Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
12.04.2005 15:28
Ieleu bint toch neet ollemoal zeek.....
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
12.04.2005 20:17
luek breihetje
Vlgones een oznerdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit komot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
Geen znrgeon meer om je slpeutfoen.
, Datum:
12.04.2005 22:44
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
13.04.2005 00:39
Ik dach toch werkeluk, dat Gerrit d'r ene te völ ophar,leuk breiwerk, las ik er al eerst van, haha, was zölf ok nich meer al te wakker, toen ik 't zag stoan.Ze hadd'n mie dat grapje al eerder schreev'n, het kwam mie bekend veur.
Nee, wie bint hier nich zeek, meer wa drok, meer ja, dat is ok al weer zo'n 'n vervelende opmerking vandaag aan 'n dag, iedereen is drok, drok, drok
en dat wi'k noe eigenluk nich wèn, moar bepoalde omstandighed'n dwingt oe doar toch soms too.
Hee, steet weer boaw'n an, good goan!
Geplaatst door: ® linda
, Datum:
13.04.2005 16:07
Hallo,... hier het 'verdwaalde schaap' of te wel : de Dordse Schapenkop, .... sorry .... druk druk druk ... binnenkort ander contract.... kom nie van de post af ...
Bezig met mn rijbewijs en dan met mn eigen 'Amerikaan' richting FR
Volg de topic bijna elke dag, en de rest v/h forum, hoop dat alles goed met jullie gaat, mij mij gaat het in iedergeval uitstekend!!!
Veel liefs van moi xxx
, Datum:
14.04.2005 07:49
Linda,
Gaat het voor de vakantie nog lukken denk je... of word het volgend jaar dat je richting Franrijk 'zoeft'....?!Veel succes in ieder geval :-) ...
Anno, hoe geet't oe...?
Geplaatst door: Anno
, Datum:
14.04.2005 14:05
Moi Annechie,
Man, man ik kom nait aan't typ'n tou.
Neem mie nait kwoalijk.
Moar 't is hier ook zo drok.
Vaar'm en behang'n, de toen in orde bring'n, vakantie veurberaid'n, want over roem 14 doag'n is't zo ver.
Beetje vroug dit joar, moar doe waist ja wel woarom.
Verder gait alles op rolletjes en geniet'n wie zo oaf en tou ook nog van't mooie weer en de natuur, de knopkes stoan zo wat op spring'n, de bloadjes will'n ja zo groag teveurschien komm'. Doar kin ik nou echt van geniet'n.
Ik goa nou moar gauw weer wieder.
Goodgoan! (of schrief ik dit verkeerd)
De groet'n van Anno
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
15.04.2005 15:12
Hoi Linda,
Fijn te horen dat het goed gaat met die Dordse !
Ga er van uit (en dat wens ik je ook toe), dat je dat roze papiertje in één keer haalt en deze zomer mooi zelf naar La Douce France kunt zoefen.
Hoi Anno,
Gelukkig, ok van oen kàànte goeie bericht'n. Hoe is't met oen vrouwe, is ze al een betje kloar veur de verstarking van ekstra "vrouwkracht" an board ?
Mooi man, dat jullie lekker vrog, mà toch, op vekààntie goat. Woar zal 't hèn, noar 't zuud'n of blief ie toch mà liever in de buurte ??
Allemoale,
Verbaast jullie oe ok zo oaver al die vrömde onderwarp'n op disse site, zoäs wiet in pindakezepötjes, commentaar op Hobby caravans en hoe hoal ie de kop koald in de caravan ???
Jongs, binne wie noe zo'n nuchter volkie of . . . .
Mar 't hölt oe wè bie de tied en ik geniette d'r ok wè stewig van !!!
Wie bint trouw'ns druk met 't inrichen van de (nieuwe) caravan. 'n Plankie hier, 'n mandje doar en toch ok mà zo'n lichgewicht gasbusse. De laatste wekke van april goaw proefkampearn in Lutt'nbarg (want wie hebt nog van die sjek's) en dan mar kiek'n os alles warkt zoäs 't wark'n möt.
Noe earst nog mà 's effen kiek'n of de deure noar buut'n lös wil, want 't wiekend stiet d'r strak veur.
Goedgoan !!
Geplaatst door: ® guusje
, Datum:
15.04.2005 15:22
Hey, die Linda,
Goed weer eens iets van je te horen! TPG is maar blij met jou!
Heel veel succes met het halen van je rijbewijs.
Groetjes, Guusje
, Datum:
15.04.2005 16:42
Anno...
Hè, wat fijn det't goad met oeleu geet, dat wol ik allenig maar efkes weet'n, noar oe'n enthousiaste uutroop'n van de leste keer wöd'n 't zo stille.... en dan kunt wie hier natuurlijk neet zeen woarum of det is... vandoar! Goat meer lekker op vakaantie met oene dréé deerns, geniet d'r maar van, en det "goodgoan", det ha'j helemoal good... en det wens ik jullie ok toe!
Ja Rivi, ik mut d'r ok of en toe wel wat um grinnik'n, ik denk eigenlijk det 't wederzijds is, zie begriept oons gewauwel of en toe veur gin meter en wie zult heur geveul veur humor af en toe wel neet kunn'n vatt'n denk ik...! Lèèv'n en loat'n lèèv'n zult wie ok hiet maar weer zegg'n....
