Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
16.08.2005 16:50
Nou Gerrit,
Ik vin't wel sneu heur, da'j zu'k slecht weer hebt ehad.... maar wat zu'j fijn uutgerust wèè'n!!!!!!!
Geplaatst door: ® guusje
, Datum:
16.08.2005 17:51
Nou Lilian, zal ik dan ook maar eens een duit in het zakje doen? Het weer heb ik al veranderd voor je, speciaal uit Frankrijk warmere temperaturen voor je meegenomen!
Wij hebben het heerlijk gehad, steeds mooi weer, en de kinders hadden het ook goed naar hun zin.
Zo, hoop ik ben je nu iets opgefleurd? Groetjes, Guusje
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
16.08.2005 22:47
Lieve mensen, hartelijk bedankt voor jullie berichtjes! Kun je toch zien dat een negatief verhaal reacties teweeg brengt........ik vond het inderdaad hier ook een kaal gebeuren en het klonk ook heel negatief, maar gelukkig wordt de stemming hier al weer wat beter.............
Mooi dat bijna iedereen terug is zonder kleerscheuren en andere narigheden behalve Alca, dat is ook een akelig gebeurtenis die ze hebben beleefd.
, Datum:
16.08.2005 23:20
O, mocht W!m hier nog langskomen toevallig, op SVR camping de Slutkeboer (www.slutkeboer.nl)hebben ze speciaal voor campers aparte plaatsen.
Guusje alles voorspoedig verlopen met je zoontje in de vakantie?
Gerrit wat jammer da'j zulk slecht weer hebt had.
Annechie klopt het dat volgende wek bie oe in 't dorp wat festiviteit'n bint?
Geplaatst door: ® W!m
, Datum:
17.08.2005 07:38
Ik kwam al een tijdje niet meer op dit topic. Zie ik ineens mijn naam genoemd worden en er wordt soms ook weer fatsoenlijk Nederlands gesproken. ;-)
, Datum:
17.08.2005 08:53
Er zat een duiveltje met een stokje
Bij Wim op het hondenhokje
Hij zei tegen Wim: Naar het forum, heel gauw!
Lili@n heeft een berichtje voor jouw..
Wim was hier dus al heel lang niet meer geweest
De ontrouwe, ironische geest!
Beste Wim, zou je hier nu toch maar niet blijven lezen
Immers, het berichtenduiveltje mocht er een volgende keer eens niet wezen......
...... ;-) ......
Geplaatst door: :-)
, Datum:
17.08.2005 22:35
Geplaatst door: Elma
, Datum:
17.08.2005 23:43
Iedereen al terug van vakantie?Ik ga zaterdag,lekker 2 weken naar de Jura.
Heerlijk,iedereen al thuis,aan het werk,sommige al naar school.En ik ga nog lekker op vakantie.
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
18.08.2005 00:25
Jolie is druk. Heb deze week 2 bruiloften op een dag. Hoe mut det noe? Splitsen dan maar. En tussendeur reuskes maakn en liedjes schrievn. En noe maar hoppn dat ut vriejdag mooi weer blif.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
18.08.2005 18:13
recepten om van stenen brood te maken!!!!!!!!!!
wat je weggeeft,verlies je niet.
geen tijd......kom nou.
verwacht niet te veel,de ander is ook maar een mens...
morgen nog drie............nieuwe'.
Geplaatst door: Annechie
, Datum:
18.08.2005 21:29
Bonasera... Je hebt me laten nadenken... :-)
Geplaatst door: de filosoof
, Datum:
19.08.2005 12:50
Kijk naar buiten, de zon schijnt en hou op met mopperen........
, Datum:
19.08.2005 20:54
De volgende drie.....
Van vriendelijke woorden slijt je tong niet...
Beleefd zijn is geen schande...
Laat een ander anders zijn en blijven...
groetjes bonasera
, Datum:
19.08.2005 21:33
Bonasera,
Eigenlijk zouden je spreuken bovenaan de lijst van de topics moeten staan, dan werden ze door heel veel mensen gelezen en zouden ze misschien wat minder dom zitten kissebissen..... Wat mankeert de mensen op het moment, is het heimwee naar de vakantie, valt het blad bijna van de boom of voelen de mensen gewoon de neiging om elkaar dwars te zitten.... en als je nu gewoon eens gaat kijken waar het over gaat... een wassen neus, iets wat door mensen kompleet uit elkaar getrokken en opgeblazen wordt.
Laten ze maar oppassen dat Johan geen andere hobby gaat zoeken, dan hebben ze helemaal geen plaats meer om eens flink te mopperen!
