Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
08.07.2005 16:37
Leuk hè Brenda,
De hele week een beetje prutten en ruiken aan de vakantie! Echte voorpret... Wij gaan ook volgend weekend.
Geplaatst door: visje
, Datum:
08.07.2005 20:53
En laat het nou toch volgende week errug mooi weer worden in Frankrijk!! Zelfs in Bretagne 22 - 25 graden Annechie. Kan niet wachten, die paar dagen grijs weer en regen hier heb ik al weer gezien, de tuin is al weer nat genoeg. Heb nu weer zon nodig voor m'n tomaten, aubergines, druiven en dat soort meer. Zonaanbidders zijn het, laat maar komen. Tegen de tijd dat wij terug komen zijn de tomaatjes vast al goed. Nog wel even goed schoffelen voor we gaan, dat is dan weer het nadeel van een tuin. Maar goed, nu kunnen we meteen zien of de caravan nog waterdicht is!
Gr. Brenda
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
09.07.2005 09:15
Mijn tuin lijkt meer een moeras,boontjes tegen de grond, aardappelen heb ik moeten uitbaggeren,amaai ga krokodillen en nijlpaarden kweken.
Geplaatst door: ® Linda
, Datum:
09.07.2005 11:07
Oké lieve mensen van dit forum, Linda gaat nu écht inpakken en maandag wegwezen, mijn broertje vertrekt de 17e, hij wilt ten nagedachtenis van zijn motormaat toch de route uitrijden zoals samen gepland, langs de kust etc... of hij richting Spanje gaat weet ik nog niet en hij eigenlijk ook niet, gisteren hebben we zijn maat, onze vriend , de laatste eer bewezen, met mn broertje gaat het niet zo goed, hij zegt nl niets, hij staart alleen maar, en heb hem ook op het hart gedrukt dat hij bij élke stop die hij maakt, mij MOET sms-en, en dat we hem ophalen bij La Roche Sur Yon, om zo vervolgens richting Jard te rijden, nu kan ik alleen maar bidden en hopen dat hij niet te snel en te verdrietig richting FR rijdt, ik spreek jullie allen, ergens rond 15 augustus weer... nogmaals diegene die nog gaan, een hele fijne vakantie.
En bedankt voor de lieve berichtjes hier op Gerrit's forum.
Geplaatst door: ® guusje
, Datum:
09.07.2005 13:08
Lieve Linda,
Ik wens je toch een hele fijne vakantie, en misschien is het wel een voordeel dat je nu wellicht vaker met je broer samen kan zijn, en hem een beetje in de gaten kan houden. Ik snap dat het een naar gevoel is, maar er zit niets anders op dan hem gewoon alleen te laten gaan. En dat is voor hem een goede manier van verwerken denk ik.
Meisje, probeer maar zoveel mogelijk van je rust te genieten,en kom lekker uitgerust terug!
, Datum:
09.07.2005 13:19
Linda,
Hou je haaks en probeer er ondanks alle narigheid toch uit te halen wat er in zit! Goeie reis...
Geplaatst door: Anno
, Datum:
09.07.2005 19:59
Moi Annechie,
't Hed eem' duurd (mien computer is n'beetje meleur), moar doar bin ik weer....
Joa Annechie...., veul luiers, veul aanloop, moar allemoal hal gezellig.
Wie kinn' onze oog'n hoast nait van de kloine oafholl'n.
Ze is aal weer roem over heur geboortegewicht, ze drinkt as'n slootgroaver!
En mien wiefke, dei is aal weer laang op de boin.
Tjonge jonge, wat hebb'n er veul mins'n met ons mitleefd. Geweldig!
Annechie, Lili@n, Claar, Mariët, Gerrit, Brenda, Keesjuh harstikke bedankt veur de felicitoaties.
En Bonasera en Haagse Harry noit te vergeet'n, man, wat hebb'n joe joen best doan!
As Annechie 't ook goud vindt, din magg'n ie ook bie ons in de bundel met gedicht'n.
Oh joa, dit wol ik ook nog ee'm vertell'n, mien dochter hoit ROOS (Rosalie).
