Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
04.06.2005 19:37
Een gembertaart amaai was da?
Geplaatst door: ® W!m
, Datum:
04.06.2005 19:42
Een taart met gember misschien?
Geplaatst door: visje
, Datum:
04.06.2005 22:47
Annechie, Bretagne is prachtig, vroeger veel geweest. Maar ze willen ons daar niet meer hebben geloof ik. Elke keer als we het weer proberen regenen en waaien we er na een dag of 4 weer uit! Het lijkt wel of het weer er slechter is als vroeger. Maar af en toe proberen we het weer hoor. Hoop dat je mooi weer hebt daar over 6 weken!
Groetjes Brenda
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
04.06.2005 22:53
We hebben inderdaad de eerste keer wat slechte dagen gehad, het tweede jaar ging het al een stuk beter en bleef het meestal op een afstandje... We proberen het dus gewoon weer, misschien krijgen we nu wel een hele vakantie prachtig weer. We nemen voor alle zekerheid eigengebakken gemberkoek mee, volgens mij doet dat wonderen..!!! (en anders is het altijd nog lekker bij de koffie...)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
04.06.2005 23:01
Visje je wilt het niet geloven, maar in 2002 was het weer in Bretagne beter dan in de rest van Europa.Wij zaten toen aan de Costa Brava en hadden minstens 4 dagen een paraplu op tijdens het eten buiten.We hebben foto's waarop het lijkt alsof we aan de Noordzee zijn, zo guur en koud en zo keken we ook allemaal uit.Het weer is tegenwoordig volgens mij net als de mens, geen touw meer aan vast te knopen :-)
Volgende mededeling is speciaal voor LR en Wim: Ik ben van plan cake mee te nemen!!
Gelukkig Annechie dat ie d'r nog een tiedje bint, aans was 't wa heel kaal.
Geplaatst door: visje
, Datum:
04.06.2005 23:02
Jammer dat je me nu in het Nederlands antwoordt, ik ben net zo drok an't oefen'n op jullie moaie toal.
Brenda
, Datum:
04.06.2005 23:38
Brenda de volgende kere za'k weer in 't dialect schriev'n.
, Datum:
05.06.2005 19:32
Ik doo d'r 'n stukske bie an.....
, Datum:
05.06.2005 22:48
Dan brei ik d'r ok nog weer wat an, steet e meteen weer bôwnan :-)
Geplaatst door: ® Caravanner
, Datum:
05.06.2005 22:55
Cake meenemen Lilian en sla je mij dan zomaar over ? :-))
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
05.06.2005 23:08
Kom ie dan ok Caravanner op het C-F weekend?
Geplaatst door: ® Caravanner
, Datum:
05.06.2005 23:13
Ik wil jou ervaringen over Frankrijk wel eens live aanhoren Gerrit.
Dus wij komen ook.
, Datum:
06.06.2005 20:44
Zo deze topic naar 1e pag duwen, anders valt het terug naar de 3e pag.
, Datum:
06.06.2005 23:12
Jan jij wist het al dat ik DE cake mee wil nemen en de broodjes voor Gerrit-Jan en nog 'n betje krentewegge, wie kriegt 't allemaol geeneens op.Wat ze allemaol met wilt slep'n, dat kan nog wat wod'n.Ik hop wa van mien ontsteking in de kake of te wèèn, want dat is behoorluk vervel''nd en dat spölt mie op 't moment wa part'n.Ik heb d'r 'n heel "ei" bie anhang'n an de wange geen gezicht.
, Datum:
07.06.2005 09:03
Oh, Lilian...
Wat he'j noe dan toch... greuj't oe 't gezichte uut mekare, och stakkerd an! Ik weet 't nog heur, hoe geveulig of't is a'j wat in 't gezichte hebt, bah!
Ie hebt toch neet stiekum ruzie ehad met oen echtgenoot....?
, Datum:
07.06.2005 22:38
Lili@an, hoe is't now. Je mut der moar een borrel teeg'n an gooi'n, ie kunt 't niet maak'n daj der zoaterdag niet bie bint. Ik wil die cake pruum.
, Datum:
07.06.2005 23:09
Jongs wat is 't wat, zo hei dit en dan weer dat, is'n zin oet 'n leedje, meer dat geldt ook veur mie.Bin weer noar den tand'nkeerl wès en den hef mie noe van dee rood-gele "joekels"veureschrev'n zodat noe weer 'n betje op verhaal kom.Tsjonge ie könt ook echt nergens wat hebb'n heur, ha'k d'r vanmôrg'n ok nog weer heufdpien bie. 't zal wa an de lèèftied ligg'n zo langzamerhaand :-) Gelukkig is 't weer oppeknapt aans za'k hier nig te schriev'n.....
Ik kan vriedag ok nog met de bejoard'n met,met de bus noar Giethoorn, het lik mie wa 'n leuk oetstapje meer ik veul mie eigenluk nog nich zo bejoard, könt oeleu mie nig van advies dien'n wa'k d'r met mut.Ze goat natuurluk allemoal op 'n boot............en ze zult ok nog wat wat te ett'n krieg'n.
'N dagje oet is natuurluk nooit weg en 't bint ok allemaol hele aardige leu
dus wat dat betref solt geen bezwoar mutt'n wèn.
Annechie ik heb den postdoef hier nog steeds in 't hok zitt'n en heb hum flink voert, meer 't wol al nig zo best met den verzorger, dus ie zult nog efkes geduld mutt'n hebb'n datte d'r weer oetvlög.
En wat dat houw'n betref met mien (v)echtgenoot dat geet d'r hier mangs van:-))
Gerrit ik bin blie da'j nog zo völ vertrouw'n in de zaak hebt en da'j op die keeke zit te vlass'n!
Hebt jullie al iets hört hoo of 't weer zal wèn in 't weekend?
En o, joa datwo'k ok nog vroag'n Gerrit, heb ie ooit nog iets hört van André?
, Datum:
08.06.2005 16:17
Wie van jullie geet noe echt noar 'de meeting'...
Volgens mie hef Gerrit zien boeltje al opgepoetst en ingepakt, hij hef d'r volgens mie hele,oal zin in...!
Lilian, hoe is't met 't snuutje, begint 't al weer 'n betje bie te trekk'n...?
, Datum:
08.06.2005 23:08
Het begint er weer op te liek'n, gelukkig, wat 'n spul en 'n pien za'k oe vertell'n, noe mut ik zo langzamerhaand meer eens 'n afsproak maak'n bie den keerl in ;t zeek'nhoes, den mut em d'r oet haal'n, kö'j doar weer hèn slèpp'n.Dit was ok niks, dus d'r oet met dat ding.Zal't verstaand ok wa goan:-), mu'k meer veur lief nèm'n! (zovöl ha'k toch a nig) :-))
Volgens mie Annechie hef Gerrit d'r merakels völ zin in, noe mut 't weer nog metwerk'n.
Heb 'n nie'j'n stofzuuger neudig, doar bin'k a veur op trad wès.Heb nog gènne
keuze maakt, eerst kiek'n welk'n best'n is.Ie zeet deur de boom'n bos nig meer.
, Datum:
08.06.2005 23:11
Mooi daj weer een bettie goedte passe bint Lili@n. Natuurlijk hek der zin in komm'd weekend. En het weer dut mie niks, as moar dreuge is.