Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Annechie
, Datum:
30.06.2005 14:29
Tsjongejonge Anno....!!!!!!!
Ik wus niet dat't al zo wied was.....!
Mien lééve schriefmoat en oen vrouw... VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
A'k oen e-mailadres wus, dan zol ik oe een felicitatie-mail stuur'n...
A'k oen postadres wus, de mooiste geboortekaarte uut de winkel...
A'k wus woor jullie woon'n, dan stuur'n ik jullie n'n groot'n bos bloom'n, of n'n groot'n krint'n-stoet'n zoa's dat hier de gewoonte is...!
Helaas, dat kan ik allemoal niet veur jullie doon... Doorum van mie aleenig dat wat ik jullie toe kan wensen:
Anno en vrouw Anno, ik wens jullie allemoal met mekare een heel lank, gelukkig, gezellig en veural gezond lééven toe!!!!!!
Ps. Wat heerlijk dat wie zo met meugt deel'n in de vreugde, ik vin'ne 't heel biezunder...
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
30.06.2005 14:51
Anno, nog efkes..
Wat geweldig da'j d'r ok nog zo poëtisch bie bint, wat 'n mooi gedicht!
Hoe krie'j 't veur mekare, ik zol zo hotedebotel wèèz'n da'k 't ene woord niet meer an 't andere vaste kreeg..
Good bewaar'n heur, veur a's t' wichke later groot is!
Ze mut't dan vast prachtig vind'n, te weet'n dat heur papa onmiddellijk zo lyrisch van heur werd!!!
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
30.06.2005 17:12
Anno heeft een nieuwe dochter
Waar hij heel blij mee is
kranig hielp hij mee met de dokter
hij kronkelde als een vis
om maar vlug te zien
of zijn vrouw in orde was
nu hij hoorde dat dat ze luide riep
gaf hij een schreeuw dat hij een derde had.
congratulations ...........
Geplaatst door: ® mariët
, Datum:
30.06.2005 18:29
Anno en gezin
van harte gefeliciteerd. Ik volg deze topic zo'n beetje maar ben slecht in het dialect lezen, maar dit begreep ik toch.
GEWELDIG, geniet ervan.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
30.06.2005 18:38
EEN CAMPING-FRANKRIJK MEISJE
Hallo Anno,
Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst: een dochter. Geweldig!! En natuurlijk ook de felicitaties voor je vrouw en de twee zusjes.
Geniet allemaal van dochter en zusje.
Leuk dat je ons het direkt al verteld!
Geplaatst door: visje
, Datum:
30.06.2005 21:11
Anno, van harte gefeliciteerd! Een hele harem, hoe krijg je het voor elkaar. Gelukkig voor de volgende hittegolf eruit. Soms kun je het gevoel hebben dat je de enige bent die met een kind blijft zitten, maar gelukkig kwam ze er toch uit. enne.. hoe heet ze? Daar zijn vrouwen ook heel nieuwschierig naar!
Geniet er lekker van,
groetjes Brenda
Geplaatst door: |Keesjuh
, Datum:
01.07.2005 00:42
Anno en je vrouw en je kinderen van harte gefeliciteerd, geniet er maar van.
Geplaatst door: Haagse Harry
, Datum:
01.07.2005 08:32
Anno
duh klène mèd, net op duh weâhreld.
Net gebôhen uìt moedeâhrsschoât.
Onschuldig en tedeâh ligt zè in hâh èguhn boât.
Samen kèken nâh die handies en voeties O`zo klèn.
Dat is jullie baby, zo teiâh en fèn.
Mâh baby`s wôhden peuteâhrs en kleuteâhrs.
Dan mot je waakzaam zèn.
Doâh hun kindeâh onschuld zien zè gein gevaâhr.
Mâh echt ut is weâhrkelèk waâhr.
Bescheâhrm daâhrom jullie dochteâh hâh leven lang.
Weis zuinig en geduldig met haâhr.
gèf hâh un huis vol liefduh en warmte.
En weis heil gelukkig met elkaâhr.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
01.07.2005 08:43
Ontroerend gedicht van je Harry, ben blij ook weer eens iets van jou te horen.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
01.07.2005 23:34
Harry mooi gedicht! Allemaal een gezellig weekend en als één van jullie met vakantie gaat, fijne tijd en doot hènig an komt gezond wier!
, Datum:
02.07.2005 13:50
Och Harry toch... mooi!!