Annechie nog 'n poar doag'n en din gaist doe ook aal weg. Hest dien Kipke aal inpakt?
Ik zal die miss'n...
't Is hier 'n beetje komkommertied op dit forum.
Moar ja, noa de vakantie, zal't hier wel weer hal drok word'n, din hed elk wel weer wat te vertell'n, wat ze allemoal beleefd hebb'n enzo.
Ik zal zoaterdag eem'aan die denk'n.
Dust wel veurzichtig aan Annechie?
Ik wens die en dien echtgenoot, en alle andere forummers een fijne vakantie tou, mit mooi weer.
Tot over 'n poar week'n.
Groet'n van Anno
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
10.07.2005 23:29
Ie könt wa merk'n dat de leu allemaol wat aans an de kop hebt, dan hier op n topic van Gerrit te schriev'n. Is ok wa begriepeluk met dat mooie weer, eindeluk koi'j weer boet'n zitt'n.
Leu dee nog met vakaansie goat, nun fijn'n tied en doot hèènig an op de weg, da'j zoonder kleerscheur'n weer terug komt.
Annechie heit gezellug had, vandaage?
't Is hier aln's nog bie 't zölfde, niks nie'js, wol allennig diss'n efkes
opkrikk'n.
, Datum:
11.07.2005 09:21
Joa Lili@n,
Wie hebt heel gezellig ehad zundag, maar wat ie bedoelt was zoaterdagoavond al, ok dat was weer bar gezellig, maar dat verwacht wie ok neet anders meer eigenlijk, oons kent oons met gemak...
Anno, wat fijn dat't jullie zo good geet, ik bin ok bliej um dat efkes te heur'n, ie weet maar nooit met al die vrouwleu... Ja, wat prachtig was dat, al die reacties, die mooie gedichten heurt uiteraard temee in oons gedicht'nkabinet, aans zol't neet compleet wèèz'n toch....
Ik vin dat jullie dat klèène 'n hele mooie naame egeev'n hebt, ik vin dat 't helemaal bie oe past!
Tsja, wie begint inderdaad de vakaantie te roek'n... Kip steed neust de deure, steurig zitte wie d'r al efkes in te snuffel'n en te prutt'n, heerlijk! 'T wöd trouwens nog wel zundag eer dat wie vot goat... Wie vind dat prettiger reizen en boavendien dut onze oaldste dochter zaterdag nog met met de triathlon hier.... dan ku'j toch neet zo maar weg goan..?
A's wie zowiet bint Anno, zult wie oen goeie road ter harte nemm'n, wie zult veurzichtig wèèz'n, dat is toch woar iederene op hopt... da'j uutgerust en heel weer thuuskomt...?!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
12.07.2005 22:38
Zuuk'n, zuuk'n noar disse topic. BLad 3. Dus gauw noar boam'n.
Annechie ie bint bijna an de beurte om met vakaantie te goan. Kip al uut de renne en startkloar?
Veur iederiene din komm'd weekend vot giet: Heel völle plezier met mooi weer en ollemoale gezond weer komm'n. Goodgoan.
Geplaatst door: quasimodo
, Datum:
12.07.2005 23:35
Het is toch met een beetje weemoed als ik lees dat sommigen en misschien wel velen van jullie al richting Frankrijk zijn vertrokken (terwijl ik hier ergens op de Notre Dame zit). Ik zie jullie zo voor me in je auto met of zonder caravan over de Franse autowegen razen met dat heerlijke verwachtingsvolle vakantiegevoel. Het ga jullie jullie goed en hopelijk hebben jullie allen die vakantie die je gehoopt of gedroomd had.
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
12.07.2005 23:46
Nog ca. anderhalve week en dan gaan wij ook richting Bretagne. Maar eerst moeten we nog even een 8ste triathlon doen. Is altijd een groots spektakel hier in het dorp. Super gezellig en veel volk op de been.
, Datum:
13.07.2005 10:53
Ha Jolie...
Ik bin toch zo bliej dat ik jullie ollemoal mag anmoedigen zoaterdag, a'k 't zelf mosse doan dan kwam ik nooit meer in Bretagne, dan kon'n ze mie wal met de kruwaage ofvoer'n...
