Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
23.02.2005 08:36
Snif, snuit, kuch kuch, doar bin ik weer. 't Holt nog niet over, moar ie kunt ok niet de hele dag in bedde ling'n. Dus wej goat er moar uut. Straks stuk met de hond loop'n deur de snee. Tot later.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
23.02.2005 10:00
Gerrit, fijn da'j wèèr zo oppeknapt bint, ie hebt oe toch wè goed innepakt ?
Wie hoalt 't hier nog aorig goed, niet tevölle bie'n aander oaver de vloere komm'n, misschien helpt dat.
't Zut d'r buut'n trouw'ns wè mooi uut, ik zat d'r nie op te wachen, mar ja . . . wat in de luch zit mut d'r toch uut !
Groet'n
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
23.02.2005 10:24
Rivi....
Ieleu hebt oezelf dus verwend met n'n niej'n caravan, heerlijk! Geniet ie 'ok zo van zukke dinge, ik kan eigenlijk neet eens zegg'n wat von geveul of det noe gif, 't veult 'n betje..... verwend...net alsof ie jeurig bint zonder da'j oalder word... En wat betreft det veurjoar... ik bin't met oe eens, loat de zunne maar komm'n...Det betje snee wat d'r noe nog valt, det mut wie maar accepteer'n, det is gewoon umdet Gerrit 't zo graag wol hebb'n, det drif'm weet noar buut'n mö'j maar denk'n.... maar veur de rest... Ik smachte noar 'r veurjoar....
Gerrit, gelukkig... ie bint d'r weer... noe maar vlug efkes de snee in met'n hond... schient goot te wèèz'n tegen de viruss'n, maar... doarnoa he'k toch wel graag dat de zunne kump heur....... Hoe is't met oen dochter trouwens, all's op de riege..?
Alle niejkommers..... fijn det ieleu 'ereageerd hebt, gewoon volhoal'n... en det't maar besmettelijk mag wèèz'n....
Jong's een deerns.... Goodgoan ollemaol!
O ja, natuurlijk Flex...... a's wie oe toch neet hadd'n!Echt woar, ik misse oe altied een betje a'j zo stille bint!
, Datum:
23.02.2005 22:46
Ja Annechie, wat 'n luxe zo'n nieuwn caravan ! Eig'nlijk was den aandern nog nie eens zo oald en waan wie ok helemoal nie van plan um 'n nieuwn te koopn. Mar dan kom ie bie den dealer en dan stiet doar 'n nieuw medel, woar aw 't vake oaver haddn ehad en toen waar'n wie vekoch (en die caravan ok) ! Ja en wie goat dit joar veur 't earste niet heel vake, mar wè hèèèèl lange noar Frankriek en dan wille wie 't toch ok wè gearne goed veur mekare hemm. 't Is ok ech oons "chateau" op wiel'n en vule wie oons ok de koning te rieke!
Noe mar hoppn daw d'r in gezondheid lange gebruuk van magt maakn.
Doarumme hè'k noe ok zo'n zinne an 't veurjoar, want wie mut ok nog "proefkampearn" in oons eing làànd, veur 't geval dat . . .
Ondertussen mar good oppassn daw nie deur de griep annepakt wöt !
Weet ie wie'k eigenlijk ok misse op disse topic: Haagse Harry, Linda en ene Alma (den wol hier toch ok nog 's wat schriem). Gelukkig is Flex wear monter noa al dat gefierefluiter met carneval !
Nog effies wieder kiekn, disse topic stiet in ieder geval wear boam an !
Groet'n
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
24.02.2005 08:17
Annechie ik heb toch mien zinne kreeg'n. 't'Sneet hier nog steeds. 't Ziet er prachtig uut now alles zo wit is. As de weg moar schone is want ik mut zo noar Groning'n.
Mien dochter vindt t'prachtig in heur neije huus.
Rivi gefeliciteerd met oen neije Chatoo. Now kuj de weer met voort veur poar joar'n. Is dat der iene met vast bedde?
