Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
08.02.2005 21:25
As 't woensdag is dan is het mön aswoensdag.
Kunt ze ollemoale mooi uutrust'n. Dan begunt 't gewone leem weer.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.02.2005 22:04
Meer vanoav'nd dan drinkt ze de laatst'n en dan kunt ze wa huul'n dat is ofloap'n, mut ze weer 'n heel joar woch'n. Wat'n ellende!Mut ze morg'n ineens
ofkick'n en dat valt nig met veur de meest'n.Hier knalt ze noe al vuurwerk of, het kan ok wen dat ze noe de prins deur 'n kachelpiep trekt, ie weet 't meer nooit in carnavalland.
Boawendien mut ze de naambordjes weer van de andere bord'n afhaal'n en doar haolt ze weer 'n feestje van.As ze meer plezeer hebt.Meer a'nt end van de wekke dan is wa 't motto: Eerst water de rest komt later.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
09.02.2005 23:02
Lilli@n,
Volgens mie bin ie (gelukkig) aorig oppeknapt, of nie ?
't Liekt trouw'ns wel of ie ok gin echen carnavalvierder bint. Mar 't is noe zeker veurbie want d'r kump wèèr witte rook uut'n schoarsteen en alle asse ligt noe wel in de la.
Of zol dat wat ááns wèèn ?
Ach, ik wolle disse topic wèèr effies boam an hemm'n
Geplaatst door: Haagse Harry
, Datum:
09.02.2005 23:23
Hallo hieâh is Harry weiâh, sôhry mensen oâk Harry mot weâhrken etc.... Harry wacht nog steids op Linda met wie hè un broâdje tartâh met è en ui wilt gaan etuh, duh groetuh van Harry uìt duh Haag
, Datum:
10.02.2005 00:55
Hee Harry, ie bint weer terug! