Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Keesjuh
, Datum:
06.09.2005 11:39
Lieve Annechie, niet boos worden, het is geen klagen en jullie topic wordt niet misbruikt.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
06.09.2005 13:24
Op ons 'zever en zeurtopic' mag je best even stoom afblazen......... als je ook af en toe iets positiefs weet te vertellen! Tsjongejonge, je zal maar een vrije middag hebben met dit mooie weer...
Geplaatst door: LoneRanger
, Datum:
06.09.2005 13:46
Annechie, ik heb wel 4 weken de tijd dus eerst een weekje door Frankrijk dwalen, tegen Oktober gaat alles dicht in Fr. dus wordt het weer Spanje, en als ik minder dan 5000 km rijd dan ben ik wel teleurgesteld.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
06.09.2005 23:23
Annechie: Ik heb 't al zo vake ezeg: Loat dee leu dee wat te zever'n of teklaag'n hebt, noe allemoal hier den stoom ofbloaz'n.
Doar ha'j dus helemoal geliek an. En noe veur de leu dee gin twents könt of wilt lèèz'n: Geliefde medeforumgangers die misschien per ongeluk hier langs zijn gekomen om toch nog even te kijken wat er hier gezeverd wordt........
Als jullie iets te mekkeren of te vertellen hebben of gewoon iets leuks kwijt willen, doe het dan op deze topic, zodat er niet iedere keer nieuwe geopend behoeven te worden. Zo moeilijk lijkt me dat toch niet, daarvoor heeft Gerrit destijds deze topic ook geopend.En alles een beetje meezit dan bestaat deze topic straks al een jaar,dat moet gevierd worden met koffie en appeltaart bij Gerrit,wat vin ie doar van Annechie?
En dan nog even: Wat heb ik vandaag toch weer kunnen genieten van ons prachtige Twentse landschap, vooral met dit mooie weer!
Mensen ga eens een weekendje naar een camping in Twente.
, Datum:
06.09.2005 23:33
Is dat appeltaart met slagroom Lily?
, Datum:
07.09.2005 08:04
Haha... Wie kunt't natuurlijk ok bie oe doon Lili@n! Noar wat ik eheurt hebbe, wil Gerrit de appeltaarte nog wal n's vergett'n... Maar det't evierd mut wodd'n, doar he'j helemoal geliek in..!
Geplaatst door: ® mariët
, Datum:
07.09.2005 13:03
Hoera, ik heb niks te zeveren of te zeuren maar wel een leuke camping gevonden voor volgend jaar. Vanavond met de reservering aan de slag en dan kan het aftellen beginnen. Duurt niet zo lang meer hoor, eind juli 2006 gaan we al......
En nu maar hopen dat 't net zo leuk wordt als afgelopen jaar!
Geplaatst door: Ron
, Datum:
07.09.2005 13:58
Mariet, mogen we ook weten wèlke camping je gevonden hebt, daarbij de vraag kun je nu al reserveren eigenlijk? volgens mij kan dat lang niet overal.
, Datum:
07.09.2005 14:21
En als Gerrit die appeltaart maar vogende keer niet vergeet, excuus de ABN maar ik ken alleen maar plat Bredaoes
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
07.09.2005 14:32
sjonge jonge annechien, ie bint toch wel scharp. want 't is alweer effen eleedn dat gerrit zien toart vergetn was (mit t kampeerweekend).....moar misschien volgnd joar....smak ij vast nog lekkerder.....
, Datum:
07.09.2005 15:17
Ku'j noagoan Yeoman.. en ik was d'r nog niet eens bie ok! Det kump natuurlijk umdet ik zo van appeltaarte hoale... ;-)
Kunt wie Lili@n diss'n verjoardag niet ansmeer'n, kom op... wie geet d'r met?!
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
07.09.2005 21:46
Hallo???Waar is iedereen..............we zitten toch niet allemaal naar die waardeloze voetbal wedstrijd te kijken he!!?!!
, Datum:
07.09.2005 23:03
Ie komt meer allemoal disse kaant op en dan ku'j help'n appel schill'n, heb d'r toch genog an boom zitt'n en maakt wie 'n lekkere appeltaarte, compleet met slagroom veur LR.Ik hop dat dan ok zulk mooi weer is, dan kö'w allemoal boet'n zitt'n in 't appelhöfke.Breng wa zölf 'n stool met, want zovöl tuinsteul heb ik noe ok weer nig.Gerrit mut zien eig'n appeltaarte metbreng'n
dat lik mie wa 'n good idee.
