Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anno
, Datum:
09.06.2005 09:19
Moi Annechie,
As ik het goud begriep bist doe noit van de partij komm'd weekend?
Konst de kat noit oet de boom krieg'n?
Nou ik hoop veur Gerrit en alle andern, dat ze het 'n beetje drög holl'n.
Zol toch zunde wee'n as't noit zo was.
En Annechie stoat dien Kipke al bienoa kloar? Bist der nog steeds wies mit?
Over 4 week op noar Normandië. Mooi veuroetzicht.
Wie kiek'n terug op 'n mooie vakantie in de Ardeche en mott'n er weer 'n joar op teer'n.
Moar ja, wie hebb'n nog wat in't vat zitt'n...... Nog 'n poar weekjes en 't is zo ver. 't Gait allemoal miroakels goud, op wat zwangerschapskwoaltjes noa.
Moar dat schient er bie te heur'n, zegg'n ze. Joa doar kin ik natuurlijk noit over mitproat'n!
Lili@n, is dien gezicht in zien normoale proporties trug? Mooi op tied veur 't komm'd weekend. Hest mooi oetkiend. Ook veul plezair tougewinst!
En hou zal't mit Rivi wee'n. Vief moand op vakantie, dat liekt mie ook wel wat. Misschien heur'n wie nog ains wat van heur,want op sommige campings kist ook aal internett'n. 't Mot ook nait gekker word'n!
Goudgoan en de groet'n van mie.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
09.06.2005 12:35
Heey Anno,
Leuk, da'k weer efkes van oe heure... Ik had d'r van de week nog an 'edacht, hoelang of't bie jullie nog zol duur'n... Fijn dat't zo goed geet! Die kwaaltjes, ja da's noe efkes vervelend, maar die bint jullie straks zo weer vergett'n a's 't hummeltje gezond op de wereld kump!
Nee, 't zal d'r wel niet van komm'n zaterdag, eerlijk gezegt begin ik d'r toch wel 'n betje nieuwsgierig noa te word'n heur... maar mien man wil d'r niet zovölle van weet'n en boavendien hebt wie zoaterdag oavond nog de droeve plicht um een kennisje te condoleren met het verlies van heur 45 joarige partner, dit soort dingen goat zonder twiefel altied veur. Het zal oe maar oaverkomm'n nietwoar...
Oons Kipke... doar bin't wie steeds verliefder op! Ik kan d'r mie noe al op verkneukel'n dat wie d'r straks mee weggoat! No vief wekke duurt 't trouwens en dan goat wie lekker zwerven langs de kust.. Woar wie terechte komt... de tied zal't leer'n... Argens in Normandië of Bretagne, maar woar...
Tsja, hoe zol't met Rivi goan....Dat wöd straks helemoal zo'n gevleugelde kreet.. 't is ok wel lang heur, vief moand.. 't zol natuurlijk wel heel leuk wèèz'n a's wie nog 'ns wat van d'r heur'n... wie weet!
Töt later allemoal.... ;-)
, Datum:
10.06.2005 07:27
Veur da'k 't vergette... Allemoal heeeeel völle plezier 't kommende weekend, ik hoop veur jullie dat't heel mooi weer wordt en dat jullie noa de tied een heleboel te vertell'n hebt! Ik zal an jullie denk'n......
Geplaatst door: Anno
, Datum:
10.06.2005 09:00
Ik sloet mie volledig bie Annechie aan.
Bin beneid noar de verhoalen volgn'de week.
Goadgoan mit'n kander.
Anno
, Datum:
11.06.2005 11:52
Bint jullie allemoal noar de camping? Nou, ik zal de boel wel hoog hoal'n heur..
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
11.06.2005 23:15
Doar bin ik dan um efkes verslag oet te breng'n van 'n middagje bezoek an 't weekend van de fans van disse site!
Ik wèt nig hoe of de aandr'n vun'n meer ik vun 't heel leuk al dee gezicht'n noe is in werkelukheid te zeen.Het slimste was dat iedereene d'r al was en dat wie d'r um dree uur an kwaam'n, noa iedereene de haan'n te hebb'n schut en hier en doar 'n kreet van herkenning van o. joa, gung'n wie de bie zitt'n.
