Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Valentijn
, Datum:
14.02.2005 12:13
Het is de dag van Valentijn
Zou er nog een "stiekeme" boodschap zijn
't Is spannend als ik de topic aan ga klikken
M'n keel trekt dicht, ik dreig te stikken
Wat zou het zijn wat ik verwacht
Is het des Topics aantrekkingskracht
Het is als het uitkijken naar een vriend
Want die status heeft ie wel verdiend
Elke dag moet ik hem bezoeken
Met de reacties uit allerlei hoeken
Och, waar is toch mijn nuchtere verstand
Zet ik dat nu maar zo aan de kant
'k Kijk om me heen,ik ben tevree
Wat moet ik er ook eigenlijk mee
Zou het komen door die psycholoog
Met z'n eigenwijze betoog
'k Ben weer helder en er weer bij
Valentijn komt niet voor mij
Thuis heb ik mijn eigen Valentijn
Al jaren lang heeeelemaal van mijn !
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
14.02.2005 13:12
Kiek Rivi, zo ken ik oe weer, ien bint weer als van olds.
En Lilian hebt ze din boom al opruumt bie oe int dörp?
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
15.02.2005 12:41
Gerrit, wat veur'n boom heb ie het oawer? Den was ummevall'n? Ik heb geen idee waor of dat was.
Rivi het was weer geweldig oe'n biedrage.Overigens wil ik oeleu nog wa kwiet dat ik 'n heel'n mooi'n kaart in de busse had ligg'n, met zowaar ok nog 10 euro d'r in.Heb ze toch nog an mie dach!
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
15.02.2005 21:05
Potdorie Lili@n,
Ie hebt 't veur mekare, ik kriege allenig maar reclame in de busse, is het 'ns een keer gewone post.... nou, dan ku'j d'r vergif op inemm'n det 't geld geet kost'n inplaatse! Mu'j mie toch 'ns vertell'n hoe ie 't veur mekare kriegt um zowel 'n mooie kaarte as ok nog enige inhoud te krieg'n..... :-)
, Datum:
15.02.2005 21:30
Annechie ik bin d'r inmiddels achter wee of mie dat kaartje hef egestuurd!
De oawerbuurvrouw dach bie zich zelf,loat ik dat mense doar aan de oawerkant is 'n verassing bezorg'n met Valentijnsdag! Ik zet veur heur altied de otto's achter heur hoes en noe hef ze meent mie doar wat veur te doon,Is ja helemoal nich neudig,meer ja was gin speld tussen te krieg'n.Dus noe weet ie wie mien "grote en stille aanbidder is"!!
, Datum:
15.02.2005 22:35
Noe mut ik oe toch nog meer vertell'n Annechie, het wordt steeds gekker.......
Omdat oonz'n computer noe al dree a veer wek vot is en wie ons mut behelp'n met allerlei nood-maatregel'n heb ik mien e-mail nig kunn'n lez'n.Now vanoav'nd hef mien zon (met twee puntjes op de o) want dit toetsenbord werkt weer heel aans as wa'k ewend was,het veur elkaar maakt dat ik miene post weer kon lez'n en doar ha'k waarachtig 'n boeketje bloom'n van'n valentijn en 'n e-kaarte van 'n valentijn kreeg'n.Het kan nig op en dat op miene leftied.De oortjes wodt d'r mie nog rood van.Zo dit wol ik oe toch nig onthoal'n. De leu dee mie dat hebt stuurt wod hartelijk bedankt!
, Datum:
15.02.2005 22:44
Guttegut Lili@n,
Ie zol'n d'r mie jaloers met maak'n.....Ik zal oe wal vertell'n, ik heb niks 'ehad, helemoal niks, da's toch treurig neetwoar! Ze vind vaste det ik tevölle preutjes hebbe..... En ie, ie bint vaste met oen tweede jeugd gangs, pas maar op, teméé he'j de aanbidders op de stoepe ligg'n en maakt ze ruzie um wie d'r 't eerste noarbinn'n mag !!!!
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
16.02.2005 19:56
Lilli@n, Gerrit bedoelt vast en zeker den mooi'n beuk'nboom bie die schole. Den heb ze disse wekke ummekapt umdat e ziek was. Op die schole is eardaags ok een ruïne (!!!)en noe vunn'n aandern dat zo jammer, dat dat noe mos gebeur'n, want al dat oale volk hef d'r zukke goeie herinnering'n an. Die noabers wààn d'r ok à nie blie met !
Trouw'ns hef den Valentijn van oe zich à verproat ?
Ie zoll'n 't toch nie hopp'n, want dan kuj d'r zo mooi oaver fantesearn !
, Datum:
16.02.2005 21:28
Rivi,ie bint d'r better met op de hoogte dan ik, wat veur'n school mut dat dan wèn? De oale school van vrôgger zal dat wa wèn an de straot noar Weersel, want bie de nieje school hebt ze helemaol gin boom'n althans dan mut dat den boom wèn déé op schoolplein steet,den gef zovöl schaduw in de zömerdag.Dat zol inderdoad wa jammer wèn.Wat den Valentijn betref dèn hef zich nog nich meld.Mien man was 't ook nich en miene zöns wussen ok nergens van of zeiden ze.Dan kan 'k mooi fantaseer'n wat veur'n keerls of wichter(dat wee'j vandaag an dag ok nich meer)dat könt wèn.Noe dit was't dan weer ff, Ik zol zegg'n goold hoaln en ai'j in de buurte bint, wie zet zo koffie en dat geldt natuurlijk ok veur Annechie en Gerrit.
