Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: esvi
, Datum:
02.04.2005 23:29
Ik ben weer thuis! Maar ik had nog wel langer in dat prachtige Salland willen blijven! Annechie, Lili@n, Gerrit (?), ik begrijp bijna niet dat jullie op vakantie naar Frankrijk willen .... jullie wonen er al. Natuurlijk heb ik ook wel geboft met het weer, elke dag weer een stralende zonnige dag gehad, alleen 's morgens vroeg een beetje fris. En we kregen een prachtige nieuwe kinderbungalow (wit landhuisachtig met rieten dak, met zandbak, poppenkast, bolderkar etc.) toegewezen, waar ik helemaal niet voor geboekt en betaald had. Wat een prachtig gebied is het zeg, ik ga volgend jaar denk ik nog een keer terug. Ik vind het er nog mooier dan op de Veluwe. Lili@n, we zijn inderdaad bij staatsbosbeheer geweest, zoals je had geadviseerd (langs die mooie weg) en hebben daar de speelbosroute met de kinderen gewandeld, heel erg leuk. Ook de kinderboerderij in Holten was leuk, en Holten is ook een heel mooi dorp. Als we gingen rondtouren keek ik naar al die prachtige huizen en dacht ik: Hier woont vast Annechie en daar Lili@n :-)
Ik was zelf bijna bij een makelaar binnengestapt! Ik woon zelf in een hele leuke gemeente in een voor de randstad mooie omgeving maar dit was ook wel prachtig hoor! Ik vond het ook heel leuk om te lezen dat jullie aan me gedacht hebben.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
03.04.2005 19:52
Ben mijn speech aan het voorbereiden ;mijn dochter trouwt in mei.
Zijn hier mensen met ideetjes?
Dank u wel beste forumgangers.
Geplaatst door: Anita
, Datum:
03.04.2005 20:00
De laatste 3 weken wordt ik platgebeld door callcenters, die je van alles willen aansmeren: hypotheken, kranten, de e.o. zelfs, of ik jaarlijks een bedrag over wilde maken, terwijl we met e.o. niets te maken hebben!, etc. etc. , Ze bellen altijd op de onmogelijkste tijden, tussen 5 en 6...! Spitsuur! En het lijkt ook steeds moeilijker te worden om op een fatsoenlijke manier van hun af te komen.
Wie weet wel een manier.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
03.04.2005 20:15
Eerst vriendelijk proberen, helpt dat niet dan leg je gewoon de 'hoorn' naast het toestel... ga vijf minuten later maar eens luisteren of er nog iemand aan de lijn is....
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
03.04.2005 20:48
Anita ik zeg gewoon wablief, wablief,spreek luider luider wablief en afgelopen
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
03.04.2005 22:08
Anita, gewoon zelf beginnen met vragen stellen over de gekste onderwerpen. Groot lol, want daar hebben ze niet op gerekend. Wordt er direct opgehangen.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
03.04.2005 22:23
He Anita, kijk eens op de site van http://www.infofilter.nl/InfoWWW/index.html dan consumenten en blokkeren.
Het helpt redelijk, ik moet het af en toe wel weer eens opnieuw doen. Voor de rest zeg ik gewoon duidelijk NEE, ik heb geen belangstelling en leg op. Succes!
Groeten Brenda
Geplaatst door: Anita
, Datum:
03.04.2005 23:02
He Visje,
Bedankt voor de tip, ik heb me al aangemeld. Nu maar hopen, dat het ook helpt.Ben benieuwd.
Mvg. Anita.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
04.04.2005 00:32
Brenda reuze bedankt voor de tip.Kreeg vrijdag nl. nog een telefonische enquête over chocola! Maar deze was voor de verandering wel een keer leuk, omdat ik met de dame in kwestie in gesprek kwam over....ta,ta, camping Frankrijk en over toerisme, kijk en dan wordt het een ander verhaal, wel grappig.
Esvi, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad.We wonen inderdaad in een mooie provincie.Bij gelegenheid kom je eens iets verder dan je nu zat en kan ik je aanraden om noord-oost twente eens te bekijken,weer heel iets anders dan de Holterberg,allebei prachtig hoor.
Annechie woont in Salland en ik in Twente vandaar!! :-)
Jongs en wichter wat was 't toch mooi weer vandaag, heb lankoet in 'n stool lèèg'n en dach: dit is 't helemoal, de zunne in 't gezich, de blik dus op oneinig en 't verstaand op nul, zo kû'jwa honderd joar wod'n.
Betje lekker ett'n en 'n mooi meziekje, wat wil 'n mènske nog meer, har ff 't idee da'k op vakaansie was.