Al meteene de cake en de krint''nwegge veur de dag haalt want ja dat ha'k ezeg en dan mu'j oe doar an hool'n. Bleek dat Gerrit 'n appeltaart har bakk'n meer den stun nog in de oaw'n...!!
Het was 'n gezellige proaterie'je en wie zaag'n waarachtig ok nog de zunne a was dat nig veur lang, moar echt règ'n hèw ok nig had.
Wie hebt 't nog wa lang vol hoal'n want ik wis nig wa'k zag toen ik op de klokke keek en 't inmiddels al zes uur was wörd'n.
Johan en "Johanna" war'n d'r ok en dat was mooi dat ze d'r ook wat tied veur hadd'n könn'n vrie maak'n.
Ik bin noe ok in 't bezit van 2 C-Fr.stickers, paar proefmodell'n bint d'r maakt.
Iedereene har wat te ett'n en te drink'n met enömm'n en Tara har zelfs allemaol van die kleine deuskes met tiramisu met enömm'n, HEERLIJK.
De vrouw van "Opa" hef kippepeutjes op de bbq ereustert en dat gung d'r ok heel smakelijk in.
Ik vun 't jammer dat ik d'r nig 'n heel weekend kon stoan met de caravan want het is vanoavund ok vast heel gezellug doar met mekare.
Ze vun'n ok heel leuk van oe Annechie da'j ze nog 'n fijn weekend hebt wenst.
Al met al denk ik dat ze het mooi met mekaar hebt doar en dat 't veur herhaling vatboar is.
Anno leuk da'j d'r ok weer bint met 'n verhaaltje en völ sterkte met de vrouw
disse laatste loodjes.
Annechie den doef kump vandage nig meer, meer ik hoal oe op de heugte.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
11.06.2005 23:21
Nou, dat doet me deugd dat het zo meegevallen is! Volgend jaar weer? Dan graag op tijd datum bekend maken, zodat je geen smoes hebt om niet te gaan. De eerste keer is altijd afwachten en het volgende jaar wil vast iedereen mee. Jammer dat het geen Frankrijk weer was, maar gelukkig droog. Tja, mannen en taart bakken, laten ze 'm in de oven staan. Helaas heb ik het Engels ontbijt van LoneRanger moeten missen, maar ik doe m'n best om volgend jaar te komen!
Groetjes Brenda
, Datum:
11.06.2005 23:35
Brenda , wat betreft dat engelse ontbijt van LR, nou die heeft daar ruimte genoeg voor om dat klaar te maken.Prachtige caravan heeft hij hoor! En de caravan van "Opa" is ook een plaatje van binnen.Het was een mooi veldje waar "de meute" staat en ook de honden hadden hetnaar hun zin.Om 18.00 uur werd er een grote witte tent opgezet, zodat ze vanavond allemaal lekker droog konden zitten.Het kampvuur ontbrak alleen nog................
Groetjes
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
11.06.2005 23:41
Ja zeg, ben je er wel. Zit ik daar weer tegen mezelf te kletsen op de chat!
Gr. Brenda
Geplaatst door: visje
, Datum:
11.06.2005 23:53
Trouwens, hebben jullie gezien wat voor reclame Johan hieronder heeft staan? Gewichtsproblemen, afslanken e.d., dat allemaal door de cakes, tiramisu, kippenpoten en al het lekkers van afgelopen weekend zeker.
Maandag weer naar de fitness (topic lijnen), maar neem eerst nog een wijntje hoor! Goed weekend verder allemaal.
Brenda
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
12.06.2005 22:29
Zo daar zijn we weer. Terug van weekend met C-F.nl.
Iedereen (speciaal voor de organisatie) bedankt voor het gezellige weekend. Het weer heeft toch goed meegewerkt, al was het 's-avonds wel wat koud, maar onder de grote party-tent van Camping De Lucht (met heel veel dank!!!!!) was het goed toeven. Leony en Gerrit
Geplaatst door: LoneRanger
, Datum:
13.06.2005 01:47
Allemaal bedankt voor een gezellige weekend, iedereen had wel wat meegebracht, de KIR van Johan, de tiramisu van Tara en die heerlijke kippenvleugeltjes van Opa.
Een geslaagde operatie zou ik zeggen, en volgende keer bak ik wel voor iedereen een Engels ontbijt.
