Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jolie
, Datum:
08.08.2005 00:33
Hallo, wij zijn er ook weer. Eerst een weekje Zuid Bretagne gedaan (met een dagje naar de Vendee). Gelukkig goed weer gehad. Daarna wilden we naar Noord Bretagne, maar vanwege de weersvoorspellingen zijn we de Loire Vallei ingetrokken. Daar prachtig weer gehad, maar wij hebben niks met kastelen. Na een paar dagen richting Parijs vertrokken. Daar een leuke camping gevonden en van daaruit een paar daagjes Parijs bekeken. Heel leuk. Lekker weer gehad en nu inderdaad de wasmachine maar laten draaien. Annechie, de koffie komen we hier in Pays Bas wel halen.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
08.08.2005 09:20
Zo allemoal,
Ieleu hebt 't natuurlijk al lange 'ezééne, maar ik zal 't toch nog efkes zegg'n...(Ja Anno...) Wie bint d'r weer! En wie hebt 't heel fijn ehad. Wie hebt eerst 'n dag of wat onder Calais estoane, in Wimereux, lekker 'n betje uutrust'n en uutzakk'n, doarnoa bint wie in 'n plaatsje in Normandië terechte ekomm'n dat (heel romantisch..) Veules les Roses heet. En zoals het klinkt, zo is't ok! Schitterend, zo'n klein dörpke, ingeklemd tuss'n die prachtige fallaises, heerlijk kleinschalig 'ehoal'n en doardeur o zo gezellig! Wie tröff'n boavendien 'n camping helemoal noar ons zinne, boavenop de krietrotsen, 300 meter van zee en via zo'n geit'npad leupe wie in tien miuut'n noar 't darp('t waar'n wel 96 traptreetjes, maar ok dat went...)
Heerlijk hebt wie 't doar ehad, wie waar'n doar niet meer weg te sloan en 't kon ok niet anders, al wat doarnoa kwam mos tegenvall'n... Dat dee't dus ok, wie hebt nog twee dage in Gravelines ewes en eigenlijk was dat 'n betje n'n ofknapper. Misschien wel good, toen woll'n wie ok graag weer noar 't huus! Al met al hebt wie 'n heerlijke vakaantie ehad en bint wie met broene köppe weer in't huus ekomm'n, met 't weer zat 't dus ok wal good..... En hoe 't met 'Kip' egoane is... doar he'k maar één antwoord op: Fantastisch.....
Brenda, ja, de wasse is schoone...tenminste de wasse die wie van de vakaantie mee terugge bracht'n.. ;-)
Gerrit, goa ie nog weg, oeps, of bin ie noe al ewest..
Lili@n, gelukkig is 't good egoane bie 'n 'taandebeul', volgens mie bi'j hier noe al 'n paar dage niet meer ewes... Ie bint toch neet zeek?
En ja, 't leste maar neet 't minste... Anno.. hoe geet 't oe met al die deerns in huus, ku'j 't nog een betje bolwerk'n..?
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
08.08.2005 13:52
hey Annechie, is de route via Liefkeshoek je een beetje bevallen?
Tara.
, Datum:
08.08.2005 16:15
Tara,
Niet een beetje, maar heel erg goed zelfs! Het was die paar kilometer extra meer dan waard! Het ging ook allemaal heel gemakkelijk, als je je hersens er een beetje bij hebt kan het bijna niet fout gaan...
Ik denk niet dat ze ons ooit nog door de Kennedy-tunnel zien gaan. Dus.. een groot en welgemeend 'BEDANKT' voor je wijze raad. Natuurlijk heb ik aan je gedacht toen we langs St. Niclaas kwamen.....
'T was trouwens wel grappig, ooit stonden er een massa reacties over het Liefkenshoek-tunnel-gebeuren op dit forum. Er was toen iemand die waarschuwde voor gaten in het wegdek in de rechterrijbaan. Wie het was weet ik niet meer, maar op het moment dat wij 'bonk, bonk' door twee gaten hobbelden met ons hebben en houden, kwam er bij mijn chauffeur(mijn man) een flinke krachtterm en bij mij een glimlach... het deed me plotseling aan 'ons' forum denken....
Geplaatst door: visje
, Datum:
08.08.2005 22:17
Ha, de gaten heb ik gemist op het forum, maar niet op de weg! Vooral de terugweg konden we maar 70 rijden, anders gingen we vliegen. Maar alle glazen zijn zelfs nog heel gebleven.
Gr. Brenda
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
09.08.2005 00:09
Die gaten hebben wij ook opgemerkt. Ik zei nog ´de caravam vliegt er nog af´. De weg was echt slecht daar in Belgie. Maar de Liefkenshoektunnel is een goeie route.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
09.08.2005 01:04
Bin hier 'n paar daag'n nig wès en dan mis ie inderdoad wat.Allereerst gelukkig da'j d'r weer bint Annechie,Visje, Jolie en Brenda.Het was mie hier zo'n kaal gedoo,doarum was ik hier ok nig.Zelfs het forum heb ik nig meer bekek'n.Sol bekaant nog helemoal afkick'n van de CF-site. Loat Johan dit nig lèz'n :-)Fijn daj't allemoal noar de zin hebt had en noe weer 'n joar d'r teeg'n an.
Het weer was hier de afgelop'n wèk'n, zo'n betje nul, komma nul en ik heb nog zitt'n denk'n an dee leu dee hier in Nederland op de campings stoat.