, Datum:
04.04.2005 08:08
Esvi... heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ja,ik realiseer me inderdaad dat we zo heerlijk wonen... als het weer goed is gooien we de deur open en zitten buiten... ga ik met de hond uit, loop ik binnen vijf minuten in de 'Zuurberg', met de auto ben ik in no-time midden in de Holterberg, heerlijk om daar rond te struinen... Soms voel ik me wat dat betreft echt bevoorrecht!
Ja, jongs.... wat was 't heerlijk hé... Det bint van die daage, doar ku'j weer 'n zetje op veuruut! Dan zakt all's zo lekker van oe af! Trouw'ns Lili@n... ik bin n'n oaverlooper heur.. Sinds wie samengevoegd bint met Riessen weet'e wie eigenlijk neet meer woar wie bie heurt... Bint wie noe Tukkers, woont wie noe in Salland, 't zol ok allebei kön'n natuurlijk, pffffft, wat'n vroagstuk op de vrogge moandagmorgen...!?
, Datum:
05.04.2005 10:35
Nou Esvi je komt maar een keer terug. Ook het gebied waarin ik woon zijn prachtige "sprookjescampings". Speciaal voor kinderen tot en met de basisschool leeftijd. Zoals De Beerzer Bulten, De Vechtstreek, De Zandstuve en De Kleine Wolf.
Natuurlijk wonen wij in een prachtige provincie, maar wij kijken er elke dag naar. En als ik naar Twente toe ga met de caravan heb ik al vakantie. Maar Franktijk blijft toch trekken.
, Datum:
05.04.2005 12:39
Hebt jullie dat noe ook... a'j noa de vakantie weer thuuskomt, da'j dan pas echt weer zeet hoe mooi of't um oe hen is...?
, Datum:
05.04.2005 23:20
Annechie, doar denk ik now nog niet an, mut eerst moar weer op vakantie.
, Datum:
06.04.2005 10:01
Gerrit... geliek he'j!
Wie nemt oons eerst maar 'n veurproefje, wie goat in't weekend van hemelvaart lekker 'n paar daage noar Harling'n, heerlijk uutwaaj'n an 't Wad... 'n betje roondhang'n in de haven, 'n viske èt'n, misschien nog wal efkes op 'n terrasje zitt'n as de zunne schient... ik kan mie noe al verknökkel'n a'k d'r an denke!
En dan... van't zommer... ik denk't wal... Bretagne, wie komt!
Geplaatst door: renate
, Datum:
06.04.2005 18:20
Heb nog nooit gereageerd op dit topic, maar het schijnt niet de bedoeling te zijn,dat ie op de tweede pagina komt! Succes en groet´n uut Oln´zel!!
, Datum:
06.04.2005 20:07
Heey, wat grappig, ik hadde hier net precies een meneer uut Old'nzaal in huus....
Geplaatst door: renate
, Datum:
06.04.2005 20:20
Leuke leu hè, uut ´t Stedke van Plezeer, oftewel Boeskoolstad!
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
07.04.2005 23:06
Wie hebt met zien all'n te had epocht op't mooie wear. 't Was hier vedage nàà koald en een beste poeste wind ! Aj Ton te Hoven magt geleum, kriege wie meschien nog wè snee !
Dit is noe ech zo'n tied, da'k dèènke, wat muj hiermet ?
En dan kiek ik noar buut'n, zie de sleurhutte op't arf stoan, hij lacht mie toe . . . . Mar ja, wie hebt nog àànd're plicht'n, die oons roept.
'k Hadde ok al hoast de zommerklearn an de goeie kaante van de kaste elegt, mar 'n dikk'n trui past noe toch nog better.
Zegt ze net op de radio "kans op vorst aan de grond", dus kom op, beentjes van de vloer !!!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
10.04.2005 01:36
Jongs dit geet toch zo nich vedan, steet diss'n topic zo al op 'n derd'n blz.
Bint de leu allemoal lang weekend op trad? Veur 't mooie weer hoof ieleu 't ok nich te laot'n,(dat schriev'n)veurige wek nog in de kotte bokse,noe ku'j 'n bostrok wa weer an.
April dut wat 'e wil. Rivi ie kunt noe 'n zuudwester wa opzett'n ai'j op de fietse goat.
Wat dat an betref hef Esvi 't wa tröff'n met 't weer veurige wek.Jongs en wichter goodgoan met mekare en dan tot took'n wek.
, Datum:
11.04.2005 11:57
'T begint te kriebel'n leu.... Stiekem beginne wie te tell'n hoevulle wekk'n of 't nog duurt... hoe is't met't weer gesteld, mut wie nog wat koop'n veur de vakantie of heb't wie all's nog wal....Jummie, veurpret heet dat, heerlijk...!
Anno, hoe is't.... ollemoal good te passe...?
Hoolt oe goot ollemoal ;-)