Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
26.04.2005 12:39
Och John,
Je moest eens weten hoe heerlijk het is om af en toe nog eens kinderlijk blij te kunnen zijn....
Overigens... hartelijk welkom op onze zever en zeurtopic.... ;-)
, Datum:
26.04.2005 12:46
Oh, Bonasera...
Blij dat je je rothumeur weggegooid hebt, volgens mij is dat prima voor het milieu!
Verder heb ik volgens mij begrepen dat je iets prettigs ging doen in de tuin, maar het taaltje van jou is voor mij net zo lastig als het mijne voor jou zal zijn.....
Een uitdaging op zich....
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
26.04.2005 14:39
Goe geraden an... moeten vluchten van de regen.were hier beland hehe.
, Datum:
26.04.2005 15:31
Hoalt 't doar dan nog maar efkes, 't is hier nog dreuge!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
27.04.2005 01:07
Den John heft hier dus duudeluk nig begrepp'n, meer wa weer antwoord geev'n,
Ai'jt hier dus nig leuk vindt leu, goa dan endje wiederop, want wie vindt't hier heerluk um te zever'n en te zeur'n, doar is diss'n topic ok veur.
Ai mangs is op aandere gedacht'n wilt komm'n, kun ie hier heel wat kwiet.
, Datum:
27.04.2005 08:16
Noh, noh... Lili@n, ie waar'n ok nog laate wakker! Lekker zitt'n chatt'n zeker.. ;-)
, Datum:
27.04.2005 12:50
Nee, Annechie, dat he'k noe net nig, meer ik was late in hoes van'n verjoars-visite en dat was noe nig bepoald noast de deure.
Toen kon ik 't dus nig loat'n hier nog eff'n te kiek'n.
Zeg Annechie zet ie die vroag op 't forum of mut ik dat doon, van dat idee, oawer die vroag'n dee nig oawer kamperen goat in Frankriek.
Of zult wie meer loat'n zo as 't was? Bin gewoon bang wörd'n veur de reacties dee'j weer oawer oe hen kriegt, gewoon belacheluk natuurlijk, meer ja. 't is d'r wa.
De vakantiekat.
Waar zullen we op vakantie gaan?
In Parijs of in Milaan?
Of een keer naar Kopenhagen?
Naar Mallorca, vijftien dagen
Met het vliegtuig of de boot?
Mens, de wereld is zo groot
Oom Chiel en tante Toos
Gingen naar alle reisbureaus
Haalden foldertjes en prijzen
Van de mooiste sprookjes reizen
Als je al die foto's zag
Dacht je: kom, we gaan op slag!
Luchten blauw en water groen
Stranden geel als een citroen
alle mensen bruine snoeten
En niet eentje wit met sproeten!
Nimmer regen, altijd zon
Alle kamers met balkon
Oom wou dit en tante dat
En toen kibbelden ze wat
Phoe, zei tante bij haar eigen
Ik zal tóch mijn zin wel krijgen
Toen riep oom: nou geen gesmoes
Ik ben de baas en daarmee sloes!
Maar de kater Frederik
Mauwde, nee baas, dat ben ik!
Laat je plannetjes maar rusten
Gele stranden, blauwe kusten
Tante Toos en ome Chiel
Ik wil niet naar het asiel
En wat is er toen gebeurd?
Alle foldertjes verscheurd,
Oom en tante thuisgebleven
In de flat op nummer zeven
En de kater at zich dik
Alle dagen voer uit blik!
Uit: Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is!
, Datum:
27.04.2005 13:34
Lili@n...
Ik denke niet dat wie doar verder nog op in hooft te goan.... Iedereen weet toch eigenlijk wel dat ze hier meugt zeuren en zeveren... menigeen hef d'r zich al an geargerd of verbliejd!
A's ze 't toch liever onder eigen noemer( in een eigen topic dus..) wilt doon... dan mut ze dat ok zelf weten!
Ik vin dat het anders zo zeurderig wodt, dan is't net alsof wie 't zonder heur niet kunt doon....