, Datum:
17.02.2005 15:36
Lili@n...
Hoe is't noe toch met oe? Zu'j al weer 'n betje terechte.... volgens mie mut die stille anbidders oe toch wal weer over de laatste narigheid hin hebb'n 'eholpen.... doar zo'j toch weer niejs jong van word'n.... :-) En Rivi dan, heb ie nog wat 'ekregen, of bin ie d'r net zo karig af'ekomm'n as ik?
Gerrit heur ik ok al neet meer, bi'j op vakaantie soms, of bi'j drok met oene oole mèènskes, 't is d'r n'n slechte tied veur aans, bie mie bint de ooldjes d'r neet ollemaoal effen best an toe.... 't end van de winter hè, dan wöd't tied det 't zunneke weer geet schien'n....
, Datum:
17.02.2005 16:08
Lilli@n,
't Zal den boom wè wèèn, midd'n op dat schoolplein.
Ha, ha, 'k heb zelf gin idee woar dat mut wèèn, want ik heb 't eheurd op radio oost, mien kleinkinders (ja ik bin al opoe) zegt altied "oma luistert naar radio proost" en toen Gerrit 'm nuum, dach ik dat e den boom bedoel'n !
Annechie,
As ie mien laatste gedichie goed e lèès'n hebt kö'j a wè noagaon, da'k mie zelf al bie veurbaat etroost hebbe met de gedachen, da'k mien Valentijn al joar'n in huus hebbe. Dan kump d'r nog es bie, daw allebeide zo nuchter bint as 't mar èèm kan, dus in Frankriek zoll'n ze zeng: rien, rien, rien.
Gerrit is trouw'ns ieder kear effies an board van disse topic, mar 't liekt inderdoad wel offe 't argens ààns druk met hef.
Wedd'n daw 'm vandage nog wè heurt !!
Groet'n
, Datum:
17.02.2005 16:56
Tuurlijk Rivi, ie hebt groot geliek,ik had det mooie gedicht van oe ok wel 'elèzen, maar in mien drokte um d'n topic weer 'ns op te schoeven he'k d'r gewoon neet an 'edacht, zo blind as'n peerd zogezegd...! Ik zal in't vervolg better oplett'n....
, Datum:
17.02.2005 17:52
Annechie, 't gung mie d'r nie umme om oe "op de vingers te tikk'n" mar um oe met völle woard'n te vetell'n, dat ik ok niks e kreeng hebbe !
Wie bint netuurlijk nie zielig, nee Lilli@n hef gewoon un strepie veur !
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
17.02.2005 18:05
Now kank niet aans, ik mut wel reageer'n.
Ik bin zeker arg drok. Mien vrouw is ziek, hef dikke de griep te pakk'n. En net in de vakaantie.
Wej zol'n nog weggewest heb'n, moar dat ging dus niet deur.
Lilian ik heurn op radio oost dat er met de storm een boom ummevaln was bej oe in de Hoofdstroate.
Dat is dus niet din boom van 't schoelplein.
Moar dat was in 't weekend.
, Datum:
17.02.2005 18:37
Noe bin 'k toch wa verplich um eens te kiek'n woar of dat noe is hier in doarp,mag wa eens met de konte op de fiets goan zitt'n (zonder geet ok zo moeilijk)um polsheugte te nem'n, ik mut jullie natuurluk wa oetsloetsel hieroawer kunn'n gem'n.D'r was ok a 'n vergadering belegd, want de stad kump oardig dicht bie en doar bint de leu ok heel drok met.Gerrit betterschop met de vrouw, dat ze gauw weer opknapt.Trouwens Annechie en Rivi, den ene'n Valentijn was Donald van de chat, dus doar bin 'k noe achter en noe nog den ander'n.Ik hool jullie op de heugte. Goodgoan.
, Datum:
17.02.2005 21:24
Rivi....ik snap'n 'm wal, gelukkig kunt wie d'r saam'n nog um lach'n........ Ennuhhhhh, Strepie-veur-Lili@n, ie mut neet wieter zeuk'n heur, veronderstel toch 'ns dat 't tegenvalt! Denk maar gewoon det't n'n heeeeeeln mooi'n keerl is.... dan he'j mooi wat um over te dreum'n!
Ach gut, Gerrit, wat lèès ik noe toch, hef oe'n vrouwe zich lòòt'n griep'n deur de griep.... den stakkert an! Doar hoeft wie niet jaloers op te wèèz'n, pas maar op det't oe niet te pakk'n krig, neet te kot bie mekare dus..... Völle starkte met mekare, en ie weet't hè, 'n kop d'r veur en de schoolders d'r oonder!!!
Leu ollemoal goodhoal'n heur, en notuurlijk ok de groeten veur Anno.........
Geplaatst door: Anno
, Datum:
17.02.2005 21:33
....Annechie, de groet'n terug mien wicht.
Volg'nde keer bin'k wat oetgebraider van tekst, dat beloof ik die!
Alvast weltrust'n en tot loater.
Dien vriend Anno
, Datum:
Dien vriend Anno
, Datum:
Dien vriend Anno
, Datum:
Dien vriend Anno