Ai'j onderweg bint noar Bretagne, mu'j onderweg wal uut 't raam kiek'n heur, ik zal zwaaien a'k oeleu langs zee tukker'n....
Gerrit, wie hebt 'Kippie' neust de deure stoan en wie geniet noe al van 't gefrummel en gepak! Ik was zundag mien vechtgenootje efkes kwiet en wat dach'ie woar'e was..... Ja dus, hij lag lekker 'n tukje te doan in zien Kippie...
Ik wol toch dat'e eier kon legg'n, net a's 'n echte kippe, oooh wat zo'k 'm help'n breujen.. ;-)
, Datum:
14.07.2005 00:43
Wat kön ie 't toch ait mooi breng'n Annechie, bin de gewoon "jaloers"op dat geschrief van oe en noe mut wie dat ok nog miss'n. Ik zal an oe denk'n ai'j zundag vot goat. Heb de doef ok nog efkes lös e loat'n, misschien kan e met oe met vleeg'n en doo'j hum 'n papiertje an de poot, zodat wie hier nog 'n betje op de heugte blieft.
Veurige wek was hier Run bike run, ik nem mien petje of veur dee leu, wat 'n ofzeen is dat, fiets'n en hardloop'n. tsjonge d'r kump geen einde an volgens mie.Meer knap is 't wa!
Jolie,goa ie vast a wat koffie zett'n veur as Annechie doar bie oe kump in Bretagne? Volgens mie könt jullie better achter mekare anjaag'n, lik mie nog wa gezellug.
Volgende wek bin ik nog oetneudigd in Maarkel, dat lik mie noe ok nog wa wat veur oeleu door in dat Theehoes, ie weet vast wa woar dat is.
Wanneer geet Gerrit vot?
O, o wat zal 't hier 'n kaal'n boel wèn.
Johan,de webmaster hebt wie ok nog sprökn via de chat.Hee zat mooi veur zien caravan met zien laptopje.
Met oetzicht op 'n beek en zo'n 32 graden.Is mie wa 'n betje te heete, meer ai'j règ'n hebt verveeld 't ok zo gauw.
Jongs en wichter , het geet oe allemoal good!
, Datum:
14.07.2005 17:22
Och Lili@n, ie mut maar zo denk'n... De eerste wekke hè'j um d'r an te wenn'n da'k vot binne... de tweede wekke bi'j d'r net an 'ewend, en de derde wekke mu'j d'r langzamerhand al weer an goan wenn'n da'k d'r weer an komme....
Al met al wo'j d'r zo drok met , da'j gin tied hebt um mie te miss'n......... ;-)
Die postdoeve, da's d'r ene van't ongedurige soort, ik stuure'm terugge veur da'k votgoa....
Die koffie die'j Jolie woll'n loat'n zett'n... Ik denke dat wie dat maar mut doon, wie goat't eerste vot!
En wanneer of Gerrit votgeet... det mut wie 'm maar 'ns rechtuut vroag'n, hij hef't d'r nooit oaver...
Hoe zol't toch met Rivi wèèz'n, en met Linda en met Bonasera, volgens mie zag ik trouwens wel weer wat van heer Uyl(of 't was n'n valsen..) Groet'n an Anno en 't spul en an Gerrit en an.....Ik hoale d'r met op!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
14.07.2005 22:08
Wej goat oaver 14 daag'n. Woarhen? Dat wete wej zulfs nog niet. Ligt der helemoale an hoe het weer is op dat oog'nblik. Ik hoppe dat er dan nog 'n bettie mooi weer oaver is. Oens kasteel stiet al bie huus. En 'n hond waakt der bie, dat wej niet votgoat zonder hum.
, Datum:
15.07.2005 00:43
Gelukkig Gerrit is d'r nog ene, dee nog bie 't hoes is, de eerste veertien daag'n. He'w nog ene wek zoonder alle leu hier van 'n topic, mut lukk'n.
> Hei dat trouw's nog lèèz'n van den topic oawer wa of gen bikini?
