Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
08.03.2005 16:23
Anno....
Geweldig, dit soort bericht'n word ik altied efkes stille van, gefeliciteerd, ie en oene meissies... en dat't ollemoal maar heel veurspoedig mag goan.... En wat fijn dat wie d'r van meugt metgeniet'n, wie zult d'r nog wal 'ns van heuren denk ik! Oe'n zeek wèèz'n zol d'r nog minder arg deur wèè'n.... Ie kriegt d'r ok spontaan weer inspiratie van volgens mie!
En dat de verdeling bie oe thuus neet helemoal meer klopt.... volgens mie vind ie dat helemoal niet zo arg, ie zult d'r oe best mee redd'n...
Ik weet trouwens nog wel 'n leuke camping aan de Ardèche, ik zal 't oe tzt deurmail'n! Verwend oene deerns maar flink....Groet'n van Annechie......
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.03.2005 23:38
Ik kan toch nig loat'n gebuur'n dat disse'n topic noar blz. 2 is goan.Wie geft um ff weer duwtje in de rugge.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
09.03.2005 11:24
Alle sneepruttel is hier vot. Degene die 't niet mooi heffe vönd'n din kreg now zien zin. Veurjoar kan begun'n.
Haal din sleurhut moar vast uut de stalling want now giet 't gebeur'n.
, Datum:
09.03.2005 12:13
Gerrit....
Ie moss'n 'ns weet'n... ik kieke de crocussen zowat de grond uut..... en a's ik de hond uutloate, loope wie allebeide met de neuze in de loch.... of wie misschien het veurjoar al roek'n kunt... Dorum doa ik 't tenminste, 't zol best kun'n det mien'n fokkebrok wat aanders wil roek'n, maar dat verteld 'e mie niet!
, Datum:
09.03.2005 14:28
Heb ik het oeleu a nig zeg; Mo'n geet de zönne schie'n, de vögel bint a kats
op 't rabbat en goat hier tekere.De sleurhutt'n könt oet de stalling, um 't hoes koj't allemoal in orde maak'n en in 'n tuin hei noe ook wark.Dus de haa'n oet de mouw'n, wie könt d'r weer teg'n an.Niks meer achter dit kassie zitt'n te han'gn.
't Winter hef noe lang genog e doerd, wie wilt noar boet'n en de pruttel is 'n goei'n beurt gev'n.
Op noar 't veurjoar!!
, Datum:
09.03.2005 14:41
Ie wordt goed drok Lilian. Zie wej oe nog wel weer?
, Datum:
09.03.2005 16:15
Lilian heft ok 'erökk'n... 't veurjoar dus! Ze hef't kats op de hupp'm..... :-) ...
, Datum:
10.03.2005 00:59
Gerrit en Annechie, om oeleu ff gerust te stell'n, ik komme nog wa weer hier heur. Kan ja ginne dag zunder C-Fr.Wat dat betref bin'k al na verslaafd raakt.En ik wol d'r nog bie zegg'n dat wie toch mooi deur de winter bint komm'n met ons topicje van Gerrit. Dat hei toen mooi bedach en wie holt em in ere of niet Annechie, joa beide Gerrit én de topic.Zo noe zal e wa weer op de eerste blz. stoan.
, Datum:
10.03.2005 11:47
Anno....
Ik had oe een mailtje will'n stuur'n met de camping die ik in gedacht'n had, ik vind allenig gin e-mailadres! Maakt niks uut, doo'k 't gewoon hier. Kiekt maar n's bie 'zoek camping' en zeukt maar eens op 'digue' .... (Camping la Digue-Ruoms/Chauzon) "T is al weer 'n joar of wat geleden dat wie d'r 'ewes bint, maar wie vun'n 't d'r heel fijn, 't schient dat d'r inmiddels n'n aandere eigenaar op zit en dat 't allenig nog maar leuker is 'eword'n!! A'j d'r meer van wilt weet'n heur ik 't wel.
