Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
28.03.2005 23:08
Oawer stink'n sprökk'n.............Wat dach'n jullie d'r van ai'j zo ongeveer
op 'n afstand van ongeveer 200 meter van zonne bult ofwoont?
Da's pas geniet'n of ie noe wilt of niet.D'r stun 'n zuud-oost'n wind, dus kan mer zo wèn dat ze door in N-H d'r ook knap las van hadd'n.Joa, as de wind oet 't oost'n wei'jt dan mu'jt in de gaat'n hoal'n.
Ze hadd'n d'r hier ook 'n tènte neer ezet, wat gungt d'r of, dat hef met Poaske helemoal niks meer te maak'n,maar ja ze bint jong en ze wilt wat.....
't hele fietspad lag bezei'jt met kapotte bierfleskes, doar wa'n vemorg'n de keerls op dee peletonfiets'n naa blie met.........allemoal de bèè'n an flard'n.
Heb ze den poashaas nog wiervun'n?
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
28.03.2005 23:22
Vanoamd was het poasvuur hier. Op zundag mag dat bie oens niet. Dus as 't man weer stinkt in 't west'n, kumpt dat deur 't poasvuur bie oens. Hier giet 't net zo an as in Twente. Tente der bie met koek en zopie, moar tis wel aandere zopie as in de winter bie 't schaats'n. Welterust'n ollemoale.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
29.03.2005 06:59
Dan zal't wal meer 'zoepie' weez'n Gerrit....
, Datum:
29.03.2005 16:06
‘T winter uut, poasen al veurbiej
Op noar ‘t zommer, o zo bliej…
Poasvuren bedwung’n reeds de koalde uur’n
Verdreev’n boze geest’n en biebeheurende kuur’n
De eerste bleumkes, wie kiekt ze zowat uut de groond
’N versje zög zich vanzelf n’n weg uut oonz’n moond
Die prille streulkes van ‘t zunneke, ze verwarmt oons töt op ’t bot
Jaagt oons ‘doemdèènk’n’ van de winter weer vot
Zeutjes zult zich de daage weer leng’n
’T bint d’r maar weinig die d’r n’n troane um zult pleng’n
’T gif oons weer mood um veerder te goan
De rugge te strekk’n en rech in ’t lèèv’n te stoan…
Op noar ‘t zommer, o zo bliej
Det lange winter uut, poasen al veurbiej.....!
, Datum:
29.03.2005 17:16
Dat hei'j weer mooi terechte "breit"Annechie!
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
29.03.2005 18:52
Annechie, wat hèj wear mooi esprökk'n
'k Hebbe net ok de viooln in de pott'n ezet, ze lacht'n mie toe !
, Datum:
29.03.2005 21:37
Geplaatst door: Ikke
, Datum:
29.03.2005 22:34
Ben ik ff blij dat ik uit brabant kom, dat is tenminste nog te lezen. Of moet ik dit nu plat brabant typen???
, Datum:
29.03.2005 22:48
Natuurlijk is dat de bedoeling ikke. Lèès'n zal wel lukk'n, moar begriep'n.........?
Annechie, hoe krieg ie 't weer veur mekaar, ie schudt't zo moar uut de mouwe.
Wie hef 't wön'n met 't poasvuur in Holt'n? Wat was 'n hoogst bult? Ik zag 't zoaterdag bie tv-oost.
, Datum:
30.03.2005 07:30
In'n Diekerhook hadd'n ze de grootste boake en in't Holterbroak 'n kleinst'n maar wel 'n mooist'n! Klein maar fijn dus.. en zelfs den kleinst'n hef dit joar 'estunk'n a's n'n groot'n!
, Datum:
30.03.2005 19:41
Hoe zol Esvi 't hebb'n in oonze mooie previncie ?
Ze hef d'r in ieder geval machtig mooi wear bie !
Heb jullie doar vandage ok wear zo van genött'n.
Wie hebt vemiddag 'n mooi stukkie efietst. Wat 'n luxe aj dan zo langs 's heren wegen goat en de zönne schient oe zo lekker in de snoete.
Dan hèw ech zoiets as: nog twee moand . . . .
Hoezo, zin in vekààntie ? No ja, eigenlijk goaj nie met vekààntie aj hele daang thuus bint, dan goaj gewoon weg.
Ja en zo gewoon is dat ok wear nie, want ie mut d'r wè gezond bie bliev'n.
Geplaatst door: stef
, Datum:
30.03.2005 19:52
has du kinne fietse? Hei hat ut dur ganse middag gereegund en noen nog. Groet oet limburg
, Datum:
30.03.2005 19:57
Hà Stef, leuk dat 'n zuuderling met oons met wil (en kan)proat'n.
