Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: 'lili@n
, Datum:
17.06.2005 00:16
Noe is't a weer laat e wöd'n, wie hadd'n 'n exam
nfeestje en doar mu'j wa hèn, 't was a mooi dat 't wichke het haalt hèf.De heel'n tuin zat vol volk.
Mangs begunt a zachtkes te règ'n meer doar trok'n wie oons niks van an.
Mien "halsband" har nog 'n mooi leedje maakt veur 't deerntje en iedereene zung mooi met, samen met begeleiding van het accordeon, den hadd'n wie met enömm'n ter verhoging van de feestvreugde.
De jonge leu vindt 't vaak vreseluk zo'n ding en doar hebbe wie dan plezeer um (betje gemeen wa natuurluk)meer de oaldere leu vindt het gezellig en doar geet het um.Betje ett'n en drink'n d'r bie en dan geet 't zo mooi hènig vedan.
Môn'n aom'nd van 't zelfde laak'n 'n pak.Wie kunt wa veur oons zölf beginn'n :-)
Dus jongs hei'j mie mist op de "proatdeuse" dan wee'j d'r van.
(sol d'r mie wa ene miss'n?) (vlas noe op 'n compliment)
Enne Linda mooi da'j d'r ook weer èèm'n was.
Goodgoan.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
17.06.2005 07:20
Tuurlijk Lilian.. misse wie oe! Zelfs 's morgens um good zeuven uur al.... maar 't zal neet lange wèèz'n vandaage(det miss'n..) Ik uuhhhhh, drinke d'r ééne op mie zelf vandaage, ja, stille mar, inderdoad, weer 'n joar d'rbie ;-)
'T zal dus wal hard loop'n wodd'n, 't is uuteindelijk döstig weer....
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
17.06.2005 08:25
Annechie, gefeliciteerd met oen verjoardag. Een natuurlijk een gezellige dag met völle volk. Ik zal der ok iene op drink'n.
, Datum:
17.06.2005 08:49
Dank je wel.... Nemt d'r maar twee,op één been ku'j niet loop'n... ;-)
Geplaatst door: visje
, Datum:
17.06.2005 20:50
Annechie, gefeliciteerd jonge blom! Ik zal aan je denken vanavond als ik er een neem. Fijne avond nog gewenst.
Groetjes Brenda
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
18.06.2005 00:29
Da's noe toch ok wat, bin ie jeurig en dan kom ik doar noe pas achter :-) en het is a weer de 18e inmiddels.In ieder geval van harte feliciteerd met oe'n zovölste verjoardag en 'n heel goed en gezond nie'j lèvensjoar too e wenst en dat oe nog lekker zal smaak'n allemoal!!
Ie hadd'n d'r wa aardig weer bie, hei met spul nog boet'n zûtt'n?
Ze hadd'n aans wa aander weer veurspeld, ie kònt d´r niks van noa vertell´n. ik hop wa da´j ´n leuke dag hebt had.
Wie hebt vanoav´nd het accordeon nog ma weer veur ´t leer tròkk´n en hebt weer mooi zung´n met mekaar!
As wie dat noe weet'n hadd'n ha'w ok nog wa bie oe nun serenade könn'n breng'n.
Môn'n za'k d'r wa één op nèm'n!!
, Datum:
18.06.2005 18:36
Met z'n all'n... Hartelijk bedankt!
Ik heb't weer oaverleeft, barre gezellig, maar altied weer'n hele drukte. En Lilian... nee, wie hebt niet buut'n 'ezètt'n, 't was net effkes wat miezerig teeg'n 't begin van de oavond en eerlijkheidshalve vön ik dat niet eens zo erg... 'T is hier nog al eens gebeurt dat ze eerst ollemoal buut'n wilt zitten en een uurke later begint d'r eene te rill'n en wilt ze stuk veur stuk weer noar binn'n... dan hè'j de boel pas echt lekker op 'n kop stoan!
Ze hebt mie trouwens weer dik verwend heur de wichter hadd'n mie 'n leuk kadootje 'ekocht wat ik graag wol hebb'n en van mien vechtgenoot moch ik n'n nieje campingtoafel uutzeuken... Dat hebt wie dan ok metééne vandaage 'edoane... veronderstel dat 'e zich bedenkt! Ik heb n'n héél'n fijn'n uutezocht, bin d'r heel bliej mee en heb mien man n'n dikken smakkert 'egeven....
, Datum:
19.06.2005 00:19
Dat sol ik ook 'edoan hebb'n, dat van den smakkert en boâw'dien hef er d'r zölf ok nog gemak van.Hei d'r wa nun lekkeren ligstool bie? Dat is ok fijn ai'j doar straks in Bretagne bint, kui'j d'r zo lekker lankoet onderoet!!
