Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
25.02.2005 14:52
Dekselsen Flex.....
Wa'j oons ollemoal te gauw of, volgens mie he'j d'r op zitt'n wacht'n, eigenlijk möt ie noe maar trakteer'n vin ik, 't is uuteindelijk toch wal'n ereplaatsje......
En moch'n d'r ooit nog vaantjes komm'n, dan vin ik ok dat Gerrit 'n eerst'n verdeent hef, volgens mie is d'r nog nooit zo n'n lang'n topic 'ewes hier....
Dus Gerrit..... van harte gefilceteerd, da'we nog maar lange meugt neul'n met mekare.....
Goodgoan ollemoal, Annechie...
Geplaatst door: Anno
, Datum:
25.02.2005 14:59
Ik stap in auto, hoal Annechie op en wie komm' er aan. Hoal aal vast moar n'poar gebakjes. (grapke!)
Gerrit, gefeliciteerd mit de doenzendste reactie.
Man, man, wat hest wat om maans had.
Doe hest mit Johan deze site tot de moinst bekeek'n vakantiesite mokt.
Hest nog meer van dei geweldige idee'n.
Bin bliede das't weer beter bist man. Ik heb nou koppien, bin snötterig en heb keelpien.
'k Hoop nait dat ik nou ook aan de beurt bin.
Allemoal 'n griepvrij weekend tougewenst en kroep mit'nkander moar lekker bie de kach'l, want 't wordt kold!
En Gerrit neem d'r moar ain op!
Groet'n Anno
, Datum:
25.02.2005 15:05
Anno,
Nem ie vanoavond maar 'n cognacje mien jong, dan goat wie 'n andere keer wal met mekare noar Gerrit, det pond koffie wat ik met wol nem'n, det blif wal'n zetje goot!
Zörgt maar eerst da'j neet zeek word, aan's stek'ie mie nog an ook....
Hoald oe maar hèènig.. ;-) ....
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
25.02.2005 19:20
Manks is goed daj oe eem stille holt. Want ik bin der stille van. Al meer dan duuz'nd reacties op disse topic.
Moar ik wil niet alle eer. Ie hebt er met zien all'n veurezorgt dat't zo verr komm'n is. Dus ie mut er vanoamd allemoale moar iene op drink'n. Ik doe het wel in ieder geval.
En Johan bedankt daj ons zo hebt loat'n zeurn.
Moar wie goat toch deur?
Goodgoan allemoalle en vanof hier 'n prettig weekend
, Datum:
26.02.2005 00:27
Wie hebt d'r ene op 'enöm'n heur... en of wie deurgoat ..... Gerrit, da'j 't nog vroagt.... wat mut wie toch zonder.... ;-)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
26.02.2005 00:42
Gerrit,Van harte gefeliciteerd met diss'n "oawerwinning" en as ik in de buurte bin dan kom ik ff den kop koffie ophaal'n.Wat hebt wie hier al wat of zeurt met mekare,meer den Flex den hef toch noe wa heel bont maakt.As dat kèèrlke volgend weekend op den beurs doar steet, dan zöw hem 'n koekje van eigen deeg loat'n preuf'n.Want wie goat noe serieus noar hem op zeuk!!! Al mut wie ok de "aivd" de bie haal'n.:-))
Annechie ie wa'n vanoav'nd ok nog laat op, ik bin altied late hier, 't wordt 'n verslaving en ik dô ook vake het lech oet bie den "leuterbox".
Doot almoal hènig an dit weekend en nemt d'r nog ene op diss'n topic van Gerrit.
, Datum:
26.02.2005 16:37
Ja Lili@n,
Dat krie'j d'r van hè, op 't laatst'n stoa'j d'r met op en goa'j d'r met noar bedde.... Nog efkes kiek'n of d'r nog éne wat 'eschréév'n hef... of det't topic neet helemoal van de bladzie ofvalt.... op 't lest'n ku'j neet meer zo goot zonder!
Wat det dekselse Flex-jong betreft.... den zit noe al weer te geniet'n dat ze straks ollemoal noar'm loopt te zeuk'n... volgens mie verkneukelte zich straks net zolange a's de hele beurs duurt, eigenlijk mosse wie'm maar n's flink te pakk'n nemm'n, den ondog....
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
26.02.2005 18:29
Ik ben wel weer benieuwd of er dus weer serieus mensen naar mij op zoek gaan... Ik heb nl. nog nooit zo gelachen als ik concullega's sprak op de beurs die waren aangesproken of ze ene flexmaster kenden... Geweldig! En ik dacht dat ik toch wel aardige tips had gegeven waar men mij kon vinden.. Maar goed, nieuwe beurs, nieuwe kansen!
