Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: julie
, Datum:
26.06.2005 01:44
En Atjo is een afscheidsgroet uut Tukkerlaand (Twente). Wie zegt hier ok wa ajuu. Det is´t zelfde.
Geplaatst door: LoneRanger
, Datum:
26.06.2005 02:12
Geplaatst door: ® Linda
, Datum:
26.06.2005 13:06
Jahhhhhhhhhhh ... ik leef nog, wil even de hartelijke groeten doen aan ; Lili@n, Annechie, Gerrit, W!m, Jolanda en de rest die ik vergeten ben
Na de vacantie rijexamen doen, ik heb dan 3 maanden rijles gehad, dus ik kan niet zelf in de Amerikaan rijden tot mijn grote teleurstelling, des te leuker word het volgend jaar, dan heb ik mn eigen Amerikaantje
Ik werk nog steeds en ik moet zeggen de afgelopen week was het afzien met die hitte, geloof me: het is geen pretje om postbode te zijn als het zo warm is, ook al denkt men van wel
Nog 10 dagen werken en dan heb ik 5 weken vakantie , ik kijk er echt naar uit!!
Dit was even een kort verslagje van mij, hoop dat alles goed met jullie gaat en ik wens jullie allemaal een goede en veilige reis,(met of zonder sleurhut, aanhangwagen,vouwwagen, bagage koffer op het dak enz enz) en een prettige vakantie toe, veel liefs van Linda
Geplaatst door: ® guusje
, Datum:
26.06.2005 13:31
Ha die Linda, fijn te zien dat het goed met je gaat, en dat rijbewijs: dat komt heus wel!
Ik wens jou ook heel veel plezier in de Vendee, en nog veel sterkte met de wederom warme, laatste loodjes!
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
26.06.2005 13:34
Hoi Linda,
Leuk weer eens iets van je te horen en bedankt voor je groetjes. Hele fijne vakantie in de Vendee. Wij gaan over 20 dagen.
Groetjes,
Jolanda
Geplaatst door: ® Linda
, Datum:
27.06.2005 12:31
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
27.06.2005 15:26
Leuk Lin, dat je aan ons gedacht hebt! Je moet inderdaad wel je eigen ventje heel GOED kennen om hem daaruit te herkennen....:-)
Prettige vakantie en veel sterkte met de laatste loodjes.
Trouwens is die 2.30 hoge Van van jou, waarmee je door de tunnel wilt?
Gerrit, dat van die ballon'n dat ken ik wel, die komt hier altied in de laatste wèk van augustus, de ballooning hè op 't Hulsbeek.Komt hier vaak oawer 't hoes.
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
27.06.2005 15:44
Ik sta ook op die foto, achterin bij de glijbaan. Ik maak net een vette move van de swing af!
Geplaatst door: Annechie
, Datum:
27.06.2005 16:03
Hey Linda..
Fijn dat het goed met je gaat! Leuk hè, als je je bloedeigen blaag herkend op zo'n mooie foto, ik zou daar spontaan een 'hart-stijging' van krijgen! Wat dat rijbewijs betreft, dat komt vast wel goed, het nog niet mogen rijden heeft soms ook zo z'n voordelen hoor.. ;-)Ga maar lekker genieten over zo'n dag of tien, wij moeten nog een kleine drie weken!
Ballooning, da's wal echt iets van disse tied heur! Half juli heb't ze 't hier, dat geet altied veuraf an de triathlon, dan is't hier ok weer feest, 't hele darp steet dan op 'n kop en ok al dood d'r wereldberoemde figuur'n an met, a's onze eigen dorpsgenoot'n an bod komt dan braandt 't lös! Al hebt ze op 't lest'n gin beene meer um op te loop'n, 't publiek schreeuwt ze oaver de liene, prachtig.....
, Datum:
27.06.2005 16:43
Flex je leeft nog!!!!!! Geweldig da'j d'r ok weer bint.
