Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
04.07.2005 10:50
Ps. Bonasera, ie bint gewoon onder en boaven de wet, ie höört gewoon bie oons 'platproaters'!
En trouwens, ie bint toch ok nooit chagrijnig... :-)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
04.07.2005 11:19
Ik zeg moar niks meer Annechie, ie hebt 'm al genog offepoeierd.
, Datum:
04.07.2005 11:41
Dank oe wel,ie meugt gerust met doan heur,oons kent oons...
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
04.07.2005 11:44
Gewoon doorgaan Annechie.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
04.07.2005 11:47
ps: zin bruggepensioenneerde dus westerling e bitje respekt zunne.....
Of moe kik vroage a joen wa moete doen me minne tid???????
ahhahaahhahahaha
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
04.07.2005 18:33
hé Bona, 'k em sinds vandenacht een zwembad in min uis, as ge nie wit wa doen mè onnen tid, kom tè mor gerust ne kiër zwemmen zulle. 'k moet er wel bijzegge, 't is giën proper water. (kunt nie alles ein)
, Datum:
04.07.2005 19:10
Och Tara, afschuwelijk... Als het niet zo'n end weg was, kwam ik helpen dweilen..... Ik wens jou en alle 'waterlanders' veel sterkte toe.....
Bonasera hoe'st bij jou, alles nog droog?
Ik zag de beelden net op het nieuws, om buikpijn van te krijgen!
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
04.07.2005 19:14
Anneke heb gelijk had tussen het ongelijk gelopen ,huis ok,tuin een ravage;;
Thanks voor de steun.........
you are a great woman.....i think you are....a woman...
Geplaatst door: visje
, Datum:
04.07.2005 19:38
Alle "zwembadeigenaren" veel sterkte toegewenst! Wees blij dat het niet gebeurd is tijdens jullie vakantie.
Gr. Brenda
Geplaatst door: tommy
, Datum:
04.07.2005 22:25
, Datum:
04.07.2005 22:40
Tommy, toh, goa ie 'ns lekker 'n peuske buut'n spöll'n.....
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
04.07.2005 23:02
Annechie, ie bint d'r dus ok nog wa, tsjonge wat 'n drok gekuier hier vandage,ik heb 't echt te doon met dee leu dee de boel oonder water hebt stoan, ie hebt helemoal geliek as wie wat dichter in de buurte soll'n woon'n dan heulp'n wie natuurluk direct met. Betje dettol in 'n emmer en dan a'n slag.
Den boot kan wa via 't twentekanaal komm'n, da's a wa behoorluk in de buurte, vandoar köw''t ja wa met de bromfietse of.
En wat den dramkonte betref doar loat wie oons nig duur oet 't veld sloan, ie hebt hum keurig van repliek dient.
, Datum:
05.07.2005 20:43
Lilli@n,
Hoe is't met oen lief?
Doot oe de ribb'n nog steeds zeer?
Geplaatst door: Linda
, Datum:
05.07.2005 22:22
mijn broertje zou over 14 dagen richting "ons" gaan Jard sur Mer, met zn beste maat, vorig jaar zijn ze ook ff wezen buurten, totdat gister de foon ging, zn beste maat is overleden , plotseling, geheel onverwachts (49)....(was niet ziek, geen ongeluk) mn broertje ziet het niet meer zitten, gister zei hij: nou nog saaier rijden in mn uppie (hij komt op de motor), ik weet niet wat ik moet doen, ik ben bang .... zn maat was alles voor hem, ze hebben heel wat km. saampjes gemaakt ... en nu is het opeens weg,.... ik moest dit even kwijt aan 'vreemden', bedankt voor het lezen, en nogmaals een prettige vakantie, ik vertrek 11 juli, mn broertje 18 juli, maar dat zal nu wel eerder zijn ... zucht ....
, Datum:
05.07.2005 23:05
Verdorie Linda,
Eigenlijk weet je nooit wat je moet zeggen op dit soort berichten...Geen woordenschat is groot genoeg om iets te kunnen veranderen aan de feiten, het leven zit soms zo raar, zo onrechtvaardig in elkaar voor je gevoel..De één heft er zo genoeg van en wordt stokoud, de ander is zo maar weg....
Je kunt er niets aan doen, niets aan veranderen, alleen proberen een ander te steunen.
Linda, jou, je broer en andere nabestaanden veel sterkte toegewenst....
Annechie
, Datum:
05.07.2005 23:10
Jé Linda, wat naar. Dat wordt geen fijne vakantie voor hem (en voor jullie). Je ziet maar weer, geniet nu ook en stel niet uit tot later. Sterkte.
Brenda
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
05.07.2005 23:25
Linda ik heb er geen woorden voor, in dit soort gevallen sta ik met mijn mond vol tanden, elk woord lijkt teveel, het leven is soms hard en wreed in onze optiek.Je vraagt je af waarom? Soms denk ik wel eens dat de beste mensen het eerste gaan, althans
zo'n idee krijg ik wel vaak.
Wellicht kun je een steun zijn voor je broer, er veel over praten en bij elkaar uithuilen.
Kunnen jullie in dit geval nu misschien ook samen naar Frankrijk gaan?
Ik wens jullie veel sterkte en moed.
, Datum:
07.07.2005 07:56
Tsja, zo geet't in't lèèv'n, zo bi'j bliej um 'n geboorte van 'n gezond klein deerntje en zo kump de dood d'r achteran.. 'T is d'r hier efkes stil van!
Toch geet all's weer gewoon deur, ok det is de mens eigen, 't lèèv'n mut 'elèèfd word'n, det is't weerd en dat mut wie maar zuunig op wèèz'n...
Jongs... woar bi'j? Gerrit, nog steeds drok.. Lili@n, nog pien in't lief... Anno, ik heure niks meer, bi'j zo drok met oene wichie's.. Tara, nog steeds dweilen.. Bonasera op 'n kop in'n tuin natuurlijk, visje zwemm'n in 't water....
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
07.07.2005 19:16
Hallo Linda, wat een verschrikkelijk bericht voor jou, maar natuurlijk ook voor je broer. En dat, nu je juist op vakantie wilt gaan. Neem je broer mee, is hij niet alleen en probeer er samen iets van te maken. Heel veel sterkte.
, Datum:
07.07.2005 20:51
visje zit al met haar gedachten in Frankrijk. Morgenavond de caravan van stal halen en even besnuffelen, de Frankrijk geur zal er nog wel inzitten. Heerlijk. Vanaf maandag lekker rustig wat inpakken, maar het laatste, kleding, levensmiddelen, dekbed ed. kan toch pas op het laatst. Nog ruim een week en dan ga ik jullie verlaten, maar voor die tijd laat ik nog wel wat horen hoor.
Gr. Brenda