Wat heerlijk hè, dat gefrummel in zo'n niej bezit, wie goat 't weekend van hemelvaartsdag noar Harlingen, wie hebt vörig joar n'n caravan 'ekocht en dit joar n'n aander'n auto en det wilt wie ok maar n's efkes bie mekare uutprobeer'n... Lekker efkes uutwééj'n an't Wad!
A'k oe neet weersprekke... völle wille in Lutt'nbarg... en pas op da'j neet verdwaalt oonderweg...... 8-) ..
'K heb de duure al op 'n gleufke ezèt, 't weekend kump d'r al zeutjes in !!!!!!!!!
Geplaatst door: visje
, Datum:
15.04.2005 17:01
he Lilian, er ging gisteravond iets mis met de chat! Het is niet dat ik jullie niet meer aardig vind hoor, dat ik zomaar verdwenen was. Halverwege een zin hield de pagina er voor de helft mee op en na uitloggen kon ik er ook niet meer in (fout op de pagina). Moet niet te vaak gebeuren, straks denken jullie nog dat ik zo onbeleefd ben!
Zeg Annechie, kom jij nooit op de chat? Ik mis je mooie verhalen daar! Volgens mij houd jij wel van kletsen ;-)
Het weekend komt hier ook binnendonderen met regen en onweer, goed weekend allemaal.
Groetjes Brenda
, Datum:
15.04.2005 19:14
Brenda... ie meent't, hier schient nog steeds 't zunneke!
, Datum:
15.04.2005 23:52
Het is vriedagoavund en ik dach, za'k noe wa of za'k noe nig hier wat neerzett'n, ik heb nig zovöl niejs te meld'n. De viooltjes stoat t'r mooi bie en dee bint vanzölf komm'n en doar kan ik noe zo van geniet'n, van al die mooie nieje kleur'n en geur'n van 't veurjoar, 't is jammer dat 't nig langer doert.
Dat "oons"Linda toch ok nog 'ns wat hef schreév'n vun ik "hs" mooi,dech toch nog mangs an oons.
Wens Linda veel succes met het behalen van haar rijbewijs!
Zelfs Guusje hef nog weer reageert, dat wichke he'k ok al lang niks meer van heurt, het geet oe goed deernke!!
Anno ik wens jullie 'n heel'n mooi'n tied too a'j met vakaansie goat en doot veurzichtig met 't "spulleke" en völ plezeer en komt gezoond weerum.
Annechie, ik mot oe neudig 'n bosschop sturen, meer har van de wek van allns
a'n kop (paar oog'n en oor'n :-)) en dan wee'j 't wa.
Woar zit Gerrit toch, doar he'k ok al lang'n tied niks van heurt of zeen.
Leuk da'j bienoa allemaol drok bint met de "sleurhutte", noe mut 't mooie
weer weer opniej komm'n en dan hebt wie 't veur mekaar.
Enne Brenda, as oe dat noe weer 'n kere oawerkump da'j nig meer op 'n "kuierdroad" könt komm'n, mo'j is probeer'n via 'Geschiedenis'terug
te goan, dan lukt vaak wa weer.
Ik was oe wa ineens kwiet, meer ja dat kump wa vaker veur bie de leu,soms kump d'r ineens wat tussenduur en dan bint de 10 minuut'n a weer veurbie.
Rivi , ik bin 't helemoal met oe eens oawer die topics dee ie doar opneum,'n, het is soms 'n vrömde gewoarwording waor as of de leu zich allemoal met bezig hoald, meer het hoald de boel hier wa an de gang op diss'n site.
Johan verdeent 'n groot'n pluim, het wödt steeds mooier en oetgebreider en noe kö'j ok a op nummer zeuk'n.
Ik wens oeleu allemaol 'n prettig weekend en da'j 't allemoal terechte kriegt wai'j van plan bint te doon.
, Datum:
16.04.2005 00:11
Noh, Lili@n, ie hebt 'n aardig stukske 'eschreev'n nodat'ie niks te meld'n hadd'n.... Geet oe dat met proat'n net zo??????? ;-)
, Datum:
16.04.2005 00:11
Annechie ik bin nog efkes wier terug, hei'j a zeen dat "Flex" weer terug is?
Den he'k toch al zo lange tied mist, hee sol toch nich zeek wèn wes?
Ik hop toch dat e hier ok weer kump.'t is toch zo'n best'n keerl!!
, Datum:
16.04.2005 00:16
Den ondog.... ja, toevallig zag ik 'n stukske van'm vanmiddag! Misschien mut wie'm een betje jen'n , dan kump'e vanzelf wal weer....
Ik heb trouwens ruzie met'n computer had van de wèèke... wie stun'n allebeide zowat roodgleuinig....
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
16.04.2005 04:41
Ken nie sloapen ,mo ok e kart die zever ier leesn,word zu mu dak vanzef i sloap valn.....heheeheheheh
, Datum:
16.04.2005 15:03
Bonasera.... dan is't toch nog ergens good veur 'ewest...
, Datum:
16.04.2005 17:13
Dus ie hadd'n nig zo'n goei'n "bonna sera" das wa jammer veur oe, meer ja Annechie heft al zegt: Het is dus toch nog ergens good veur west, dat wie hier "den kroam"hebt schreev'n.
Annechie as ik eenmoal begin..........., dan wee'j 't wa, goa gewoon vedan.
, Datum:
18.04.2005 06:34
Jeeeeee, heb ieleu 't ezien...? Wie hoeft niet meer te bladeren... Johan hef't zo terechte 'emaakt dat wie regeltecht noar 't laatste antwoord kunt... 't wordt steeds mooier!