Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: LoneRanger
, Datum:
10.09.2005 19:40
Al moet ik mijn rubberboot meenemen om vooruit te komen ik ga wel.
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
10.09.2005 21:02
Nou hier , randje limburg brabant gelderland, hebben we nog geen drupje regen gehad!!Maar het is stik benauwd........dus van mij mag het losbarsten!! Misschien wel leuk, een keer geen caravan vakantie, maar gezellie met de rubberboot!!!!
, Datum:
11.09.2005 14:20
Wat is het ongelovelijk stil hier overal. Is iedereen aan het bakken, of is half limburg al aan het varen!!!???
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
11.09.2005 17:39
Twinkel jij bent vast die leuke sfeermaker van de campings in Limburg! Als ik tenminste op je naam afga....Hoezo rustig? Er zijn 311 bezoekers om deze tijd op de site, valt dus nog mee.
Leuk dat je ook even komt meepraten op de topic van Gerrit.Als je ook het Limburgs dialect spreekt, zou je ook een verhaaltje kunnen schrijven hier, daar houden we van,behalve W!m die ergert zich eraan, maar die zou ook eens in zijn eigen taaltje kunnen schrijven en daar is hij vast heeeeel goed in.
Ik heb inmiddels al zoveel valappels dat ik met het schillen kan beginnen, dus op naar de appeltaart en Annechie oe veurstel oawer dee verschillende appeltaart'n vind ik 'n heel good idee. Dat doow!
Geplaatst door: Ron
, Datum:
11.09.2005 17:47
Lili@n, ik denk dat Twinkel niet wil reageren in Limburgs dialect, het lijkt dat deze topic is voorbehouden aan meer noorderlingen.
En Lili@n, heb je het al weer bijgelegd met Wim? Zou die eigenlijk van appeltaart houden?
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
11.09.2005 19:15
Ron, je hebt het mis... Misschien wil Twinkel wel niet in het dialect schrijven, dat mag ze natuurlijk helemaal zelf weten, het hoeft ook helemaal niet! Het is echter niet zo dat dit topic voorbehouden is aan noorderlingen, integendeel.. Allen zijn van harte welkom.. van welke kant ze ook komen!
Lilian, wat dach'ie van Weense appeltaart, met vanilleroom en walnött'n d'r deurhen... ;-)
, Datum:
11.09.2005 19:20
Annechie; Twinkel reageert hier nog wel op denk ik
, Datum:
11.09.2005 19:25
, Datum:
11.09.2005 19:26
Da's voor jou een vraag en voor mij een weet
, Datum:
11.09.2005 19:29
, Datum:
11.09.2005 21:31
ik goai moar ens une poging woagen int broabants.pfffffffwhahahahaha....mag ik aub in het abn typen.
Ik ben een geboren Mokumse die in Brabant woont.Randje Gelderland en Limburg.
, Datum:
11.09.2005 22:32
En Twinckel.. hoe zit het met het Mokums... ;-)
Geplaatst door: filosoof
, Datum:
13.09.2005 08:25
Zo stil, dat je de eerste herfstbladeren bijna hoort vallen, ssssssst..........il.
Geplaatst door: Ed
, Datum:
13.09.2005 21:46
Gezellig hier, als je niet plat schrijft. ABN hoort hier niet thuis.
Geplaatst door: visje
, Datum:
14.09.2005 00:05
Iemand jarig vandaag? Gefeliciteerd!
Brenda
PS sorry wel in ABN, maar desondanks wel gemeend hoor!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
14.09.2005 00:54
Tsjonge, jonge, jonge, begint ze hier ok a.As 't oe nig ansteet, dan goa'j toch rap 'n straotje vedân, mien jong.
Brenda wat een leuk idee,iemand te feliciteren vandaag!En weet je ook wie?
Ons aller Gerrit is vandaag jarig! Gerrit van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst.Dat je nog vaak een bijdrage mag leveren op deze site en natuurlijk op de "proatdeuse".
Ik bin van de wèk völs te drok en ieder'n oamnd is d'r wa wat aans, dus helaas gin tied, meer da's nig zo slim, ieleu mist mie ja sowie so nig :-)
(vlas efkes op 'n compliment) meer den za'k mie zölf wa gèm'n.
Volgens mie is Twinkel toch 'n mans persoon? Volgens de beukskes wa!
Trouwens wat is dat voor een flauwekul dat alleen noordelingen hier welkom zouden zijn? Iedereen is hier welkom, zoals al eerder opgemerkt door Annechie.
Wat dach ie van appeltaart met 'n betje ijs en vanillesaus?
De dag nadert al met rasse schreden..........
, Datum:
14.09.2005 08:14
Goede smorgens..........IN ABN......en wie er niet tegen kan ...die gaat er maar omheen!!!!
Twinkel is een in dit geval een vrouw. En ook twinkelbell is dol op appeltaart, de zelfgebakte zijn altijd het lekkerste!!!!!!
, Datum:
14.09.2005 08:22
Gerrit...... Van harte gefeliciteerd! Ik wèènse oe 'n joar toe zoa's ik 't zelf ok graag zol hebb'n, met völle veurspoed, völle gezondheid en natuurlijk -veur de vrolijke noot- völle appeltaart! Ett'ie den oal'n noe vaste zelf op soms....
Brenda, dat'ie 't in 't ABN doot, doar proat wie neet meer oaver, dat maakt niks uut, Ed vat n'n droad neet helemoal denk ik...
Lili@n, ie hooft niet te vlass'n noar 'n complimentje, is helemoal niet neudig! A'j 'n paar daage niks van oe loat heur'n, goat wie oons echt ernstig afvroag'n wat d'r met oe an de hand is... Wat hè'j toch allemoal vo'n drukte, is't wal betje plezierig allemoal...
Ik denke toch echt Lili@n det Twinkel hier (ja, ik had't van de wekke al verkeerd eschrév'n, ik weet't..) een vrouw is heur, aans mut ik mie toch wel heel stark vergissen...
Ennuuuuh, hoe zol't toch met Rivi wèèn, zol ze nog mangs an oons denk'n....
Appeltaart met ijs... appeltaart met nött'n.... verse appeltaart.... belègen appeltaart.. appeltaart met krummels.... appeltaart met..... Hmmmmmmm!
Geplaatst door: ® guusje
, Datum:
14.09.2005 09:08
Hou op Annechie, het water loopt me al in de mond!!!!!
, Datum:
14.09.2005 09:11
Guusje... kom je ook appeltaart eten? Misschien ook nog een eigen recept....?