op deze topic, het gaat hier tenslotte Niet over kamperen in Frankrijk.
Geplaatst door: Anita
, Datum:
17.09.2005 09:31
Dag hoor, Ik ben er. Ik ga eerst even lezen wat er allemaal staat, is wel heel erg veel hé. 't Is maar goed dat ik dialect goed kan verstoan en begriep'n.
, Datum:
17.09.2005 09:32
Eerste ff voetballen kijken hoor.
Geplaatst door: etterke
, Datum:
17.09.2005 09:37
Wel, ik zal mijn nickname voor 1 keer eens verklaren. Heeeeeel lang geleden had ik een programma op een vrije radio met de naam "etter", en door dat radioprogramma zijn velen mij "etterke" beginnen noemen. Intussen ben ik een brave volwassen man van een flink eind in de 40 maar die naam is me blijven achtervolgen en dus gebruik ik hem ook als nick. Laat je dus niet misleiden door mijn naam. Als ik kan, zal ik iemand helpen en ik ben er absoluut niet op uit om overal rel te schoppen. Maar ik heb natuurlijk wel mijn eigen mening en daar zal ik altijd voor uitkomen. Bovendien doe ik dit hier met een echt e-mail adres en niet anoniem zoals zovelen hier op dit forum !
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
17.09.2005 09:46
Dit is het meest gelezen en beschreven topic omdat er altijd mensen zijn ('t zijn net kinderen) die je -bijv. op een site- wat de ruimte moet geven. Johan geeft jullie die ruimte door dit speeltje (= deze topic) niet te verwijderen. Een soort speeltuin. Slim van hem.
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
17.09.2005 10:03
Kinderachtige he Melanie...deze topic....maar je blijft het wel interessant vinden, aangezien je blijft reageren!!!!Mag hoor, maar doe dan gezellig mee en zit niet zo te klagen!
Geplaatst door: Ron
, Datum:
17.09.2005 10:29
Nou Lili@n, bedankt dat we hier welkom zijn.
Hey Anita, hou je van voetbal kijken? wat leuk!
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
17.09.2005 10:31
Ik praat hier niet MEE maar OVER. Het is ook geen klagen trouwens, gewoon een opmerking. Ik schrijf niet omdat ik het hier zo interessant vind dus, maar om even mijn mening te geven. Mijn laatste reactie was een antwoord op de bijdrage van visje. Die reactie was:
Dit is het meest gelezen en beschreven topic omdat er altijd mensen zijn ('t zijn net kinderen) die je -bijv. op een site- wat de ruimte moet geven. Johan geeft jullie die ruimte door dit speeltje (= deze topic) niet te verwijderen. Een soort speeltuin. Slim van hem.
, Datum:
17.09.2005 11:13
Met 10 - 1 gewonnen. Ik houd niet van voetballen kijken hoor, ik kijk enkel omdat mijn zoon meespeelt.
, Datum:
17.09.2005 11:21
met 10-1 nou da's leuk, zit je zoon nog bij de F-jes?
Heb je in de kou gestaan buiten? lijkt me inderdaad geen pretje.Hoeveel kinderen heb je eigenlijk?
, Datum:
17.09.2005 11:21
Hey Ron, Heb gisteren nog met accent gepraat, ik dacht dat ik uitgelogd had maar was niet zo. Ging ik kijken hoe dat moest. Ik chat namelijk nooit dus ben er niet zo goed in.
, Datum:
17.09.2005 11:22
Inderdaad bij de F-jes. Twee kinderen van 6 en 8. En jij?
, Datum:
17.09.2005 11:29
Anita, ik heb geen kinderen, maar vind ze altijd wel leuk hoor.
Dat uitloggen van de chat? tja, gewoon op exit klikken lijkt me, maar ik had er ook geen ervaring mee.
Heb jij eigenlijk msn?
, Datum:
17.09.2005 11:48
Nooit gedaan, geen idee hoe dat moet. Heb wel een hotmail account, dat heb je er voor nodig toch?
, Datum:
17.09.2005 11:57
Wil je dat ik je ff mail? voor een beetje privacy, ik zal je achternaam hier niet noemen maar is de eerste letter S en de laatste g, dan weet ik dat het klopt want om met email adressen te strooien lijkt me niet verstandig.
Je kunt het msn programma downloaden op www.messenger.msn.com