Woar zo'n klein heupke mens al neet good veur is nietwoar? 'T breg mèèns'n altied weer bie mekare! Leuk um ok 'ns weer 'n aander dialect te heur'n, wie hebt ze noe zo'n betje uut alle windstreek'n... Volhoal'n allemoal, hoe meer hoe better!!!!
Hoe mut det noe in vredesname a's wie temee ollemoal vot bint, dat wod't nog zeuk'n um het noa de tied terugge te vind'n...
, Datum:
02.07.2005 17:09
Ach welnee, Annechie, as ie vot bint en Gerrit en al dee aandere leu, dan kö'j hier wa 'n kanon afscheet'n en valt t'r niks meer te belèv'n. Ik hool mie dan ok stil ( as mie dat lukt......:-) en dan hoof ie helemoal nig zo ver meer te zeuk'n ai'j d'r weer bint. Ie stuurt mie toch wa 'n aardig kaartje oet 't boet'nlaand? Ik kieke hier dan wa noar den site van Ton oawer dee foto's van campings in Frankriek.
A'k noe zeker wus da'j op de camping ok af en too op 't internet gunn'n, dan sol'k d'r natuurluk wa wat op zett'n. Bijv. hoo of 't met 't weer hier in Hollaand is en da'w deur de rèèg'n de beume nig meer könt zeen en al die onzin.Allemoal drammerie van mie, ie goat meer mooi hèn en geneet d'r van, ik hoal hier de boel wa 'n betje in gaat'n en doo hier 't lech wa oet.
, Datum:
03.07.2005 11:43
Lili@n..
Heb ie nog gin vakantie plannen.... Ik heur d'r oe niet oaver...?!
, Datum:
03.07.2005 22:01
Ach Annechie, doar kan ik heel kot oawer wèn, allenig as het schip met de bekende lading bie oons afmeert, dan he'w nog kaans, aans zee ik het somber in.Wie blieft dan gewoon 'Roundhausen' en wie mut oons d'r dan meer bie daallegg'n.
, Datum:
03.07.2005 22:28
Ja, mangs is't neet aans... ik kan natuurlijk wal vaste bie oe komm'n um oe te helpen met 't graven van een kanaal.... ie weet maar nooit.....
Hoe zol't Anno goan.... völle luiers natuurlijk...
Geplaatst door: westen
, Datum:
04.07.2005 09:31
jullie twentenaren hebben zeker niets anders te doen de hele dag. alleen maar dat stomme twentse gelul in deze topic. zeker werkeloos allemaal? je ziet bijna geen gewoon nederlands in deze topic. probeer eens gewoon nederlands, misschien krijg je dan ook eens een normale reactie van een westerling.
, Datum:
04.07.2005 09:48
Poepoeh....
'T is neet te hôpp'n det d'r völle van disse brompötte bint in 't westen, ie zoll'n bienoa beklag kriegen met de rest!
Ie zult 'm a's huusgenoot hebb'n, of a's buurman.... dan bi'j d'r mooi kloar met.. tjongejonge, wat'n humeurtje zeg... ;-)
Ennuh, of ik werkeloos bin, of niks betters te doan hebbe... det goa ik oe lekker niet an de neuze hang'n!
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
04.07.2005 09:56
Just gelezen dat die van t'westen zwoar onweer e.......
BEN UUK van t'west zollige topic ier;;;;;;;;;;;;
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
04.07.2005 10:01
Oh, isse doarum zo slecht ehumeurd. Umdat ut zo hard reegnt in 't westn. En ok nog onweern. Ja, doar woj ok nit vroluk van.
Hey Annechie, vind het wel moeilijk schrijven in het plat, praten is makkelijker. Hej al een camping evonn in Bretagne. Ik kriege aleen maar mailtjes terugge met complet. Maar ja, da's suud Bretagne, misschien ist bovenin wat rustiger.
, Datum:
04.07.2005 10:48
Oh grut...
Hij is natuurlijk bange veur 't onweer, det zal 't um wèè'n!!!
Jo(u)lie, det meen ie toch niet! Zéé'j wa, 't is doar völ te toeristisch... ik heb't wal ezèg!
Nee, ik heb nog helemoal niet geïnformeerd, en dat bin ik eigenlijk niet van plan ok! Wie woll'n 't der maar 'ns op an loat'n komm'n, wie zeet wal wat 't wöd!Ik heb n'n groote lieste met campings en a's zelfs doar nargens plaatse is zette wie kip achter 't politiebureau...
Hè'j de koffie al op trouwens?