Ennuh, Lilian...wat det in ere hool'n betreft... det geet vanzelf... bie oe toch ook?! Aan's bint wie oonze hele platproaterieje kwiet, foj wat zol'k 't miss'n, ik heb nog nooit zo rap plat kunn'n schriev'n a's wat ik tegenwoordig kan... ;-)
, Datum:
10.03.2005 21:28
'T geet mie net zo Annechie. Wat wa-n de vöggel vandage al an-t zing'n, het gung d'r of bie mie achter 't hoes,ze hebt allemoal 't veurjoar in de kop.
Heb vandage ok al de deure van de sleurhutte op'n ezet,betje frisse loch kan e wa gebroek'n dach ik bie mien eig'n.
Noe ff wat aans. War'n ie noch van plan volg'nde wek noar programma "Kiek'n wa-j zegt"p tv oost te kiek'n? Koi'w wat van opstekk'n. Alle Overiesselse sproak'n kumt an de orde.Is vast ok nog wa wat vuur Gerrit en andere geinteresseerd'n hier in de buurte.Leu goodgoan.
Geplaatst door: ® Brenda(vis)
, Datum:
10.03.2005 21:30
Nou Lili@an en Annechien, het ziet er naar uit dat jullie goed je best hebben gedaan op het mooie weer. Het schijnt er nu toch echt aan te komen! Mag ook wel, want de sneeuw is hier in 't hoge noorden nog steeds niet weg. Op naar de zomer!
, Datum:
11.03.2005 08:20
Denk ie dat 't veurjoar begunt, muj now es noar buut'n kiek'n. 'T is net harfst. As wej now met zien all'n roept om 't veurjoar dan komt dat de volgende wekke vast wel an.
, Datum:
11.03.2005 08:51
Ja Gerrit, 't is toch neet te geleuv'n.....
En gister'n was 't nog zo mooi, dat had ik nog will'n vertell'n. Bie oons achter bint 'n paar van die mooie grusveld'n, oa. veur de kinder um te spull'n.. Toen ik door gistermorg'n langskwam met de hond, toen staken de ollemoal onbestemde puntjes uut de grond, toen ik d'r in de noamiddag weer langsleupe wus ik niet wa'k zagge.... 't was éne peerse bloom'nzee, alle peerse crocussen bleuj'n, 't was net of de zunne 'eteuverd had!!!!
Noe stoat ze ollemoal weer met de rökskes stief dichte, ze hebt 't koalt, de bleute......
Lili@n, ik bin de postdoeven an't wakkerschudd'n heur, he slöp dan toch zo vaste, den rakkert.. ;-)
, Datum:
11.03.2005 13:21
Proate mie nich van 't weer, 't is met 't weer al net as met de mènske, mangs is 't all'ns, mangs is 't niks, koi-j ze wa schéét'n!
Moar wie blieft verder positief (alhoewel) :-) Mut noe ff boschopp'n doon.
, Datum:
11.03.2005 13:32
Nou Lili@n,
Dan hop ik toch a'j mie tegenkompt... da'j d'r langs scheet!!!!!!
, Datum:
12.03.2005 09:56
Oei, bijna op blad 2.
Prettig weekend allemaal.
Geplaatst door: Brenda
, Datum:
12.03.2005 23:12
Iedereen druk in het weekend misschien? Gisteravond ook al niemand op de chat!
, Datum:
13.03.2005 00:43
Brenda, ik heb gisteravond ook af en toe wel even gekeken, maar niemand....
vanavond waren er veel mensen en je ziet hoe laat het nu al weer is geworden.
Meestal doe ik daar het licht wel uit, schandalig genoeg.Ik wens je een prettig weekend en als je dialect spreekt, is dat leuk hier eens neer te zetten! Annechie en Gerrit, ok 'n gezellig weekend en doot henig an.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
13.03.2005 20:25
Goeinoamd leu !
'k Wol jullie à vöste loatn weetn da'k wear thuus binne, alles nog heel en helder hebbe en noe effies dissen topic noar veurn wil drökk'n.
Groet'n !!
, Datum:
13.03.2005 22:10
Ha Rivi, welkom thuus. Ie komt mooi op tied noar huus hen want het veurjoar begunt hier.