Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
22.03.2005 15:34
Zit ik te wacht'n met gebak van de oaverkaante, woar blieft jullie now?
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.03.2005 23:08
Anno, ai'j toch Annechie ophaalt, ku'j inderdoad mie ok wa ff ophaal'n, lik mie na gezellug,allenig denk ik da'j dan wa 'n umweg maakt, moar dat maakt nig oet.Gerrit heb ie lekkere gebakkies haalt? Zunde um te loat'n stoan.
, Datum:
23.03.2005 09:02
Potverdorie, de slagroom zol zoer word'n op 't gebak.
Groot woord ollemoale, moar niet kom'n. Hoe hej dat now?
Gèf jullie vandage nog de kaans, aanders breng ik 't gebak weer terugge, zeg ik gewoon dat wej 't niet neudig had'n.
En dan mutte wej 't moar uutstel'n tot 't kampeerweekend.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
23.03.2005 09:48
Gerrit,
Wat sneu toch, ik zatte kant en kloar, mar Anno was à veurbie, veurdà'k in de gaat'n hadde. Hij zal mie wè nie weet'n te woon'n. Teminste, dat dach ik.
'k Hà d'r gearne bie will'n wèèn !
Groet'n !
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
23.03.2005 10:18
Dan denk ik det Anno nog steeds rondjes ridt... hij is hier ok neet 'ewès! Anno hef de gedacht'n natuurlijk bie al zien meissies... Noh ja, ik zal de koffie maar weer achter in de kaste zett'n, dat kan ik nog wal bewaar'n. Ik bin trouwens wal blie da'k de komm'nde daage gin gebak hoove te haal'n bie den bakker van Gerrit, veronderstel toch da'j die oal'n kriegt, die hij terugge 'ebracht hef.....
, Datum:
24.03.2005 07:35
Hoezo 't veurjoar in't heufd.... zeker ollemoal de tuin in, buut'n de roet'n lapp'n, loop'n met de hond, met de wichter waandel'n..... ollemoal de hort op... en de topic op de tweede bladzij... dat kö'we niet loat'n gebeur'n... Dät zunneke brengt de leu kats op 't rabat!
, Datum:
24.03.2005 12:53
Proate mie de nig van, bin ja wa zo drok, weet nig wa'k eerste of laatste wil doon en achter disse kuierbokse zitt'n he'k al helemaol gin tied veur, meer noe nemn ik 'm wa ff.Hei'j allemoal al flink wat eier in hoes haalt?
Dee gebakjes stop ie meer effkes in de vriezer Gerrit, kö'w dan later wa opett'n. Zo noe mo'k nog eerste de heure dryclea'n en dan meer weer vedan met
't spektakel hier. Mô'n wilt ze al dat greun noar (wat 't paasvuur mut word'n)
de bult breng'n, dus ik heb d'r hier 'n mooi'n pröttel van.Hoald oe allemaol haaks.
, Datum:
24.03.2005 19:39
Dryclean'n... Lili@n, wat 'n heerlijk woord um in't plat te gebruuk'n, 't scheut d'r mie spontaan van in't lachen...
Bint ze bie oeleu ok zo drok met de boake? Hier in't darp heb't ze d'r n'n wedstried van tussen de buurtschapp'n, al joaren. D'r zit 'n heel regelement an vaste en zoaterdag wöd't heel officieel op'emett'n deur n'n landmetter en konsjort'n. 'T buurtschop den't wint die drinkt d'r n'n stiev'n borrel op!
, Datum:
25.03.2005 10:25
Goedenmorgen op deze goede vrijdag. Het is rustig op deze site. Natuurlijk veel forumbezoekers een weekendje weg. Voor iedereen een prettig paasweekend, hopenlijk met mooi weer.
Geplaatst door: Jan Z
, Datum:
25.03.2005 12:48
Prettige paasdagen Gerrit ,en niet te veel eieren eten denk aan je cholesterol.haha
Alle forumbezoekers fijne dagen en op naar de vakantie.
Groet Jan.
, Datum:
26.03.2005 11:39
Veur iederene, mà speciaal de lèzers van dissen topic, hele goeie Poasen ! Et nie te völle eier en goa nie te dichte bie 't poasvuur stoan.
Verget 'n zöndagoamd nie de wekker 'n uur veuruut te zett'n.
Groet'n en goedgoan !!!
, Datum:
26.03.2005 17:59
Rivi ie hebt 't oawer zundagaovund de klok veuroet zett'n, meer volgens mie, bi'j d'r dan'n dag te late met. :-)). Geet één van jullie nog noar 't vlöggel'n? Mai'jt règenjasje met hood wa metnemm'n.Leu geneet van de vrie'je daag'n.
, Datum:
26.03.2005 18:53
Lili@an,
Ie hebt helemoal geliek.
Wie mut vanoamd op visite, dus wie hebt ze noe à veuruut ezet !
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
27.03.2005 11:39
Al ge-bbc in mijn in orde gezette tuin,dacht dat ik in de dordogne zat....
Mijn watervalletje in de tuinvijver klaterde en genoten man-en vrouw.
, Datum:
28.03.2005 01:42
Bonasera, dat is ja geweldig dai'j d'r zo van hebt genoot'n,bin d'r ech blie met.Heb ieleu allemoal plezéér ehad van de poaseier? Het geet d'r hier of met dat poasvuur, 't brandt nog steeds en 't jonge spul hef d'r 'n tent biezet
könt ze doar s..p'n, (vr)ett'n en angoan :-)) Ze wilt wat te feest'n hebb'n.
Zo noe is dat hier weer wat opekrikt.
, Datum:
28.03.2005 19:16
Nou Lili@an wie bint gistern noar 't poasvuur ewes op de "Hoonhorst".
Doar stön 'n koek-en-so..pie- tent bie, dus doar koj zovölle so.p'n en angoan aj mà wolln.
't Poasvuur was zelfs ezeengd deur menear pestoar !
Mà wat 't volk doar veur mekare kreeg: de "umroeper" meld'n op'n gegeem moment dat d'r ene ziene vrouwe kwiet was !
'k Dèènke dat ze d'r met de Poashase vandeur was . . .
vast en zeker saam an't eierzuuk'n !
, Datum:
28.03.2005 22:06
Meestal bint 't de wichter die votraakt, a's 't de vrouwe betreft dan wöd't toch wal 'n heel aander verhaal....!
Wéé'j wat trouwens zo mooi is van't poasveur... dan ma'j mekaare 'ns een keer "zwatmaak'n"...... 't is maar net van welke kaante of'ie 't bekiekt....
Hoe is't trouwens met Lili@n, bi'j nog zo snuffelig...?
Geplaatst door: pierre
, Datum:
28.03.2005 22:15
In de Kop van Noord-Holland waren we niet blij met die vuurtjes van jullie Annechie. Het stonk echt. Maar het is je vergeven.
Geplaatst door: Vis
, Datum:
28.03.2005 22:20
Ja, dat hebben jullie weer mooi voor elkaar gekregen met die paasvuren. Oost Nederland plezier ervan en het westen kon ook mooi meegenieten van de lucht. Jullie waren weer mooi in het nieuws! Warm de boel maar lekker op, vandaag was het hier helemaal niks met het weer. Koek en zopie weer dus.
Groetjes Brenda
, Datum:
28.03.2005 22:30
Dach't ieleu dat 't hier neet stönk... net zo goot! Maar wie loat oons de pret neet bedarven, wie goat gewoon lekker deur...