Ja, het is hier hearlijk. 't Is dat d'r temet een voetbalwedstried op de kiekkaste is, ààns zatte wie straks buut'n te koffiedrink'n.
Groet'n !
Geplaatst door: Rob Ploum
, Datum:
30.03.2005 20:23
Nog 'n Zuuderling,
Vier kinne dan neet boete zitten, dan make vier get sjtimmung in de boet en wachte op 't zunneke, meschien is vur os murge 'n wondersjoene daag mit vul zon.
Groet, Rob Ploum.
, Datum:
30.03.2005 20:44
Vast wa Rob, môrg'n is völ better weer dan vandaag, Rivi ha'j hier is achterthuus mutt'n zitt'n, de heure stu'n oe rech op, ging veur geen meter, 'n hard'n kôle oost'nwind hier oawer 'n es en dan liek hier in 't gezichte, an de veurkante wolt nog wa en dan op de fietse.............
Ie kwam'n genne meter veuroet, het lik hier wa storm.
Jongs uut Zuud'n loat nog 'n moal weer wat van oe heur'n, is na gezellug.
Köw'j t'r nog ff oawer hebb'n.
Sol Esvi hier de hele wek nog bliev'n? Annechie heb ie heur al zéén.....?
, Datum:
30.03.2005 21:37
Ja, dat is noe toch wat... 'T stikt hier in't darp al van de toeristen en ik loope ze ollemoal an te kiek'n, zol diss'n 't wèèn... zol den 't wèèn.. Ik weet immers niet hoe ze d'r uut zut! Misschien bint wie al wal dree keer langs mekare hin'elopen.....ik zol't niet weet'n. Maar lekker weer, dat hef ze!
'T valt hier zelfs nog wal met, met de wind.. Ik bin n'n heel'n middag in de tuin bezig 'ewest, en lach neet... maar ik zitte noe eigenlijk te wacht'n op 'n zacht buujke rèègen! Ik wil zo graag koemest streujen, maar a's ik det noe doo en 't is margen mooi weer, dan kan ik gin deure löszett'n morgen... Dan vlug mie de hond op de kop de tuin in en rolt'e zich in de mestkorrels tötdet ze nog harder stinkt as 't poasvuur ofgeloop'n wekke! Ieleu zölt begriep'n dat ik doar neet um verlèègen zitte..... Nog maar efkes geduld hebb'n dus... :-)
, Datum:
31.03.2005 08:36
Gistern wast hier machtig mooi, moar bin der now net weer met 'n hond en ie kunt de winterjasse wel weer anhebb'n. 't Zal wel weer better word'n vandage. Mooi dat ok de Limburgers van zich loat'n heur'n. Groet'n uut Sallaand.
, Datum:
31.03.2005 20:54
Inderdoad Gerrit, 't was earst knap koald, mà dat is later op'n dag better ewödd'n. Wie hebt vanoamd zelfs wear 'n mooi stukkie efietst met oonze kleindochter en vemiddag buut'n egett'n. Noe muk wè zeng, daw 'n oaverdekt terras hebt, dat schèèlt a gauw 'n paar groad'n.
Stef, gisteroamd ezien hoe of 't geut in Eindhoov'n, nie te krap ! Meestal is't in't zuud'n better as hier, mà dit kear waan de roll'n ummedreit !
, Datum:
01.04.2005 22:57
Ha, ha, kijken jullie wel eens naar Barend en van Dorp ?
Nee ??????
Nou, daar komt op een gegeven ogenblik iemand in beeld die probeert heel hard te roepen : "Hallo, wakker worden, zijn jullie daar nog ?"
Nou, die persoon heeft vanavond vrijaf, daarom roep ik het nu maar: Hallo . . . . . .
Ja ??????
Dan weet je nu vast wel wat ik bedoel !!!
, Datum:
02.04.2005 00:01
Nou die ene kwast zat er vanavond anders wel, dus die zul je wel niet bedoelen.
Tsjonge, jonge, wat was het weer een vertoning. Bi'j nog weer op de fietse wes vandage? Ik heb weer op kop in de tuun zutt'n,het blif mooi werk, meer d'r geet 'n bult tied inzitt'n!Heb nog steeds de viol'n nig pot, mut toch noe wa rap gebeur'n aans kan'k straks better meteen de eenjoarig'n d'r inzett'n.
D'r gun'n heel wat leu met caravans hier veurbie gister en vandage,allemoal
de nie'je sleurhutt'n oetprobeer'n, ze hebt d'r mooi weer bie en de wielrenners bint ok weer van de partie,skaters en fietsers,dan wee'j het is weer veurjoar!