Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Wim
, Datum:
15.10.2004 08:47
Ik ga zondagmorgen een dag of 5 naar het Zwarte Woud.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
15.10.2004 09:07
Kiek Wim..... Zo zée't wieleu 't natuurlijk graag! Wie wil't zo graag weet'n woar onze mede-zeurpietjes, -etterbakjes, -neuzelaars, -platproaters, -zeveraars, enz. blieft! Ten eerste hoaft wie ons dan néet ongerust te maak'n en wie kunt oans verblie'en op de dag det ze wierkomt -of neet natuurlijk-... Doarbuut'n is het natuurlijk leuk um straks te heur'n hoe 't doar was....
Völle wille Wim, kroept mèer kot bie vrouw-Wim ,'t kon 's nach'ns nog wal n's koalt wor'n ennuh... gin ruzie maak'n met de wichter -a's die tenminst'n nog mètgoat!
'T zal hier wal stille wor'n volgende wèkke, d'r goat d'r vaste meer vot......
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
16.10.2004 12:08
Voor alle lezers van deze topic die de komende week met vakantie gaan. Ik wens jullie veel plezier en mooi weer. Tot na de vakantie. Vertel dan je belevenissen.
, Datum:
16.10.2004 13:17
O Gerrit.... wat bin'ne wie 't weer eens.... ;-)) ...
, Datum:
17.10.2004 11:32
Dat kan ok niet aans, wij komt ja uut de buurte,
, Datum:
18.10.2004 12:08
Noh Gerrit toch, pas mar op, kiek mar uut.... doar kömp vast weer proat van! Maar... met alle grapp'm waare wie dus mooi van de eerste bladzij gevall'n...oooooooh!
..... ;-)) .........
Doar waar'n d'r misschien ok wel wat bliej van.... Helaas, wie könt 't nog neet goadvind'n....!
, Datum:
18.10.2004 13:54
Vandoar dak ok reageerd hebbe. Disse topic stund gister'n
op de 2e bladzijde. Ik dacht, ik mut 't eem weer onder de aandacht breng'n. Hei gien vrij disse wekke? D'r bint er völle met vakantie. Ik bin ok wel an't chatt'n. maar dat vin ie niet zo leuk he? Maar zo kan't ok.
, Datum:
18.10.2004 14:31
Nee Gerrit.... d'r bin' warkpeerde en luxe peerde zei mien opoe vrogger altied..... en 't mense had geliek! Ik hebbe wal wat extra uren vriej, maar wie goat neet vot, 'n mèense kan 't neet altied krieg'n zoals'e 't heeb'n wil neetwoar? 'T veurdeel is det wie noe diss'n topic in stand könt hoal'n!
Ennuhh, det 'chatt'n','t is neet det ik 't neet leuk vinde,det hef 'n andere reden, za'k oe nog wal ens vertell'n.....
, Datum:
19.10.2004 08:09
Meer als tweeduuzend mèens'n bint hier al wèez'n kiek'n
Diss'n topic löt dus toch zien'n weerde bliek'n
Al die mèens'n steeds maar weer
Allenig zett'n d'r maar zo weinig de penne neer!
Had ieleu oalemoal 'n stukske 'eschreven
Dan was diss'n topic hele daag'n bovenan 'ebleven
Als een ieder het noe dut op zien manier
Jong's.. dan belève wie met z'n all'n zo'n plezier...
Tôh, loat n's efkes weet'n da'j d'r bint ewèst
Dan doa ik of en toe veur een riemseltje mien best...
..... ;-)) ..........
, Datum:
19.10.2004 20:43
Iedere keer halen wij deze topic weer naar boven Annechie. Niemand leest het meer. De chat is drukker geworden. Toch een teken dat er behoefte aan was. Als je nog door wilt gaan, ik lees je rijmpjes graag. Dus volhouden!
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
19.10.2004 22:36
Hallo,Annechie,Om je even gerust te stellen,ik kom nog elke dag even langs de topic en kijk of er weer wat geschreven is.Toch wel jammer dat je niet af en toe naar de chat komt, het is me daar wat hoor,soms heel gezellig,soms wat minder als er van de flauwerikken (of moet dat met een f)opzitten. Het valt me alleen op en dat moet me nu hier maar van het hart......dat wanneer Gerrit aan het chatten is en hij "ziet" mij, ik het idee heb dat hij snel weg is, wat ik hem gedaan heb weet ik niet,daarom plaats ik het maar hier,want hier kijkt hij ook nog regelmatig.Misschien is het toevallig,maar de ene keer moest hij ineens met de honden het bos in, de tweede keer was er weer wat,enfin ik zal jou er niet langer mee opzadelen,maar hoop toch wel een antwoord van hem te krijgen.Nou,Annechie hoald oe haaks.groetjes van lili@n.
, Datum:
20.10.2004 07:57
Zie je wel dat deze topic functioneel is, een mens moet toch ergens zijn hart kunnen luchten...hier kun je elkaar zelfs nog eens lekker de waarheid zeggen als dat nodig is! Aan het aantal lezers ligt het ook niet hoor, gisteren waren het er nog bijna honderd, alleen willen ze allemaal lezen... en niet schrijven! Zelfs met en rijmseltje kon ik ze niet uitdagen...
Volgens mij ben ik gisteren door Johan naar mijn plaats gewezen.... Ik had op een paar andere topics gereageerd, een beetje zitten stangen, eerlijk is eerlijk, mooi dat het gisteravond weg was. 'T scheelt, ik ben een braaf mens, ik heb me dus weer keurig terug getrokken in mijn eigen 'hokje....
Lili@n, moet ik voor jou en Gerrit een strijdveld in orde maken? Ik huur een vreemde schijdsrechter in hoor...wil met geen van beiden bonje....ieleu zit hier vul's te kot bie de deure........
PS. Misschien kom ik nog wel eens tijdens 'het kopje koffie' meechatten, wie weet.....
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
20.10.2004 11:17
yo bitches, dit is relaxt.. eindelijk iets zonder gezeur over kamperen!
Geplaatst door: -
, Datum:
20.10.2004 11:56
Wat een vreemde reaktie,Flexmaster! Deze website gaat over kamperen en als jij over iets anders wilt kletsen, ga dan naar een andere website !!!!!
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
20.10.2004 12:26
yo begrijp me niet verkeerd, i love camping, maar het is ook wel dik relaxt om ff "offtopic" te gaan! snappie. Voor de rest hebben wij allemaal een kampeerdershart!
, Datum:
20.10.2004 14:25
FLEX........ we gaan het nog eens met elkaar eens worden! Leuk hoor, wat mij betreft ben je van harte welkom op onze nööl- , zever-, en zeurtopic! ;-))
Geplaatst door: André
, Datum:
20.10.2004 14:35
hallo dubbel liggend streepje kan jij niet lezen of zo, ga naar Braille .com
Enne Annechie flex en de rest vant zooitje gewoon doorgaan.
En Annechie ,k lees alles nog hoor.
Groeten André.
, Datum:
20.10.2004 18:36
Dit is voor Lili@n. Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Ik denk dat het stom toeval is. Er hoeft geen scheidsrechter aan te pas komen Annechie, dat hebben we niet nodig. Ik zal er de volgende keer aan denken!!!
Geplaatst door: Frans
, Datum:
20.10.2004 19:53
Geen gezeur maar dat zijn er wel 100
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
20.10.2004 21:05
Gerrit,het is een pak van m'n hart.Ik had ook al aan Andre gevraagd wat er aan de hand was.Gelukkig,we hebben dus geen bemiddelaar nodig!