Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
30.08.2005 23:08
Ha Annechie, ik hebbe 't alle lees'n, mooi weer, gezellige camping en ie waant oe in Friesland toch in buut'nlaand (haha)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
30.08.2005 23:09
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
30.08.2005 23:10
Annechie zet noe toch eens den aander'n "kuierdroad" an, um diss'n tied bin ik hier ok nog, köw't d'r nog ffkes oawer hebb'n!
Geplaatst door: Kees
, Datum:
31.08.2005 08:09
"Wat ik wél droevig vind, zijn mensen die van vakantie naar vakantie leven. Dat hoor ik wel eens om me heen.
Dan heb je echt de verkeerde baan, dan klopt er structureel iets niet. In plaats vanje voort te slepen naar de volgende reis, kun je dan beter proberen
om meer invulling te geven aan je dagelijks leven."
Dat is iets te makkelijk geschreven.
Ik kijk uit naar elke volgende (buitenland)vakantie en geniet op en rond mijn vakantiebestemming met volle teugen van de omgeving, de mensen, de sfeer, enz. Tóch heb ik een prima privéleven en ga ik met plezier naar mijn werk. Het kan dus ook samengaan...
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
31.08.2005 15:51
Ha allemoal...
Ja Gerrit, wie hebt vreselijk genött'n, maar Kip steet inmiddels weer schoon en wel in't kippenhok, de rest van 't joar zall'e wel noodgedwung'n mutt'n uutrusten...
Wat zeg'ie mie noe, vin ie 't in Friesland net alsof ie in't buut'nland bint.... en ik wol net zegg'n da'j in eigen laand toch ook wel fantastisch op vakaantie kunt goan... Wat mut wie doar noe met, Brenda, wat vin ie d'r van...
Lili@n, bint wie mekaare weer net mis'eschött'n, ik sluute de dag altied of ander de Pc, net zoals ik de dag beginne met't anzette'n van dat ding.... 't waar'n dus de laatste stuiptrekking'n van d'n dag die'j van mie zagg'n....volgende keer zal ik 't es better in de gaat'n hoal'n..
Geplaatst door: visje
, Datum:
31.08.2005 21:19
Zou dat buitenlandgevoel dan toch door de taal komen?? Aan het eten ligt het niet volgens mij.
Brenda
, Datum:
31.08.2005 22:49
Nou Brenda, om bij je 'visje' te blijven... Als we in Harlingen 'buiten de deur' eten, dan eet ik heel graag vis... en dat visje is dan over het algemeen net een maatje groter dan hier..... ;-)
Geplaatst door: filosoof
, Datum:
04.09.2005 00:02
Wakker worden.... 't is nog veeeeel te vroeg voor een winterslaap !!!!!!!
, Datum:
04.09.2005 01:06
Je hebt helemaal gelijk filosoof(je).Ik vond het ook al veel te lang stil, iedereen zal wel van het mooie weer genieten (en gelijk hebben ze), dus geen tijd voor de PC.
Maandag beginnen de scholen weer in deze regio, dus "back to normal".Nu krijgt moeders eindelijk vakantie :-)
Vandaag in een prachtige kruidentuin geweest met een zgn. pompoenenshow en aanverwante artikelen, een boeketje uit de tuin werd zo voor je geplukt.
Annechie heb ie de kip al weer op stok?
Brenda eindelijk al eens familie tegen het lijf gelopen of gezien?
Annemieke hoe was je weekje aan zee? Wat een weertje heb je gehad, heerlijk!
, Datum:
05.09.2005 08:20
Ha Lili@n...
Ja, 'Kip' is opgepoetst en gladgestreken weer op stok gejaagd! Ik denke dat 'e doar noe ok töt 't volgend veeurjoar mut bliev'n, eens hölt't op natuurlijk. 'T rare is dat ik det gefrut in de sleurhutte altied wel leuk vind, terwijl ik 't in huus altied maar een plicht vinne...
Ja, t'èènde van de vakantietied, noe kriegt wie huusmoeders weer Ruste en Regelmoat..( is det ok neet iets woar ze het in verband met bebies altied oaver hebt.. ;-) ) Och, mien werk kump ok al weer noaderbie, dat is't met de ruste in ieder geval al weer gedoane..
Geplaatst door: Bugno
, Datum:
05.09.2005 20:51
Nu we toch bezig zijn ................ haal dit topic ook maar gelijk weg .......................
Geplaatst door: Ron
, Datum:
05.09.2005 20:53
de edelachtbare zal dit ook wel niet goedvinden
, Datum:
05.09.2005 22:45
Oké... laat gaan Bugno, gooi het eruit, wat zit je dwars, hier kun je het allemaal kwijt! Dit is immers het topic dat niet over kamperen gaat..... ;-)
, Datum:
05.09.2005 23:13
Ron, wat zit jou eigenlijk dwars? Annechie heeft het al gezegd: Gooi het eruit. Trouwens wie is volgens jou de edelachtbare? Heb wel een vermoeden, maar hoor het liever van jou.
Gerrit woar blief ie op oen '"eign"topic? En Anno is de laatste tied ok weer zo stil.
Ze zölt d'r wa gin zin meer in hebb'n in al dat genöl hier.
Annemieke als je dit hier leest toevallig, vertel even hoe het was, vinden we wel leuk.
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
05.09.2005 23:24
Ron Ron Ron.....heb je het hier nu ook al weer gedaan??!!!
Geplaatst door: LoneRanger
, Datum:
06.09.2005 00:08
Annechie, mijn Sprite is nog wel springlevend en staat wel te springen om nogeens 5000km te reizen, ik ook trouwens. Nu nog een paar weken met de ambtenaren overhoop liggen en dan mag ik weg.
Geplaatst door: Ron
, Datum:
06.09.2005 09:18
Lili@n, wat me dwars zit kan ik hier niet aangeven, heb ik gisteravond al gedaan onder een ander topic, maar stond er maar 10 seconde op ofzo 't was ineens vegen op de site.
Wie de edelachtbare is?
kan ik niet schrijven, wordt meteen weggehaald.
iemand het topic over de zwemmende hondjes al goed bekeken? als je naar het email-adres kijkt kun je dan nog serieuze antwoorden verwachten? maar daar moest ook in gesnoeid worden.
dus kun je nog uitwijken naar dit topic, kun je nog een beetje mening geven
, Datum:
06.09.2005 09:47
Kijk... zijn we toch nog ergens goed voor hier....
Lone.. vertel eens, waar ga je heen?
Geplaatst door: Bugno
, Datum:
06.09.2005 10:20
Mij zit echt niets dwars hoor.
Maar als een topic, waarin verwezen wordt naar een slecht geformuleerde mening, notabene door de eigenaar van de camping zelf geplaatst met als cijfers een 9 en een 10, als dat topic verwijderd wordt en als daarna ook nog andere topics voor mijn ogen verdwijnen, tja, dan denk ik:
"gooi alle rommel d'r maar vanaf.
, Datum:
06.09.2005 11:37
Lili@n.....
Hè'j 't wal ezééne, oons topic krig nog weer 'n echte functie! Kom't ze hier lekker klaag'n met mekaare...
Wie hoalt't hier wel gezellig heur jong's...