Wat was't vandage toch mooi weer, ik heb d'r echt van genoot'n. Zei ik nog teg'n de vriendin van mien zun, noe zu'j zeen dat as ik noe eff'n lankoet hier in't grûs goa dat d'r dan zo visite an kump.
Ha'k 't meer nich zeg, ik lag net en dach dit is het helemoal........doar hai't.Wa gezellig proatvolk dat wa, meer niks geen luier'n meer.
Meer wie zaat'n wa mooi boet'n en dat is al heel wat weerd.
Allemoal 'n fijn'n vaderdag 'ewenst.
Geplaatst door: Anno
, Datum:
19.06.2005 09:58
Moi Annechie,
Lees ik woarempel nou pas das'toe joarig wast en bin ik potverdikkemie de leste dei die feliciteerd!!
Annechie van harte wicht, weer 'n joartje der bie, hoop dat er nog veule volg'n in goie gezondhaid.
Nou, bie oons loopt alles nog op rolletjes. Volg's mie kint noit laang meer duur'n, want mien wiefke is aal drok aan't poetsen...., drok aan't nuzzl'n.
Ik wil heur ja zo groag help'n, moar ze wil 't aal alloin doun.
Haarst doe dat nou ook Annechie? Nou ja, 't zal der wel bie heur'n.
Vandoag is't voaderdag, 'k haar ze vanmörg'n alle drei aal vroug bie mie in bèr. En ik bin ook weer goud weg komm'n.
Zo nou mot ik opschoit'n, want wie mott'n weer op tournee, de opa's bielangs.
Annechie, zet dien kampeertoavel ook moar vast boet'n, want dien wichter komm'n ook vast langs vandoag.
En dien naie toavel èn het zunnetje kinn'n die alvast in vakantiesferen brengen. Veul plezair mit mekoar.
De groet'n van Anno
, Datum:
19.06.2005 22:52
Na een warme zondag, toch maar even achter de pc om deze topic weer naar pagina 1 te brengen.
Ondanks de warmte toch veel bezoekers op de site, bijna 500. Iedereen die dit leest "moet", om deze site te ondersteunen, de reclame onderwerpen aanklikken.
, Datum:
20.06.2005 09:01
Och Anno... Ik zee mie nog zitt'n (al is't lang 'eleed'n..)!
In oons veurige huus haad'n wie destieds nare vloerdekking in de gang, 't vlekk'n nogal en toen ik op't laatste liep van onze oaldste, kreeg ik 't ook zo op de heup'n... 't mos schoon! Ik had geen kleer'n meer woar ik inpass'n, zo dik.. N'n korte bokse an van mien man, n'n knoop lös, n'n groot shirt d'r boav'n en op de kneene met een harde bössel heb ik de vloerbedekking schone 'eschrobt... 't mos gebeur'n....
Of die keer da'k nog één jurk pass'n (zo'n korenblauwe tent, dat was toen..), ik mos zo neudig met chloor in de slag, 't mos..! Een grote chloorvlek in de jurk, midd'n in, kats verpest, oooooh wat hè'k 'ehuult, mien'n laatst'n mooi'n jurk...Maar echt Anno, 't mos....
Loat oen vrouw maar rustig heur gang goan, knuffelt heur maar 'n keer extra, 't geet vanzelf weer oaver.....'t kump ollemoal wal good..
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
20.06.2005 13:34
zin juste no binn e kom,kzweet lik e das, e dust da ke........
zin me nof in orde a dzet want goan ollichte vertrek op vacance wi.
mo tis ier zo warme dak erup peinz ier te bluvn..........
alli salu.....
, Datum:
20.06.2005 13:57
Bonasera... jij maakt me er toch ook wat van, volgens mij is dat taaltje van jou nog erger dan dat van mij!
Maar als ik het goed begrepen heb, heb je het zo warm dat je eraan twijfelt of je nog wel op vakantie wilt gaan...
Ik zou maar niet te lang twijfelen, meestal duurt de warmte hier niet zolang en als het weer omslaat..... ooooh, wat zou je dan een spijt hebben dat je niet gegaan bent....!!!
Ik wens je een heeeeele fijne vakantie toe met de meereizende jongelui, geniet er maar van. We zullen je missen.....
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
20.06.2005 16:12
bona, wa groit er allemoal in ulderen of? porrie, wurtlen, of nog ander groensels, ik 'em pertang nog een goe receptje veur o kou patatjes zulle, doe mè een mailke en ge kri'gt z'in uwen box weere.
Tara.