Desalniettemin...... Allemaal van harte welkom natuurlijk !!!!!!!
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
27.04.2005 22:42
Noe weet ik wear, woarumme wie ieder joar met vekaantie noar Frankriek goat. Wie bint gistern met oonze nieje caravan noar Ruinen egoan (niet noar Lutt'nbarg dus). En 't was mie venacht toch koald !!! Dan is't toch ech geen luxe aj 'n kachel an board hebt. Alhoewel, wie hebt wè 'n elektriesen an edoan, want oons bint netuurlijk wè zuunig.
Um nog mà nie te proat'n oaver de rèèng die evall'n is, bakk'n !!!
Kiek, as oe zoiets in Frankriek oaverkump, dan weet ie bienoa zeker dat 't 'n volgenden dag wear better wöt, mà doar hoef ie hier nie al te völle op te rekk'n.
'k Hà dan ok 'n goed ekskuus um vanoamd noar huus te goan,want 'k möt monn'vrog noar 'n dokter (niks enstig). Noe sloap ik venacht teminste wear "op temperatuur" en rest van de wekke zöw d'r wè an ewent wèèn.
Tééng die tied dat 't better wöt, goare wie wear noar huus, want dan kump de grote meute.
Noe biw ech met de griezen onder mekare. 'n Hoop mèèns'n die hun nieje carvan an 't uutprobearn bint, dus wie val nie op.
't Liekt wè 'n warkwekke: luifel uut, luifel d'r of, veurtente d'r an, doar wear 'n luifel an.
O jongs (en dearns) wat krieg ik toch zinne an Frankriek !
'k Zal trouw'ns dat gezeur en gezever wè miss'n, helemoal noe d'r wear allerlei niejs an zit te komm'n.
Zoas dat "lijnen", doar bin ik à mee bezig vanof da'k mama ewörd'n binne en dat is à heel lange eleedn. 't Hef in ieder geval niks met oonze meniere van kampearn te maak'n. Ik zegge trouwns altied: vrouwn bint net auto's, aj ze mooi wilt hoaln, muj ze nie gebruuk'n !
Noe kanne wè wear !
Doet ollemoale goed oe beste, hoalt disse topic in eare.
Woar zol Gerrit trouw'n zitt'n, is den al onderweg noar 't zuud'n, nee toch, dan zal e zich toch wè ofmeld'n ?
Monnvrog kiek ik nog effies en dan bin'k d'r volgende wekke wear.
Groet'n en Goedgoan !
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
27.04.2005 22:53
Nog even volhouden Rivi! Het mooie weer is in aantocht. Tot die tijd maar even sokken, kruikje of kachel aan. Ik ben jaloers op je ondanks het weer, ik wil ook kamperen, maar moet nog werken :-( en aan m'n goede voornemens beginnen: volgende week weer naar de fitness! Succes met de nieuwe sleurhut en hoop dat je van de zomer het alleen met de luifel afkunt = mooi weer.
Groetjes Brenda
, Datum:
28.04.2005 04:48
de luxe
camperen voor de heren;
laten wij een plekje huren
waar ze niet kunnen gluren
een zwemkommeke fijn
met een glaasje wijn
zullen wij eens thuisgekomen
onze rekening maar opschonen.
, Datum:
28.04.2005 05:14
Ollanders gullie moe rikke zin we,nu in conge kun goan.
proficiat en goe reize we.
, Datum:
28.04.2005 07:34
Bonasera....
Al weer zo vroeg op vanmorgen?!
Wij gaan woensdag pas weg, ik bewaar je goede wensen zolang, altijd mooi meegenomen... En ja, ik voel me er rijk mee dat we een paar dagen extra 'op pad' kunnen..! De rekening opschonen, tsja... da's inderdaad altijd iets voor na de tijd, nu nog maar even niet aan denken.... ;-)
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
28.04.2005 10:10
Bonasera, wanneer ben je rijk ?
Wij voelen ons "de koning te rijk" vanwege het feit, dat we gezond-en-samen-zijn en dan ook nog eens alle tijd aan ons beider hobby, weg met de caravan, kunnen besteden. Want vakantie hebben we niet meer, aangezien we fulltime vutters zijn en dat noem ik SUPERLUXE.