, Datum:
27.02.2005 15:36
Lieve Flex, deze keer gaan wij heel anders te werk.............van je collega's hoor jij deze keer niets.......deze keer zullen wij jou te slim af zijn, door ons geheime wapen in de strijd te gooien!!!!!
Maak de borst alvast maar nat, deze keer ontsnap je ons niet.Ik wens je veel succes op deze beurs. Doe je collega's de groeten.
, Datum:
27.02.2005 17:27
Lili@n,
Gooi'ie dit keer oen enige echte Tukkerse speurneuze in de strijd....? Zet'm op, 't zal mie beniejen...!
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
27.02.2005 22:43
Lilli@n,
Volgens mien speurneuze hef Flex disse kenmark'n:
- verhuurt woonwaangs in Frankriek
- is nog mar 23 joar (liekt mie arg jonk)
- hölt van'n pilsie
- mut noe onderhaand wear helder van zich of kiek'n
- hef volg'ns mie preteugies
köj hier wat met ?
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
28.02.2005 17:17
, Datum:
28.02.2005 22:54
de kraaien dansen
op de takken
bij het opkomende licht
andere vroege vogels
douchen zich wakker
en langzaam verspreid
zich het geluid
van lachende kinderen
en de geuren van koffie
vroege trekkers zwaaien gedag
en gaan volledig verlicht
de wereld in en laten
ons achter in groen gras
dat wiegt van plezier en stilte
mensen zoeken verkoeling
in de schaduw van
bomen en zachte wind
bij het badmintonnet
een kleine strijd wie de
mooiste hoelahoep heeft
maar samen spelen
wint het toch weer
ook de zon speelt
vandaag met de wolken
en tovert ons plaatjes
die voorgoed gebeiteld
worden in onze ziel
Dit vond ik ergens op een site van een camping, die kon ik jullie niet onthouden.
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
28.02.2005 23:02
mercikes Lil, toch weer ff dat warme vakantiegevoel zo in putteke van de winter.
Tara.
, Datum:
01.03.2005 08:12
Geweldig Lili@n,
A'j d'r de oog'n bie dichte doot is't net of't al zowiet is, net alsof ie al lekker in den luie'n stool in't zunneke zit........ A'j d'r noe nog geen zinne in kriegt?!
, Datum:
01.03.2005 13:24
Mut wel heel diep goan, um de zommer der bie te krieg'n in mien gedacht'n.
'T is hier helemoale wit en 't snee jag deur de lucht.
Moar da wol ik ja groag.
Ik dacht eerst toen ik dat versie van Lilian leesn: Dat kan niet woar weesn. Lilian schut uut'n slof. Ik dacht dat ie zölf e schreem had'n Lilian. Moat tis goed ai zukke versies met naandern deelt.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
01.03.2005 13:56
't Is nog maar net maart
Of deze maand roert al zijn staart
Ik kijk naar buiten, het sneeuwt
Terwijl mijn lijf om warmte schreeuwt
Och, hoe lang moet ik nog wachten
Mijn voornemens zijn te trachten
Geduldig te zijn en niet te jagen
Vooral niet aan mezelf te vragen
Is de wereld zo dan niet mooi
Maar ik voel me even een prooi
Van toevalligheden
Die niet kunnen worden vermeden
Kom op, je moet er door
Fluister ik mezelf in het oor
'k Pak de fiets, ga er op uit
Voel de frisse wind om m'n snuit
Ja en dat bevestigt dan weer
Waarom ik die warmte zo begeer
, Datum:
02.03.2005 00:19
Rivi het is 'n prachtig gedich en ik vind't prachtig ai'j zoiets könt.
Mie krieg ie disse daag'n nig op de fietse,meer da's weer 'n heel ander verhaal.
Kan better boet'n nun sneepop goan maak'n, is weer is wat aans as altied zelfde in 'n tuin.
, Datum:
02.03.2005 09:26
Ik möt op de fietste.... noe... ik heb 'n auto kapot'emaakt gister'n en ik mut d'r echt uut... brrrrrrr! A'k neet ondersnieje heur'ie vandaage nog wal weer wat... aans mö'j mie maar goan zeuk'n.....
, Datum:
02.03.2005 09:34
Annechie ie mut moar denk'n: onkruud vergiet niet (haha) en ie blieft wel boom de snee uut kom'm
Ie kunt better loop'n. Hier kom ie op de fietse niet wied.
Ik ben net thuus met 'n hond. Din zwart'n valt now wel op in de snee. Der lig hier zeker wel 20 cm snee en het blef maar deursneejen.