Now luu ik goa now eerst met 'n hond deur de snee.
Goedgoan en tot aandere keer.
Geplaatst door: lilian
, Datum:
24.02.2005 15:26
Gerrit, ik bin bliej da´j weer ´n stuk better te pas bint en Rivi, gefeliciteerd met oen´n nie´jen caravan, da´s altied mooi zo´n nie´j `ding`
ik hop dat oeleu d´r nog lang plezeer van mait hebb´n en dai´j ´n mooi´n vakansie zult hebb´n dit joar in Frankriek.
O, Gerrit ai´j nog eens contact met André dan mu´j hem de groet´n doen van mie. ´t is al zo lange lee´n da´k h´m heb spròk´n. Noe allemoal weer goedgoan.
Annechie den snee steet wa mooi, meer ik wil noe ok wa graag wat woarmer weer,het veurjoar kan mie ni snel genog komm´n.
, Datum:
24.02.2005 19:13
Hé, hoalt jullie 't wel effies in de gaatn . . .
Noa disse reactie nog tienne en dan stoat d'r duuzend op, DUUUUZEND !!!!!!
Gerrit, zet de panne mà vöste op 't vuur, want dit wöd toch wis en werachtig wel een halve kippe of een sateetje, wie bint onderweg.
Har ie dit noe verwacht, toe'j hier an begunn ??
Geplaatst door: tokki
, Datum:
24.02.2005 20:45
Ik vond nog een Drents Gedicht:
Mont
Mont Ventoux
le Mont Ventoux
Montant le Mont Ventoux
En montant le Mont Ventoux
Montant le Mont Ventoux en vélo
Le Mont Ventoux en vélo, montée monotone
Le Mont Ventoux en vélo, une montée monotone
Le Mont Ventoux en vélo, une montée tres monotone
Le Mont Ventoux en vélo, montée tres, tres monotone
Faites-le et vous troueverez ce poème d'un dynamisme inouï
(Il y en a qui disent que c'est comme l'amour)
, Datum:
24.02.2005 21:03
Wie zol d'r de ere hebb'n um nummer duuzend te wèèz'n? Eigenlijk zol Gerrit zelf of Johan door maar 'ns een stukske veur mutt'n schriev'n......'t is uuteindelijk toch wel 'n ereplaatsje!
Geplaatst door: Drentie
, Datum:
24.02.2005 23:02
eevm t toopik weer boovm an de lieste hemm,,,, kiekn wel of dat er de duuzendste zel wordn
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
25.02.2005 11:42
Gerrit, as ie noe vast koffie zet, dan kom ik wa met 't gebak en dan neudig wie de hele sante kroam hier oet veur 'n gezellug onderonsje, want het is zo zover en dan hei oe 1000 berichtjes!!Buske bloom'n keuw ok nog wa metbreng'n
dat steet wa na feesteluk en dan hef oe vrouw nog iets op de vase.Bin benieid
wanneer zover is.Goodhoal'n.
, Datum:
25.02.2005 12:21
Mut ik d'r dan maar twee keer 'n pond koffie van maak'n...?
, Datum:
25.02.2005 13:14
Wie weet, krig Gerrit wel 'n medaille, in de vorm van een vaantje "Camping-Frankrijk.nl !
(doar heur ie trouw'ns niks mear van)
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
25.02.2005 13:15
, Datum:
, Datum:
, Datum:
25.02.2005 13:16
1000ste!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd allemaal en vooral gerrit!!!
Geplaatst door: LoneRanger
, Datum:
25.02.2005 13:19
Gefeliciteerd Flex, heb je wat bereikt in je leven.
, Datum:
25.02.2005 13:19
JOEHOE - DUUUUZEND +++
Die Flex, was oons mooi te vlug of !
, Datum:
25.02.2005 13:20
weer een hoofdstuk voor in mijn boek: Kamperen op zijn flexmasters!