Overigens, leuk dat je met ons meedoet in je eigen taal, zo leren wij ook weer wat extra's. Je bent uiteindelijk nooit te oud om te leren, maar terug in de schoolbanken is wat te veel van 't goede.
Maar eh, volgens mij werk jij in ploegendienst !
Geplaatst door: Anno
, Datum:
28.04.2005 14:15
Moi Annechie,
t'Is bienoa zo wiet, alles stait kloar en kinn' wie op vakantie goan.
'k Heb nou eem' tied om achter (of veur) de computer te zitt'n.
Man, man, wat is't altied 'n drokte veur je weg binn'.
'k Heb leez'n Annechie das't ook weg gaist? Mooi man. 'k Hoop veur die das't goud weer hest. En geniet er van!
Wie goan noar midd'n Frankriek, zal't ook wel mooi weer wee'n.
Mit dei klaintjes hest dat natuurlijk wel neudig. Ze hebb'n mie aal reserveert veur van alles en nog wat.... Moar ik dou dat mit plezair natuurlijk.
Wie hebb'n er echt zin in.
Wie hebb 'n mooi plekje op 'n camping besprook'n, moar hebb'n natuurlijk nait zegt, dat wie 'n verstekeling aan boord hebb'n...
't Gait allemoal goud mit mien wiefke gelukkig. Ze slagt zich der oetstekend deurhin. 't Liefke wordt aal oardig bol.
Ik hoop nait dat, as wie weer trug binn' dat de gegistraotie van Johan 'n feit is.
Ik heb in 't verleed'n 'n hoop gedonder had, en nog, noadat ik mien email-adres bekind moakt haar. Ik zit er din ook staark aan te denk'n om mie nait te registreren. Er zit niks anders op.
Nou Annechie, 'k mot onze poes nog eem' noar heur vakantieadres bring'n en
de leste karwoitjes nog eem' opknapp'n en din bin ik kloar.
Ik wens die, en aal dei ander'n dei ook goan, 'n halle fijne vakantie tou en dat elk en oin weer veilig thoes komm' mag..
Allemoal de groet'n van Anno (mit zien 3 1/2 wichter!!)
, Datum:
28.04.2005 14:25
Anno !!!!!!
Heerlijk da'j nog efkes zegt da'j votgoat! Wat betreft det verstekelingetje van oe... doar kun ie oe toch niet over stilhoal'n, ie bent d'r veul te trots op! En dat mag natuurlijk ook wel....
Geniet d'r nog maar efkes fijn van met z'n allen, ik hoop dat 't jullie an alle kanten meezit, en zörgt da'j heel weerkomt!
Wat betreft dat registreren, ik denk Anno dat 't meevalt! Volgens mie is het de bedoeling dat Johan het zo veur mekare maakt dat hij wel jouw e-mailadres kan zien, maar dat anderen je allenig een berichtje kunt sturen, zonder dat ze verder iets van oe weet! 'T zal allemoal wel goedkomm'n......
Heel völle plezier toegewenst en tot later.....
, Datum:
28.04.2005 14:47
Prettige vakansie met mekare en doot veurzichtig met oe kostbare loading!
, Datum:
28.04.2005 15:53
EK GOAN IER ALLICHTE ALENE ZIN;
sorry vo die grote letters ja min bril nie a.
goe trip en rid up julder gemak e.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
28.04.2005 15:57
Hallo, doar bin'k weer. Zag dat Rivi en Anno met vakaantie giet. Dan mut ik er toch bie ween. Iederiene din met vakaantie giet of een poar daag'n vot, maakt niet uut woar hen, völle zunne, plezier en daj alloemoale heel weer magt komm'n. Giet oe goed!
, Datum:
28.04.2005 16:35
Gerrit.... 't dut mien deugt.... fijn da'j der weerbint!
Bonasera.... ik denk da'j op disse topic nooit lang allenig bint... ;-)