Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
21.10.2004 10:12
Wassup iedereen, iedereen weer lekkah aan het werk.. wie heeft er nog wat chills te melden?
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
21.10.2004 11:55
Nou Flex, allebei in oons eigen taaltje dan hè. Vandage bin ik hartstikke drok, bienoh gin tied um efkes te kletsen..... "chillen" kan'k dus helemoal wal verget'n! Volgende wekke, as de meest'n weer an 't werk bint, dan wöd 't hier weer rustig..... Dan heure wie misschien wel de verhaal'n van al die mèens'n die disse wèeke lekker weg'ewest bint ....
Geplaatst door: flexmaster
, Datum:
21.10.2004 12:11
? ik check niks van dat dialect! ?
Geplaatst door: Lianne
, Datum:
21.10.2004 12:14
Leuk dat dialect. Komen jullie uit de buurt van drenthe ofzo?!?Lijkt er in ieder geval wel op!;-) Muj bliem doen jong, int dreents proat'n!:-)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
21.10.2004 13:57
Ach oens laand is niet zo grot, dus Drente ligt altied dichte bie
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
21.10.2004 16:25
ik kom ook uut drenthe maar ik proat taol van de stroat!
weet je!
, Datum:
21.10.2004 16:38
Bin ik noe 'n enigst'n... of kriegt ieleu ok steeds 't geveul dat Flex maar een heel gewoon gezellig keer'lke is? Volgens mien komt d'r steeds meer scheurkes in zien'n dekmaant'l en kömp d'r temée n'n heel'n gewoon'n jong'n uut.......
... ;-) ......
, Datum:
21.10.2004 16:42
Ennuhhhhhh Gerrit, zun't bie beide Tukkers toevallig..?
, Datum:
21.10.2004 17:52
Bedoel ie Annechie of wej beide tukkers bint? Of bedoel iene aans. Ik kom uut Sallaand, uut 't Vechtdal zo as wej dat nuumt.
, Datum:
21.10.2004 18:55
Zo t' et'n hebbe wej ok weer op. De ofwas zit al in de machine, din dut de rest. Now ister vanoamd al weer voetbal op de tillevisie. 'K mag der zo groag noar kiek'n. Moar drie oamden achter mekare dat is mei een bettie te vulle van 't goeie. Dus misschien ziej mej vanoamd hier nog wel terugge.
, Datum:
21.10.2004 18:59
Precies, dat bedoel'n ik! Ik heb van beide een bètje, lèeve op de grenze van Salland en Twente, weet nog steeds neet wat ik de mooiste kante vinde.... een wankelmoedig mèense dus..... ;-) ... Volgens mien kump Lili@n hier ok argens vandan....
, Datum:
21.10.2004 19:45
Now doar kunj wel geliek in hem, want volgens mej komt ze uut Old'nzaal. Ik heb heur gistaroamd nog e spruk'n via de chat. Dus het misverstaand wat zej dacht is uut de wereld. Ik ben nog wel vake op de chat, moar soms is ter zo machtig drok, dan kunj het niet meer uut elkare hold'n. Dan wordt oe drok veur de oog'n. Din pröt met din en weer 'n andern met nog iene , het giet moar deurmekare. Dan zeg ik al gauw ajuu.
, Datum:
22.10.2004 07:59
Ennuh...André en Henry en Monique en volgens mie Wim.....? Komt die ok néet argens van disse kante? Eigenlijk zol ik het wel ens will'n weten wie d'r ollemoal uut disse buurte kumt. Jaaaaaa, stille maar, ik wete ok wel dat doar al ens een topic oaver is ewès! Ik hoef 't ok néet van iederene te weten..... Maar toe, a'j uut het oosten van 't laand komt..en ie kiekt hier toch um 't heukske.. toe, neumt 't dan ens efkes....!
Geplaatst door: ® Gait Jan
, Datum:
22.10.2004 09:09
Moi Annechie, ie woln weten wie d'r bij oe uut de buurte komp, moar woar woon ie dan? 't lek mie meer op Twents dan op Sallands
Geplaatst door: ® Gait Jan
, Datum:
22.10.2004 09:09
Moi Annechie, ie woln weten wie d'r bij oe uut de buurte komp, moar woar woon ie dan? 't lek mie meer op Twents dan op Sallands
Geplaatst door: ® Gait jan
, Datum:
22.10.2004 09:15
En trouwens Annechie, ik komme van de Kloosterhaar, ken ie dat ok?
, Datum:
22.10.2004 11:34
De nederlandse toal zit moar raar in mekare. Want ie woont op Urk of in Ensche of ie komt van de Kloosterhaar.
Moar bie alle drie woon ie.
, Datum:
22.10.2004 11:53
Ik hadde al verteld dat ik een wankelmoedig mense bin, ik wiebele op de grènze van Twente en Salland... Sinds de samenvoeging van vörig joar wone ik in de gemeente Riessen......
, Datum:
22.10.2004 12:12
Doar woont Harm ok. Harm uut Riessen.
, Datum:
22.10.2004 12:17
Dat klopt....
Allenig woon ik in Holten (gem Rijssen dus)!