Sorry Lin, niet deprimerend bedoeld hoor over je zoon, het is h.s.leuk dat je zoon op zo'n site staat. Vond dat toen ik mijn antwoord las het niet erg
positief overkwam, vandaar deze aanvuling, terwijl ik het wel goed bedoelde.
Annechie wie bint oe allemaol veur e goan met antwoord'n op den vroag van Cees, kö'jt mie vergeev'n?
Geplaatst door: ® Anechie
, Datum:
27.06.2005 17:16
Det hè'k al 'edoane.... ;-)
Geplaatst door: Keesjuh
, Datum:
27.06.2005 19:30
Bonasera afgelopen weekend nog bij jullie in de buurt geweest tijdens het Harelbeekse blues en rockfestival. Wederom erg gezellig en prima georganiseerd door Eric Hautekeete, jouw misschien ook wel bekent (of ben jij het zelf?). Het was kamperen op de wei van Lano, met een dixi als toilet en je eigen jerrycan als wasbak gevuld voor de bewassing, dus echt ouderwets, zonder opsmuk.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
27.06.2005 22:50
Lili@n...
Ik was weer n's veul te rap met mien antwoord... ik heb oe niet vergeev'n! Ie hebt immers niks verkeerd 'edoane... d'r was dus niks te vergeev'n !!!!!
, Datum:
29.06.2005 00:18
Dit geet toch zo nig, al noar de 3e blz. He'k 't oe nig zeg......... :-)
Vakaansietied, mooie tied, meere jongs verget toch nig hier wat op 't zett'n wa'j nog geern kwiet wilt veur da'j met den lang verwochte en zeer verdiende vakaansie begint, dan ku'w hier nog van met geniet'n.
Ik heb zölf nig völ te meld'n behalve dan da'k pien in 't lief heb, want ik bin lankoet in 't grös vall'n. Vroag mie nig hoodat is komm'n, dat was 'n heel stom geval, wol ff iets sneller wèn dan 'n aander en hupsakee doar gung ik hèn, was niks an te hôôl'n en ik kan oe vertell'n dan valt d'r ok wat.......kats lankoet in natte grös en ze stun'n de bie en keek'n d'r noa, hahaha wie kreeg'n allemoal de slappe lach, meer den vergeet mie noe wa, want 't is toch geleuf ik wat slimmer goan dan 'k dach har.
Enfin d'r bint slimmere ding'n.Het zal wa weer oawergoan veurdat 'n jungsken wör.
Annechie hei 'n "kroam"ok a in oe'n sleurhut pakt, denk ie wa an 't striekiezer, striekplaank,senseoapparaat,de bakplaate,en nog völ meer van dat grei?
Ie könt nig zunder dat hei vas a wa lèz'n :-))
Ik wens jullie allemoal môn'n 'n prettig'n dag.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
29.06.2005 08:18
Ooooooh, Lili@n, wat he'j toch edoane..... Ze hebt oe vaste uut'elach'n.... dat zoll'n ze mie teminste wal edoane he'm! Af en toe kan'k ze dan wal wurgen, lig ie doar veur gek, he'j oe nog zeer edoane ok(al wi'j dat niet weet'n..) stoat ze oe keihard uut te lach'n... Ja, ik bin ok zo n'n sukkel den nog wal 'ns hier en doar de tèène achter stekt.. Ik hoppe veur oe dat 't metvalt en da'j de zeerte gauw weer kwiet bint!
Nee, wie hebt de hut nog niet in'epakt, 't duurt nog twee-en-halve wekke veur dat wie goat. Ie zeet wel, ik tel de daag'n af! Trouwens, ie denkt toch neet dat ik zovulle ptöttel met sleppe? Ik zal wal wiezer wèèz'n, dan mut ik 't nog gebruuk'n ok! Ik vinne da'k in de vakantie ruste verdeent heb, nem leever 'n mooi book extra met... ;-)
Ik bin't trouwens wel met oe eens, 't wödt hier knap stille af en toe! Hoe zol 't met Rivi wèèz'n, en met Anno en vrouw Anno.. en Gerrit heur ie ok zowat niet.... 't is maar goed dat wie hier en doar nog wat aandere bezeukers hebt, bin'k naar blie met...