, Datum:
21.08.2005 01:45
Ha, ha Annechie, dat is een goeie,ik blijf maar even "netjes" ABN spreken, Wim vindt dat fijner :-) en zijn mening vind ik altijd belangrijk! Ik miste zijn aanwezigheid al en nu is hij terug van weggeweest. Tsjonge, ik was al in 2 dagen niet op het forum geweest, wat een "ge-etter" het wordt hier ook al tijd voor de "korte lontje" activiteiten.Volgens mij wordt het tijd dat we met z'n allen op SOVA training gaan.Zit het hem in het weer? of :-)stoppen "ze" wat in ons eten,straling door de vele masten en telefoontjes?
Waarom is iedereen toch zo snel geagiteerd? Wonen we met z'n allen tekort "op" elkaar? Enfin waar het hem ook in zit in hanteer de volgende stelling: Laat uw vriendelijkheid bij een ieder bekend zijn.
Gegarandeerd succes, ook bij de zuurpruimen :-)onder ons.
Ben ik vandaag dan toch eindelijk op een camping geweest - of liever gezegd het is inmiddels al gisteren op dit tijdstip - maar dat terzijde, o, eigenlijk de 2e camping dit jaar als ik die van de fans van C-Fr.meereken,
eindelijk de lucht en de sfeer weer opsnuiven en beleven......
Gezellig gekletst met vrienden en heerlijk "gbbqt" en het was DROOG, zeer belangrijk aspect dit jaar op de camping.
O, Guusje als je dit mocht lezen, ik heb je "door elkaar" gehaald met Annemieke, maar dat had je waarschijnlijk al wel begrepen.
Jolie ik hoop dat je het leuk heb gehad op de beide feesten.
Annechie je gedichtje was weer geweldig, gewoon zo deurgoan!
De postdoef wödt binnenkot weer lös e laot'n! Heb genoot'n van zien verblief!
Allemaal een gezellig weekend gewenst.
Geplaatst door: ® W!m
, Datum:
22.08.2005 17:12
Bijna volgehouden Lili@n!
Hulde.
Geplaatst door: de filosoof
, Datum:
22.08.2005 17:13
Nou Lil@n, volgens mij moet je gewoon vaker naar een camping gaan, je bent er behoorlijk van opgeknapt...
, Datum:
22.08.2005 19:30
nog drie stenen...
Lachen mag van God...
Hoe drukker, hoe meer tijd...
Kruip niet weg als men je nodig heeft...
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
23.08.2005 00:05
met geld alleen ben je geen cent waard.
mensen die opvliegen landen meestal slecht.
als je mekaar bedondert, gaat alles naar de bliksem.
minder opscheppen is een goed dieet voor snobs.
fouten zie je dik als de liefde dun is.
, Datum:
23.08.2005 08:58
Jong's, deerns,
Wat heerlijk toch dat wie 'n eigen droad hebt veur oonze onneuzele preutjes(moet ik dit echt gaan vertalen?)! Hier wodt tenminste nog neet um elk wissewasje n'n oorlog evoerd! Foj, wat geet't d'r of zeg... Ik heb mien veur'enömm'n um d'r mie neet meer met te bemeuj'n(of det lukt is 'n aander verhaal..).
'T is hier in ieder geval gezelliger. Bonasera en Tara, wat mooi die hersenkrakertjes van jullie! Ik vin't trouwens ok wel heel toepasselijk dat Bona 't bouwsteen'n neumt, ze zoll'n in dit geval een broodneudig fundament kunn'n vormen....
Lili@n, gelukkig da'k ok weer van oe heur'n, ik was al bange dat ie oe ok deur 't genöster hadd'n loaten anstekk'n! Maar volgens mie was'ie gewoon an 'n betje campingloch toe... Fijn da'j 't leuk ehad hebt, soms is 'n mènse doar hard an toe!
Ik heb trouwens ok nog niks van Jolie eheurd, 't zal wal 'n heftig feest ewès wee'n dat't d'r nog zo stille is... Ze hebt in ieder geval wal mooi weer 'ehad, 't zuske zal de katte wal good evoerd hebb'n....
En wie..... wie goat Kip margen weer ophaal'n, wie goat 't weekend nog maar 'ns lekker weer op stap! Wie goat noar Harlingen, leuk noar de 'visserijdagen', prachtig al die mooie oale(en nieje) boot'n... en noe maar hoop'n op 'n betje dreug weer(wie bint al gauw tevree tegenwoordig..)!
Anno, Gerrit, Visje en de rest ok oallemoal de 'vredige' groet'n...