Trouwens ffkes oawer wat aans: Wat doot dee topics van veurig joar noe eigenluk tussen de nie'jen? As d'r noe nog op reageert was, en oene topic van veurig joar Annechie steet d'r ok bie, 't zal wa 'n grapje wèn van de één of aander.
Geplaatst door: visje
, Datum:
07.09.2005 23:51
Ik dacht dat het aan mijn computer lag, maar jullie hebben dus ook last van "oude" topics. Ja Mariët, het was heel gezellig dit jaar! Hoop dat jullie het volgend jaar ook zo treffen.
Lili@n, goed idee, appeltaart in de boomgaard. Moet het wel een beetje snel, want het weer schijnt minder te worden. Trouwens LoneRanger gaat ook over een week of 2 al weg. Ik kom hoor, wil zelf ook nog wel een appeltaart bakken. Aan 1 heb je niet genoeg zo te lezen, belangstelling genoeg!
Groetjes Brenda
, Datum:
08.09.2005 01:35
je mag hem komen bezorgen Brenda ergens midden frankrijk denk ik.
, Datum:
08.09.2005 07:15
Johan hef al esprökk'n..... De boel lig inderdaad 'n betje deur mekare, af en toe kump d'r iets oalds boavendriev'n, maar dat wisse wie dus al! Hij zal d'r wal 'n keer wat an doon... A's 't van de warmte kump, zal 't wal neet zolange meer duur'n.
Maar, uuhhhh, Lili@n... A's 't weer noe um'slöt... meugt wie dan ok binn'n zitt'n.. ;-)
, Datum:
08.09.2005 23:46
'T zal toch nig woar wèn dat 't weer minder zal wöd'n? Ik begun d'r noe net an te wenn'n en dach van mie mag 't zo wa deurgoan tot an de Kesdage. Mut d'r toch nig an denk'n da'j alle daag'n weer binn'n könt zitt'n. Den zommertied duurt veur mie völs te kot.Zet ze straks de tied ok weer terugge en dan hei 't um 5 uur a donker.
Natuurlijk Annechie mag ieleu allemoal binn'n zitt'n.Meer dan nog....denk an de steul......en Brenda wol ie wa dat hele ende jaag'n um hier te komm'n?
Mô'n hè'w nog brulft, zult wie de bloemetjes nog eens netjes boet'n zett'n!
Ik zal vast beginn'n met appels te schill'n.
Hoe solt toch met Linda wèn? En heur breur?
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
09.09.2005 21:42
Ik heb de appeltaart nog, dus ik kan 'm het zo meenemen.
Ik weet niet of ie nog smaakt. En anders bak ik een nieuwe.
Geplaatst door: visje
, Datum:
09.09.2005 21:52
Lilian, ik heb voorlopig toch de tijd aan mezelf. De bloemetjes kunnen wel even naar buiten, lekker zo'n buitje erover.
Gerrit, hoe langer de appeltaart staat hoe lekkerder toch?
En Rivi heeft straks heel wat te vertellen denk ik!
LoneRanger, je gaat toch niet naar Zuid-Frankrijk he? Beetje nat daar geloof ik.
Brenda
, Datum:
10.09.2005 11:41
Lili@n... goeiemorgen, bi'j al weer bie'ekomm'n van de brul'fte?
Wat betreft die appeltaarte, Lilian as ie noe al an't appels schill'n bint, en Gerrit breg zien'n oalde taarte met en ik bakke d'r op 't laatst'n ok nog ene, dan geet 't net as met kééze, dan hebt wie jong, jong belegen en oald.... dan mut wie maar net a's bie de kééz'nboer van all's 'n stukske preuv'n en kunt wie 's oavonds roll'n noar huus!
Brenda, ie blieft maar gewoon 'n nachtje logeer'n...
'T zol trouwens wel leuk wèèz'n as Rivi d'r dan ok weer was, foj, foj, wat zal die straks wat te vertell'n hebb'n zeg.....
Ennuhhhhh, Brenda hef't wel zo mooi oaver 'n buujke oaver de bloom'n.. maar hoe is't met oanze lèèzers en schrievers uut 't zuud'n.... ieleu hebt zo'k slecht weer ehad heurd'n ik op de radio... hoe is't egoane bie jullie...?!
Lone, kiek maar uut woa'j hen goat, ku'j niet better bie oons komm'n appeltaarte ette'n...? Bie Lili@n ku'j in ieder geval dreuge zitt'n... :-)