De campings soll'n hier eigenluk oawerdekt mutt'n wèn en as 't dan mooi weer is könt ze misschien 't dak d'r ofschoev'n.
Oawer de was kan'k ok 'n betje met proat'n, want oonz'n zön is vandaage ok weer terug ekomm'n van ziene vakaansie en den hef mie ok 'n mooi spulletje met e brach.
Van Gerrit heb ik de laatste tied ok niks hört, hee is nog noar wat campings in Drenthe weez'n kiek'n,doar woll'n ze nog hèn, meer of dat wa deur is egoan
met dit weer dat weet ik nig.
, Datum:
11.08.2005 00:59
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
11.08.2005 20:17
Ik ben er nog! en haal deze topic maar weer ff naar boven zodat den Bonasera weer op 't rechte pad komt.
Tara.
, Datum:
11.08.2005 21:26
Het wordt hier steeds gezelliger......
, Datum:
11.08.2005 23:37
Annechie,noe kom ik er pas achter dat ie 'n doef op 15 juli oet hebt loat'n vleeg'n en dat ik den vandage pas heb ezeen, ik kiek nooit noar den aander'n
"invleegbox", da's toch ook wat.Dus a'j dach hebt woar blif den doef, den is nog steeds hier.
Bin vandaag nog op de peerdemarkt in Enter wès en op de zgn, vlootdaag'n in Almelo, dat laatste was wa 'n betje in 't water evall'n, a'k zo mag neum'n :-)
Geplaatst door: senseootje
, Datum:
13.08.2005 00:27
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Waar blijven de vakantieverhalen?
Geplaatst door: ® tara
, Datum:
13.08.2005 10:24
Vergrijsde bomen
leiden de weg
naar het dorp
de hitte drukt
zwaar en loom
op het plein
in de stilte
van het middaguur
zingen slechts de krekels
een hond ligt hijgend
gevangen in het spel
van zon en schaduw
onder de plataan
zit een vrouw
in roerloos zwart
een leven
trekt voorbij
, Datum:
13.08.2005 14:13
Vief daage neet op't forum ewes! Helemoal ongewoon... Hoe det kump? 'N computer kapot! Waarschijnlijk een grote dikke virus of zoiets............ BAH!
'T heele spul steet noe bie de computerdokter, ik hoppe dat 't volgende wekke weer terechte is...
, Datum:
15.08.2005 22:38
Pffffffft!
Bienoa last van ontwenningsverschijnselen.... Maar, 't spul dut 't weer en dat is maat goed ok a's ik 't zo bekieke! 'T kost'n mie nog zeuken um de boel terugge te vind'n.......
Morgen weer.. en dan zal ik toch niet weer 'n enigsten wèèz'n hè... dat könt ieleu niet maak'n heur..!
, Datum:
15.08.2005 23:54
Annechie, die ontwenningsverschijnselen zijn bij mij al over, ik heb niet meer de moeite genomen hier ook maar iets neer te zetten,ie kriegt d'r toch geen reactie op , sorry ik kom weer wat negatief over, maar niemand schijnt nog zin te hebben hier wat te schrijven, de sleur zal wel plaats gemaakt hebbben en dat terwijl het weer toch zodanig was, dat je zou denken dat "men"wel achter de pc zou kruipen.En dan al die extra topics die men opent, die zouden toch ook hier geventileerd kunnen worden.
Niemand meer iets nieuws te vertellen, of de mededeling dat ze terug zijn van vakantie?
, Datum:
16.08.2005 08:35
Oooooooh Lili@n......
Wat hè'j noe dan toch?! Ie bint kats in mineur... Hè'j oons ollemoal zo 'emist da'j d'r brommerig van bint? Niet doon heur, mènse toch, ik zol d'r van schrikk'n!
'T kump ollemoal wal weer good, temee zit ze ollemoal weer achter de geraniums, hebt ze 't zommerhuus weer in de schure stoan, de wasse in de kaste, de foto's in'eplakt en echt woar Lili@n, dan komt ze heus hier weer terugge, ie zult 't zéén!
Woar of ze op't moment ollemoal uuthangt.... ik weet 't ok niet, zol't helpen a'k 'ns een keer op zien tukkers um mie hin roope...?
Anno, Gerrit, Bonasera, Visje, Jolie,alle andere léézers, toh...... schrieft 'ns gauw wat, misschien wöd Lili@n dan weer 'n betje vrolijker!!!!
Tara.... dat ie neet in 't rijtje stoat, dat kump niet umdat ik oe verget'n bin... juust niet, geweldig weer 'ns zo'n heerlijk gedicht d'r tussen...!
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
16.08.2005 10:01
Hoi Lili@an,
Ik ben al een week terug van een heerlijk vakantie op La Roubine, ben diverse keren al weer 's avonds later op de chat geweest, maar ik heb je nog niet daar gezien de afgelopen week.
Groetjes,
Jolanda
Geplaatst door: Johanna
, Datum:
16.08.2005 10:09
He, Lilian, niet zo somber, hoor! Ik heb je de laatste tijd ook al gemist op het forum en op de chat...
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
16.08.2005 16:39
Zo wej bint weer terugge. Veertien daag'n slecht weer. Ik heb dit keer niks aanders doane dan lees'n en wandeln met de hond, (het laatste tuss'n de buj'n deur). Oens kasteel is al weer schone en de wasse is ok al weer opperuumd.
Goedgoan