Geplaatst door: visje
, Datum:
20.06.2005 22:39
Anno, wanneer moet het gaan gebeuren? Toch wel voor onze vakantie he, straks zit ik me in Frankrijk af te vragen of er al wat is! Ik ga pas over 4 weken hoor, maar ik hoop snel wat te horen. Ik hoop ook voor jullie dat het niet zo lang meer is, lijkt me niet lekker met dit weer. Rustig doorademen, komt alles goed.
Groetjes Brenda
, Datum:
20.06.2005 23:00
't is hier weer bar gezellig zo te zéén, allemoal weer in 't dialect, dat geet goed! Allemoal 'n goei'n vaderdag had keerls?
Annechie de postdoef is weer land en ik heb d'r van genoot'n.Loat 'm eerst moar weer 'n paar daagkes hier in 't hok en dan stuur ik hem wa terug. Heb nich zovöl tied 't water gutst mie van 't gezichte hier veur den computer.Jong's wat is toch mooi weer.Was ik noe meer nich zo drok.Heb nog 'n appeltaart bakk'n.Miene wederhelft hopt môn'n jeurig te wèn en dan wee'j 't wa.
En dee plant'nin de tuin mot ok elke oav'nd water, ie slept d'r wat of, en ik wol nog wa effkes rustig goan zitt'n, kump al niks van terechte en het ber wocht, doar wol ik ok 'ns vrog in.
Hebt jullie noe in 'n
zommerdag ook ai't drokker dan in de wintertied?
Of heb ik dat alleen?
Mos 'n betje van mie of proat'n en hier zeg geen één wat terug, dus da's mooi.
Anno de laatste loodjes, ie weet het hè? Annechie gaf oe wa 'n good advies, betje "huggen" is wa op zien plaats!
Tara wat hai'j noe veur recept da'j wol mail'n?
Visje ie könt ok wa in 't dialect beginn'n.
Hoe solt met Rivi wèn, sol ze a an de Cote d'Azur ligg'n?
Gerrit ai'j appeltaart wilt dan mo'j disse kaant op en ik heb hum nich in 'n oav'n loat'n stoan :-)
Het sol 'n klef nachje wor'n volgens den weerprofeet van Oost hoe heet den man noe ok a weer?
Waaier dan meer an zett'n.
, Datum:
20.06.2005 23:52
Lili@n, samen met oen man een prettige verjoardag. Feliciteer 'm moar van mie. Ik mut man wark'n, dus ik heb gien tied om langs te komm'n. Din appeltaart hol ik wa te goed.
Anno ok van hier uut völle starkte veur oe en oen vrouw.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
21.06.2005 07:22
Lili@n, hoewel ik oen keerl neet ken, wol ik oe toch een prettige verjoardag saam wensn. geniet er dubbel van mit dit mooie weer.
, Datum:
21.06.2005 07:44
Lilian... van hier uut allebei van harte gefeliciteerd!!
Nou, een klef nachtje dat was't wal, pfffft, d'r mut nogal wat gebeur'n um mie wakker te krieg'n 's nachs, maar hier wod'n ik dus een paar keer wakker van vannacht...
Ja Lilian, die bloom'm in'n tuin... Wie hebt bie oons veurige huus 'n joar of wat 'n fuchsiaverzameling 'ehad, En dan neet tien of zo, 't waar'n d'r zeker meer a's vieftig! En a's 't warm was en ik hadde dös, dan hadd'n de fuchias altied meer dös!!!
Hatstikke mooi was't, maar stiekem was ik ok wel 'n betje bliej da'k d'r of was, foj, wat 'n wark zeg, um met Cruijf te sprekk'n: "Elk voordeel hep z'n nadeel!"
Ik wènse jullie 'n hele fijne dag toe, probeer 't maar een betje hèènig te hoal'n, want 't zal oene visite met det warme weer wel net zo goan a's miene fuchsias vrogger.... völle dös!!!!!
, Datum:
21.06.2005 12:06
Allemoal hartelijk dank veur de felicitaties, wat zit jullie allemaol a vrog achter dit apparaat, meer ik noe ok, veur mien doen :-))ik zal de gelukwensen oawerbreng'n. Ik was d'r om vief uur al oet, bin d'r later weer inkröpp'n ha'k nig mutt'n doon, he'k den halsband van mie nauwelijks zeen, schande....
Van den döss ko'j wa geliek an hebb'n Annechie, flink'n vooraad in ne slaag'n!
Da'j mien man nich kent is nich slim den kö'j misschien nog wa leer'n kenn'n, ik denk da'j 't wa met mekaar kunt vind'n!!
Zo noe weer verder met mien huishoudelijke taak'n, want de "plicht" roept.
Jongs en wichter 'n fijne'n dag 'ewenst.
Ai'wt meer dreug hoolt.