Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
15.09.2005 19:08
Wat je aanpakt valt mee,wat je uitstelt weegt zwaar.
Steeds opnieuw beginnen, dat is levensmoed.
Schuif de tekorten van jezelf niet door aan anderen.
Geplaatst door: Keesjuh
, Datum:
15.09.2005 19:10
Bonasera, wees origineel en citeer niet uit een boekje.
, Datum:
15.09.2005 19:21
Speciaal voor Annechie, ik hoop dat je het niet teveel aantrekt de commotie die loskomt op de topic taalgebruik.Ik ken jou niet,alleen van dit forum en jou bijdrage hierin.En je komt bij mij over als een wereld vrouw. Groet Keesjuh.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
15.09.2005 19:36
Twinkel... dan wil't wie eerst wel weet'n wat'ie te vier'n hebt natuurlijk.. ;-)
, Datum:
15.09.2005 19:40
Dan kom ik ook, een Limburgs feest is niet te overtreffen,wordt gezegd.
, Datum:
15.09.2005 19:56
Topic taalgebruik is verwijderd.
, Datum:
15.09.2005 19:59
Ik zie het, ik postte net een laatste uitleg naar aanleiding van mijn berichtje van 14.49. Toen ik terugging naar het forum was de topic verdwenen.
Misschien wel wijs van Johan, het is en blijft een pijnlijk onderwerp en eerlijk is eerlijk.. het heeft geen jota met kamperen te maken....
, Datum:
15.09.2005 20:00
Twinkel, ze hebt ok appelvlaai natuurlijk...!
, Datum:
15.09.2005 20:02
Annechie, je hebt gelijk, ik had nog twee keer kunnen posten en gaf daarbij al aan dat het topic verwijderd zou worden. Misschien een onderwerp voor rondom tien.Verdraagzaamheid en niet de bedoeling hebben iemand te kwetsen.
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
15.09.2005 20:41
Ha.......ik ben geslaagd voor een examen en dat is me wel een appeltaartje waard!!!!Maar........ik ben geen Limburgse hoor, denk dat jullie dat verkeerd begrepen hebben. Ben een mokumse die woont in brabant. Maar dan wel randje brabant/gelderland/limburg. Krijg dus van alle 3 wel wat mee!!!!Enne.....er gaat niets boven een zelfgebakken appeltaart...vind ik tenminste!!!
, Datum:
15.09.2005 21:29
Gefeliciteerd Twinkel! Waar stoppen ze in Brabant de appels in dan...
, Datum:
15.09.2005 21:42
Annechie,dat vraag je toch niet aan een dame?
, Datum:
15.09.2005 21:53
Och... dames onder mekare nietwoar!?
... :-) ...
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
15.09.2005 22:54
"Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk" en hoort dus niet op deze site thuis.
, Datum:
15.09.2005 22:56
Zo Melanie... dat had jij vlug beslist!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
15.09.2005 23:22
Ie bint d'r behoorluk drok met wès vandage Annechie, het wödt tied da'j hier
'n column begint!!!
Könt de leu dan nog heel wat van opstèkk'n en doarbie ze wödt d'r ok allemoal vrolijker van as ie hier elk'n dag 'n weurdje schrieft.(dat schrief ie wa aans, meer wus zo gauw nich hoo.......)
Woar sol Linda toch zitt'n en den Flex zéé ik ok helemoal nich meer hier.
En Annechie woar zit oe kameroad Anno?
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
16.09.2005 08:03
"Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk"
en hoort dus niet op deze site thuis.
, Datum:
16.09.2005 08:04
Nah Kees!!!!Daar in indergeval niet hihi. Ook in de appeltaart. Zoals ik al zei...er gaat niets boven de zelfgebakken appeltaart. Heerlijk dat luchtje uit de oven.....mmmmm, enne....de zelf gemaakte appelmoes, daar gaan ze ook wel in!!!
, Datum:
16.09.2005 08:05
Tssss....melanie....wat slim dat je daar na 35 pagina's achter komt!!!Knap hoor.....
, Datum:
16.09.2005 08:15
Ooh Annoooo, ik misse oe zoooo...
Ja Lili@n, zonder gekheid, ik heb'm ok al 'n hele tied emist, hij zal wal heel druk wèèz'n met al die vrouwleu in huus.. Flex zéé ik heel af en toe nog wel 'ns op een ander topic en Linda... misschien is Linda wal argens deur de bréév'nbusse ekröpp'n...
'N column Lilian, 't is hier toch de Story niet.. en dan zeker al det commentaar over de rugge krieg'n, nou, ik danke oe hartelijk, maar geef mien portie maar an Fikkie, ze zeet mie hier trouwens al vake genog denk ik!
En dan nog een kleinigheid: Ik heb gisteren denk ik toch de oog'n niet helemoal goed lös'ehad.. de berichtjes van 17.55 töt 19.21 heb ik helemoal niet ezééne, die zag ik net pas stoan.. Glency, leuk da'j hier waar'n, Bona, ok al zol't zo wèèz'n dat 't uut 'n beukske kump, dan is't in ieder geval 'n mooi beukske.. en Keesjuh... ok teeg'n dit soort dinge bin ik enigszins weerbaar eword'n, en det complimentje, dankjewel, doar wor ik altied 'n betje verlèèg'n van..
Goeiemorgen Twinkel, ok weer wakker ;-)