Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: K@rin
, Datum:
14.09.2005 09:12
Gerrit gefeliciteerd en nog vele jaren!
gr. Karin
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
14.09.2005 09:16
Dikke proficiat Gerrit !!
duidelijker zo K@rin met die @ ertussen.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
14.09.2005 09:30
Ik dacht dat dit topic een ludieke tegenkracht was op dit forum en dus als zodanig door de webmaster werd gehandhaaft. Maar het is gewoon een chatbox geworden en daar is er al een van.
Het heeft geen toegevoegde waarde meer.
Tijd voor opruimen dus!!!
Geplaatst door: Annemieke
, Datum:
14.09.2005 09:42
hiep, hiep hierperdepiep... hoera! Gerrit, van harte!!
Lilian, bedankt voor je mailtje terug!
Annemieke
Geplaatst door: K@rin
, Datum:
14.09.2005 12:00
Jaloers Jen? ;-)
Vermeld je verjaardag hier dan zullen we jou die dag ook niet vergeten.
En Tara, ik houd het wel zo met die @. Ben ik weer herkenbaar!
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
14.09.2005 12:57
Gut Jen, kom'ie doar noe pas achter... doar bi'j ok niet vrog met ....
, Datum:
14.09.2005 13:06
Volgens mie mut wie neudig hen appels plukken Lili@n... Twinkel, Guusje, Annemieke, Karin en Tara komt ok vaste appeltaart ett'n...
Geplaatst door: visje
, Datum:
14.09.2005 21:32
Lilian, ik dacht laat ik Gerrit zijn verjaardag een beetje anoniem houden. Je weet maar nooit of ze het willen weten he, zo in het openbaar. Vooral als ze wat ouder worden hihi. Of geldt dit alleen voor dames?
Je mag de appels wel gauw rapen, straks wordt het nog appelmoes.
Groetjes Brenda
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
14.09.2005 21:36
Gerrit, ook op deze manier namens de hele familie hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes,
Jaco, Jolanda, Sabine en Mariska
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
14.09.2005 23:26
Nou, nou ,nou,heb ik mie doar toch 'n aardig emmertje met appels vot 'e werkt,veur de appelmoes en veur de appeltaarte.He'k toch unmeunige zwatte haa'n van kreeg'n, meer da's nich zo slim, is allemoal veur 't goeie doel!Dus degene dee de interesse bie hef, den is bie diss'n oetneudigd veur koffie met appeltaarte met of zoonder slagroom.
En nu nog het volgende in ABN voor de niet dialect lezende lezers:
Voor de fietsliefhebbers: Landelijke Kijk- en Proeffietstocht in De Lutte op zondag 18 september aanstaande.
Deze tocht staat geheel in het teken van ontspannen en lekker eten.U fietst door het schitterende Twentse Coulissenlandschap en onderweg krijgt u diverse proeverijen aangeboden.De route voert u tevens langs een kleine kunstmarkt en een galerie.Zie www.vvvdelutte.nl
En voor de heer of mevrouw die vindt dat dit een chatbox is geworden, dat KLOPT: Als u het goed had gelezen wat Gerrit in zijn aanhef van de topic heeft geschreven op de allereerste blz.dan had u het kunnen weten!
Bovendien was deze topic ook bedoeld om al die andere vaak overbodige topics
met onderwerpen die ook niet over kamperen in Frankrijk gaan, hier te plaatsen.Had een hoop ergenissen kunnen besparen.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
14.09.2005 23:38
Ollemoale bedankt veur de filicitaties. 'K heb nog appeltaarte oaver, dus kom moar an, ie kriegt der ok nog koffie of 'n borrel bie.
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
15.09.2005 00:30
Gerrit, van harte gefelicitaart hoor.
Hey Annechie, zin om zundag te fietsen in de Lut?
, Datum:
15.09.2005 07:11
Nou Jolie, dat ontspann'n en det lekkere ett'n doar bin ik altied veur, dat wéét ie.. Die kunstmarkt vin ik ok prima... Maar dat fietsen....
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
15.09.2005 10:52
Ik heur het al annechie, ie bint liever lui als meu(lekker toch stukkien fietsen), moar ja aj gien 20 meer bint dan mag dat ook.
, Datum:
15.09.2005 14:21
Loate wie 't doar maar op hoal'n.... :-)
Geplaatst door: s.
, Datum:
15.09.2005 14:23
Dit is pas een dom gesprek, en dan moeten andere discussies (o.a. taalgebruik)gesloten worden???? Hang mij maar op ik snap er niks meer van geloof ik.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
15.09.2005 17:07
Moar wij snapt 't wel, en 't is merakels leuk om mekare op dizze manier ies een wats om de kop te verkoopn of anderzins te vermaakn. Doarom blieft wij et doen. gegaroet
, Datum:
15.09.2005 17:12
En wie hangt oe neet op heur, d'r bint al genog nare onderwerp'n vanmiddag, loar wie 't hier gezellig hoal'n asteblieft....
Hè'j trouwens ok 'n name 's.' ?
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
15.09.2005 17:32
...........hoe"st met de appeltaarten.......heb zin in een heeeerlijk stuk appeltaart(heb een klein feestje te vieren)
Geplaatst door: glency
, Datum:
15.09.2005 17:55
en na de zondag meudde hier in Antwaarpe nie met oewen otto rijen....
tis hier ottovrije zondag.....
tis moar da get wet a ge noar de vogeltjesmart komt