Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
12.05.2005 00:10
D'r bint t'r nig völ wes vandage, kale bedoening :-)
Annechie hei de "pröttel" weer op de rie'je? Ik vin 't na knap van oeleu da'j
't op de camping vol hebt hôl'n! Hop veur jullie dat ankomm'nd weekend better zal wèn.
D'r is hier ok gin nie'js verder te vertell'n. Bin trouw'ns wa heel benie'jt ho of Anno hef op vakaansie.
Rivi ie bint ok a zo stille zeker drok, drok.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
12.05.2005 07:26
Zeg Lili@n,
Rivi zit toch in Tsjechie, of heb ik dat noe helemoal mis...? 'T kan natuurlik wèèz'n dat 't bie mie een betje begint te maal'n....
Ennuh... knap van oons? Ik denke dat't meer eigenwiezigheid is 'ewès, wie waar'n gewoon te eigenwies um noar huus te goan en um dan door te goan zitt'n kniez'n det't oons mis'egoane was... Maar fijn was't niet. 'T is net zoals Gerrit 't al zei: A'j vaste wiss'n det 't altied zo was, dan zo'j spontaan ophoal'n met't kampeer'n....
Komm'nd weekend goat wie trouwens niet nog 'n keer heur, wie kunt't niet wach'n, aandere besognes...
Ik zal oe trouwens de postdoeve n's gauw weer stuur'n....
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
12.05.2005 18:56
Oe ist beste nederlanders en belgen zoek een camping mo ke mizerie we ik deroak er dees joar nie uit zunne; e go moet hulpe e .helppppppppppppppppp
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
12.05.2005 23:24
Bonesera hier snap ik nou echt niets van, vertaal het voor me.
, Datum:
12.05.2005 23:36
Ach joa dat is ok zo Rivi is noar 't boet'nlaand, het begint mie al te maal'n, ie hebt vandaag aan dag ok zovöl an kop (paar oog'n en 'n neuse), da'k soms alln's vergette.
Gerrit ik bin met oe eens dat Bonna d'r noe wa heel wat moois van maakt hef, meestal kon ik 't nog aardig volg'n, meer noe lik 't wa of e heel dringend hulp neudig hef. As dat meer good geet.Sol e ok op de campng an't verzoep'n wèn of zoiets?
Wie zult nog wa heur'n.
Hef toch zo hard règent de laatste daag'n, denk ie noe dat oonder de conifeer'n nat was? Kö'j begriep'n, nee dus.
, Datum:
13.05.2005 06:24
no dertig joar campeern vind ik min goeste nie-wille campeern tuschen annecy en lac de bourget moe ne leuk stadje of dorpje zin op loopafstand-
moar dat is bliekboar nie te vinden in die regio.ok gerrit now.
, Datum:
15.05.2005 00:00
't wodt weer tied da´k hier weer ffkes wat schrief aanders geet ´t weer glad de verkeerde kaant op met diss´n topic. Hei allemaol genoot´n van de zunne vandage= krieg ik toch weer dat verveel´nde = teken as ik het vroagteek´n indrukke, ´t zal wa weer verkeerd w@en goan ergens, krieg de gekste teek´ns op de verkeerde plaats´n, weet ie hoe dat kump Annechie= Ie hebt d´r verstaand van!!
Allemoal 'n fijn pinksterweekend wenst!
, Datum:
15.05.2005 22:26
Lilian...
Oe'n zönne weet d'r vaste nog wel meer van als ik! Volgens mie heb'ie iets met de instelling van het toetsenbord neet in orde...
, Datum:
15.05.2005 23:17
Annechie, ik bin d'r inmiddels zelf al achter: 't zit em in shift/alt of schift/Ctrl en ai'j doar met an't knooi'n komt dan hei d'r nun heel vrömd "spektakel" van.Ai'j oe mangs vertikt met dat "grei" dan hei de schoap'n an 't driet'n! :-) Meer wie blieft l88! Bedankt veur de M-@ en de mzzl. Mut ff van de nie'je taalfrats'n gebroek maak'n.
, Datum:
17.05.2005 09:45
Potjedulleme...
Waar'n wie tog bienoa in'n vuilnisbak terechte 'ekomm'n!