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
29.06.2005 17:48
Ik geleuve now dak toch weer eem reageer'n mut. Annechie ik bin völs te drok de laatste tied op hier gangs te goan. Ik volge 't ollemoale wel. Dus aj mie een paar dage mist,....... ik kom vanzölf wel weer.
En Lili@n, as ik 't ziene had, dan had ik ok wel mutt'n lach'n, (nem mie niet kwoalijk). Das altied zo bie zulke uuutglieders. Moar toch kank mie veurstell'n dat de bott'n oe zeer doet. En denk ter an, vanoamd giet 't weer reeg'n, dus is het grös weer nat. Atjoo
, Datum:
30.06.2005 00:04
Joa, lach d'r meer um, ik har zölf ok wa de slappe lach.
Noe mut ik hier Wim ok nog wat oetlegg'n oawer 'n integraaltje, hee wet toch wa wat dat veur 'n ding is nem ik an.
Wim als je al die dingen tezamen wilt doen die jij voorstelt te doen in de caravan, maar in jou geval jouw camper dan moet je een helm opzetten, voor het geval dat, maar als ik dat nu hier zo schrijf is de lol er natuurlijk al lang af, maar ik vond het wel een leuke gedachte, jij en een integraaltje op achter de strijkplank (helm met vizier dus)en dan tegelijkertijd het nieuwe oventje op benzine, kon me het helemaal voorstellen, moet je bang zijn ., dat je de hele pruttel nog ontploft, vandaar dat integraaltje.
In ieder geval Wim, wens ik je een prettige vakantie toe, doot hênig an en kom
heelhuids weer terug.
Trouwens ik heb je gemist op het weekend.
Geplaatst door: Anno
, Datum:
30.06.2005 13:06
Annechie, ik heb GROOT NEIS.
Man, man, wat binn' wie blied.
Moss'n ja ook zo laang wacht'n (10 doag'n over tied.)
Moar sinds vannacht tien over drei,
hebb'n wie drei wichter, in ploats van twai.
Ee'm veur de vrouwluu onder ons: ze woog roem 7 pond
en gelukkig kerngezond.
En ze het aal zulk laang hoar,
ze kin d'er aal hoast stitjes in, echt woar.
Mien wiefke het zich weer kroanig weerd,
aal dat poest'n en puvv'n was het zeker weerd.
Ons prinseske liekt din ook op heur,
alloin heur hoar, het mien kleur.
En mien leutje wichtjes,
bie heur stroalt het geluk van heur gezichtjes.
Wie goan nou geniet'n van de neie "spruit"
en Anno bloast nou dit gedichtje "uit".
Allemoal bedankt veur het mitlee'm en as je nog op vakantie goan, fijne vakantie gewenst en dou veurzichtig.
En Annechie geniet ervan he?
De groet'n van een hal gelukkige voader.
, Datum:
30.06.2005 14:04
Anno, van HARTE gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,GEWELDIG !!
Alles goed met je vrouw? Wat leuk dat je nu drie meisjes hebt, nou ja eigenlijk 4 natuurlijk.Maarre......hoe heet ze? Dat willen we natuurlijk ook wel graag weten.Gelukkig dat het nu achter de rug is met de spanning en ik wens jullie heel veel geluk en voorspoed met de nieuwe"spruit" en natuurlijk ook met jullie zelf. We zullen er vanavond ééntje op drinken!
Geplaatst door: claar
, Datum:
30.06.2005 14:26
anno,vrouw anno en kinderen, gefeliciteerd met dochter en zus,mooi gedicht!