En natuurlijk de commissie voor het organiseren, en de camping voor de partytent.
, Datum:
14.06.2005 12:37
Potjedulleme... bladzijde drie! 'T mut toch niet gekker word'n....
A's ik zo de verhaal'n lèès, hebt jullie 't hartstikke gezellig 'ehad ofgeloop'n weekend. Eigenlijk bin ik stillekes akelig jaloers... volgend joar mut ik 't toch aanders anpakk'n, ik wil 't ok wal 'ns meemaak'n! Allenig jammer dat 't weer 'n betje dwars lag, jullie hadd'n 't mutt'n hebben zoals vandage..
Maar goed, jullie hebt flink 'egett'n en 'edrönk'n volgens mie dus 't zal allemoal wal goed'ekomm'n wèèz'n.
'T is hier trouwens bar stil, jullie bint toch allemoal nog niet op vakantie??????
Hoe zol't trouwens met Rivi wèèz'n......? Ze zit vast lekker achter 'n wientje...
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
14.06.2005 13:12
Hallo Annechie,
Ook is was erbij afgelopen kampeerweekend en ik kan je vertellen dat het weer heel erg meeviel. Het was niet superwarm, maar de zon scheen regelmatig. We kregen van de Camping een grote partytent aangeboden, zodat we 's avonds met zijn allen onder de partytent konden vertoeven. Het heeft alleen de zaterdagavond eventjes geregend. Jammer dat je er niet bij was. Het was beregezellig.
Geplaatst door: ® Henk Schoenmaker
, Datum:
14.06.2005 21:48
Dag allemaal. Wij zijn ook weer terug uit Scherpenzeel. Wij waren wat langer gebleven en dan heeft iedereen alles al vertelt, dus iets nieuws hebben wij niet. Maar wij vonden het een geslaagde weekend. Bedankt iedereen, met name de organisatie en Johan en Johanna. Volgend jaar zeker weer.
Groet, Henk en Ria
, Datum:
15.06.2005 00:06
Annechie dan goa'w toch mooi met mekare, nèm ie oe'w mooie nie'je Kipke met en wie oonz'n Knaus en dan op noar het Weekend.De details za'k oe wa met de postdoefe stuur'n.
Rivi zal zo langzamerhaand wa an de Rivièra ligg'n. Geniet'n van al dat moois wat er te zeen is.Jammer dat ze oonse adress'n nig hef kon ze oons 'n kaartje stuur'n :-)
, Datum:
15.06.2005 23:32
Dit kan niet hè, dat deze geweldige topic onderaan blz. 2 staat.Is iedereen al in vakantie stemming met dit weer? Allemaal op de fiets geweest vandaag?
Moet toch wat vragen.Ik geloof dat ik binnenkort voor 2 maanden niet meer op dit forum kijk als ik al die plannen zie waar iedereen naar toe wil en gaat.....en de vaste schrijvers op deze topic verdwijnen ook allemaal met vakantie , dan schiet deze topic toch naar blz. 36. Beetje negatief maar ja, kan toch niet in m'n eentje elke dag een stom stukje gaan schrijven als dit?
Geplaatst door: Linda
, Datum:
16.06.2005 07:50
Natuurlijk wel, deze topic heet toch niet voor niets: DEZE TOPIC GAAT NIET OVER KAMPEREN IN FRANKRIJK ....
, Datum:
16.06.2005 11:32
Wèèst maar neet bange heur Lilan... Ik zal oe wal help'n! 'T duurt nog ruum vèèr wekke veur dat wie goat, tegen die tied bint d'r hier vast wel weer wat...
Hoe zol't trouwens met Rivi goan... 'n kaartje schriev'n kan dan wel neet, maar zol ze nargens op n'n camping komm'n woa'j kunt internett'n...?
En hoe zol't met vrouw Anno wèèz'n, ze hef't vaste wel warm met 't mooie weer... Mood hoal'n Anno en vrouw Anno, efkes nog!
Geplaatst door: ® keesje (oet grunnen) moar neet echt
, Datum:
16.06.2005 19:58
Moi Wichter, ik hope toch nie da'j stopt met het schriev'n op disse topic heur. Ik proate dan nie zo veule met, moar ik leze ut wè graag heur.