Ik bin wa benie'jd hoo of dat zal goan, hebt de kearls nog commentaar ok
schreef ze,
dan denk ik, de meeste manleu hebt nun boek as 'n waskèttel,loat ze noar
zichzölf kiek'n,as ze dee vrouwleu nig in bikini wilt zeen loop'n,mangs
is 't better ai'j 't gezichte op oe zölf hoalt.......
Annechie ik denk dat Rivi 't wa veur mekaar hef, ze zal wa in de Pyreneëën zitt'n, doar was 't wat rustiger in 't hoogseizoen, de Côte d'Azur hef ze al eerst "onveilig" maakt.
Ik bin ok wa benie'jd hoo of 't heur allemaol ofstekt.
Breng ie mie nog 'n paar mooie schelp'n met?
Gerrit ie kriegt vast wa mooi weer heur, bin ik van oawertuugd.Mer ie mut nig naor Tirol goan, doar was 't veurige wek nog 't Riool.
Leu hier oet doarp zaat'n doar en hebt de hele wèk nig aans had dan règ'n , règ'nen nog eens règ'n.Het was hoast net zo as den reclame van Bob :-)
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
15.07.2005 01:22
Lilli@n, ik denke inderderdoad dat Annechie de koffie mut zettn, want wie komt langs heur hen veurn en dan mow nog hopp'n daw ze ok zeet onderwegs. Wie goat wa dezelfde kaante op. Wat leuk daj in Maarkel bint uuteneudigd. Doar bin ik geboorn. Heel laange leejen. Mot ie soms noar de Hoestinkshof um thee te drinkn? Annechie, wa hard schreeuwn met de thriathlon heur. Aans heur ik ut neet. Ik goa met blik op oneindig, verstaand op nul en da'n ma loopn. En alvaste een heel fijne vakaansie veur ut geval as ik det zoaterdagoamond vergetten zol. Goaw noa de vakaansie wier ff een borrel drinkn met mekoare?
Geplaatst door: visje
, Datum:
15.07.2005 23:01
Voor het laatst (voorlopig) even hier aansteken. Morgenavond vertrekken naar m'n schoonouders en zondagmorgen vroeg op naar Frankrijk. Hard zwaaien naar iedereen met een C-F sticker! we moeten wel voorzichtig doen met de caravan, we hebben hem nl vanavond om 18.00 uur verkocht! 3 Weken de tijd om afscheid van 'm te nemen. Hebben we na de vakantie ook nog wat te doen, anders gaat het ding op stal en val je in een diep gat. Nu kunnen we nog lekker caravans gaan bekijken. Iedereen die nog gaat, goede vakantie, mooi weer en gezond weer terug, en voor iedereen die thuisblijft (Lilian) gelukkig hier voorlopig ook nog mooi weer. Geniet ervan jongens, het is zo weer voorbij.
Groetjes Brenda
, Datum:
15.07.2005 23:51
Zo te zeen Jolie bin ik gelukkig nig meer de enige den 's nachts zo late an 't schriev'n is.Ik krieg dan meer "inspiratie" :-)en an de tied woar of ie de nog wadd'n was 't helemoal wa nun leuk tijdstip, hè, hè, eindelijk 'n medestandster, vanoavund zu'j d'r wa nig zo late in goan a'k dat zo lèze.
Dooi'j mônn'n zölf met, met dat geloop, gefiets en getrim?
Dat vin'k knap heur!
Visje ie zölt hier wa nig meer lèz'n, toch wens ik jullie ook 'n h.s. mooi'n vakaansie en doot heanig an met de sleurhutte.
Annechie ie zult 't kreumpke zo langzamerhaand noe ok wa veur mekare hebb'n
da'j Kipke mooi vol hebt pakt. Doo'j veurzichtig?
Is kiek'n volgende wekke an 't eind van de wek kump "Opa" met 't grei a weer
op hoes an.
En as jullie allemoal hoog en droog door in Frankriek zit, mut ik noar de kaakchirurg, joa da's noe is nun mooi begin van oonze "Roundhausen" tied.
Ik wil 'n betje te klaag'n hebb'n hier aans is 't nig in orde.
De ribb'n bint noe weer aardig in 't gareel, noe weer 't "volgende".
Völ plezeer met mekare môn'n bie de wedstrieden en zet um op!