Woar zit ieleu toch ollemoal...? 'K heb nog efkes een nieuwtje, wie hebt gister'n in de gauwigheid n'n aander'n caravan 'ekocht, 't ene Kipke in'eruild veur 'n aander Kipke... Wie waar'n met d'n veurig'n eigenlijk ok al heel erg bliej, maar noe kriegt wie d'r ene met 'n vast bedde... en dat lig mie toch lekker! A'j mie noe 'n tiedje mist, nou, dan lig ik vaste in de caravan mien schoonheidssloapje te doan.....
Geplaatst door: visje
, Datum:
18.05.2005 00:14
Nou Annechie, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Lijkt mij ook wel wat, een vast bed. Je hebt de caravan toch naast de deur, dus je eigen bedje thuis zul je wel niet veel meer zien nu. Ben benieuwd of het echt zo lekker slaapt, laat het na je vakantie eens weten, dan ben ik om! We gooien nu de hele boel eruit en leggen er een matras van 140-200 in past goed en slaapt ook beter dan die caravan kussens. Wie weet welke (kleine) caravan tot plm. 4.50 m. een Frans bed heeft en tevens een rondzit, dat lijkt me nu echt ideaal!
Succes ermee en welterusten,
Brenda
, Datum:
18.05.2005 00:28
Annechie ook gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Een vast bed is fantastisch, dat slaapt perfect.
Je hoeft dan niet op de bankkussens te slapen. Dat is vaak hard. We hebben ook een vast bed voorzien van matras met binnenvering.
Brenda, bij caravans tot 4.50 mtr met vast bed is het wel mogelijk een rondzit te hebben. Dat gaat dan wel ten koste van een smallere keuken.
Bij veel caravans van deze afmeting is de rondzit heel smal, dus niet om op te zitten. Wel makkelijk om je benen er op te leggen. Meestal heb je bij een caravan van 4.70 mtr een betere rondzit.
, Datum:
18.05.2005 00:51
http://www.caravan-forum.nl/ Hier weten ze heel veel over caravans!
Ie wann'n ok nog late op Brenda, woarum bin ie nig efkes op de "kuierdroad"
ekomm'n? Ie weet toch wa da'k doar altied (bienoa) altied het lèch oetdoo?
Annechie van harte gefeliciteerd met oe nie'jn sleurhutte, ik hop da'j d'r völ plezeer van mai'jt hebb'n.En noe goa 'k noar bedde, want 't is a weer de heugste tied.
, Datum:
18.05.2005 20:56
Jongs, woar zit ie toch ? Annechie ie bint toch nig zeek? Normaliter zit ie toch a vrog achter dit ding.
Sol Rivi a terug wèn oet Tjechië? Bin benie'jt hoe of 't was door.
Hei dat nog heurt van den boer dee met deu an 'Boer zoekt vrouw'? D'r heb hem ok nog wa 20 mann'n schreev'n. O,joa?Joa!
Hee kon hun vrouw'n d'r ok nog wa bie krieg'n!
, Datum:
18.05.2005 23:03
Nee heur, Annechie is neet zeek... Annechie was druk met 't uutpakk'n van Kip-1, den hebt wie vaoavond weg'ebracht, volgende wèkke haale wie Kip-2 weer op en kunt wie doar de hele bubs weer inpakk'n.... Dan zee'j pas hoevulle troep of'ie metslept.....!
, Datum:
19.05.2005 08:56
Zo, oens kasteel hek ok uut de winterstalling haalt. Wej hebt 'm anderhalf joar niet gebruukt. Mut moar iens heftig ant schoonmaak'n. Het mut toch netties ween veur dat kampeerwiekend. Ik had er gien vochtvreter innezet, dat hak vergett'n. Moar der is niks gien vocht te bespeur'n. De volgde keer andenk'n.
Dus ai vandage nikts te doen hebt, kom mie moar help'n.
, Datum:
19.05.2005 12:03
Nou Gerrit,
Dat soort schoonmaak karweitjes hoal ik wel van, ten eerste is 't te oaverzeen, en ten tweede is 't natuurlijk dikke veurpret veur de kommende tied, zeker a's 't zunneke dan ok nog geet schien'n...
, Datum:
19.05.2005 18:19
Aandacht aandacht deze zomer stakingen verwacht van de wijnboeren Gehoord van een vriend in parijs.Gelieve goed het nieuw te volgen vanaf 1 jullie.
, Datum:
20.05.2005 09:33
Wienboer'n staak'n? Dat dut mie niks. 'K heb liever een glas bier. Dus de graanboer'n mut niet staak'n
Geplaatst door: kees
, Datum:
20.05.2005 17:10