Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anno
, Datum:
17.02.2005 21:37
Nou zo haar ik't natuurlijk nait bedould. D'r ging ain en 't ander mis. Neem mie nait kwoalijk.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
17.02.2005 21:47
Gerrit,
Hàk ut nie edach, d'r is wat met oe . . .
Wat is dat noe sneu veur oene vrouwe, dat ze deur de griep annepakt is. Ie verwent heur toch wel heel völle hè ? Wèèns heur 't allerbeste van mie, ze mut in ieder geval wè zunig op zichzelf wèèn ! Ja en inderdoad, nie te dichte bie mekare, oftewel "houd afstand", want aans bin ie de volgende pesjent. Dus kalm an en goedgoan !
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
18.02.2005 09:37
Och Anno toch....
Ik nem oe niks kwoalijk, ie hebt mie juust zo ontzettend loat'n lachen! Zat ie oe bienoa te verontschuldigen det oen bericht niet zolang was.... kump't d'r maar liefst vier keer op!!!! Ik heb oe niet uutgelachen heur -det doe ik nooit- maar 't was zo'n komiek gezichte........ Hoe is't met al oene wichie's, al's good?
Gerrit, ku'j 't nog 'n betje volhool'n? Ik hoppe det de vrouwe gauw weer opknapt, ie mut heur maar flink lekkere köpkes thee breng'n.........
Goodhoaln allemoal.....
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
18.02.2005 16:19
Het giet al weer wat better, dankzij de steun op disse topic natuurlijk.
Ik hoppe dat wej nog wat sneeuw kriegt. Veur dat febr. opholt en de lente begunt mag't van mie nog wel één keer wintern.
, Datum:
18.02.2005 20:49
Nou Gerrit,
Ik weet natuurlijk niet hoe 't bie oeleu is... maar as ik hier zo noar buuten kieke, dan krieg ie onmiddelijk oe'n zinne............... ;-) .!!!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
19.02.2005 18:28
Mien vrouw weer better en now heb ik de griep. Dus ai mie hier een poar daag'n niet heurt, dan wej woar 't an ligt.
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
19.02.2005 19:35
Van harte beterschap Gerrit. Word maar snel weer beter. Tot ziens op de chat maar weer.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
19.02.2005 20:24
Gerrit dat is noe vervel'nd da'j ok te pakk'n hebt, ik wens oe völ betterschop en de mood d'r meer inhoal'n ook al veul ie oe beroerd.En mangs mu'j dan meer efkes hier op de proatdeuze kom'n dan veul ie oe a meteen 'n stuk better.
, Datum:
19.02.2005 20:43
Oooooooh Gerrit,
Stakkerd an, he'j oe an loat'n stekk'n, wie hadd'n oe nog zo 'ewaarschuwd.... neet te kot in de buurte komm'n! Maar ik vin't wal sneu, bi'j d'r zo drok met 'ewes en noe he'j 't zelf te pakk'n.... Ik hoppe det oen vrouwe oe noe dan maar lekere köpkes thee brengt! Ik hòppe da'j oe gauw weer 'n betje better veult en ie weet't hè, 't oale motto: 'n kop d'r veur... en de schoolders d'r onder!!!!!
Goodgoan allemoal.......
, Datum:
20.02.2005 20:10
Volgens mie is Gerrit echt zeek.....Betterschop!!!!
, Datum:
20.02.2005 22:43
Annechie, volgens mie hef hé 't slim te pakk'n,meer noe zal ziene vrouw hem wa wat te drink'n breng'n en bint de roll'n umekeerd.Het wordt trouw'ns noe wa 'n moal tied dat ie moal op de praotdeuze komt, want ik zit doar soms allenig te kiek'n, zo bint d'r 4 leu en dan bint ze weer vot, ik goa tussendeur altied ok efkes kiek'n op 't forum, dus ie hooft nich de hele tied
doar op de chatte te "zitt'n", tussendeur ku'j ok gauw ergens aans kiek'n ai'j dat wilt. Rivi en Anno könt d'r ok wa eens komm'n kiek'n, 't is wa gezellug. Nô dit was 't dan effkes wier.
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
21.02.2005 17:08
Geplaatst door: kampeerfriek
, Datum:
21.02.2005 21:06
Hallo, ik ben een trouwe meelezer van jullie Topic, snap alleen niet zoveel van jullie dialect.
Zijn jullie allemaal een beetje opgeknapt, waarom ik even bij jullie kom buurten, op deze site is Karel Kortenaar met onderwerp;waarom baby's op de camping?
ik wil niet dat hij jullie voorbij schiet hoor dus gauw beter worden en blijven kletsen.
, Datum:
21.02.2005 21:16
Annechie, ik heb oe vandage nog nich op diss'n topic zeen.Ie hebt 't toch ok al niet te pakk'n? Ik bedoel dan den griep, meer dat snap ie wa.
Het is nog steeds stil um Gerrit, ik hop dat e alweer 'n betje opknapt.
Wat 't weer betref kan e meer better in bedde bliev'n, want den akeligen kôl'n oost'nwind doar woi'j ok nich better van.En dan den snee, doar zit ik ok nich op te wacht'n, gef mie meer lekker 21 groa'n.Hoald oe haaks allemoal!
, Datum:
22.02.2005 12:50
Noh, Lili@n,
Dan hebt wie dezelfde gedacht'n.... loat de zunne maar komm'n, ik heb't dikke 'ehad met't winter, bah, ik hebbe 't steurig maar koald! En nee... ik heb mie nog neet loat'n griep'n,ik probere steurig hard vot te loop'n a's d'r éne löp te snuffel'n, alhoewel, ik hange nog alééns bie mèèns'n over de scholder... en dan nem'ie 't maar zo met natuurlijk!
Ik vin't trouwens maar knap stille in oons topic-kamertje, eerdaags möt d'r toch maar weer n's iets gebeur'n, misschien mut wie oonz'n mooi'n appel d'r weer n's bie roop'n, misschien hef den nog wal n's weer iets te vertell'n......
Mocht één van de lèzers iets te vertell'n hebb'n..... Loat oe dan toch neet tegenhool'n deur oons dialect, gooi 't d'r uut.... en doot't op oen eigen maniere, 't is ollemoal welkom.... ;-) ...
Geplaatst door: ® ossie
, Datum:
22.02.2005 13:08
Oh, blinde vink uit Wildevang
Zie hoe zeer ik naar jou verlang
Ik zie je stok staan in de gang
Twee strepen rood
de rest wit
En aan de krul je kunstgebit.
, Datum:
22.02.2005 16:44
;-) ;-) ;-) ;-) ...........
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
22.02.2005 17:10
het sneeuwt.... alweer... alweer net niet sneeuw..
wanneer komt er nou een keer echte sneeuw?
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
22.02.2005 23:03
Flex,
Je wilt me toch niet vertellen, dat jij nu nog naar een pak sneeuw verlangt ?
Laat het voorjaar maar in de startblokken gaan staan en de volgende maand een flinke sprint trekken.
Daar zit ik nou echt op te wachten, want dan kunnen we onze nieuwe caravan ophalen, snap je ??
Geplaatst door: norman
, Datum:
22.02.2005 23:20
Hoi www.postmodernmusic.nl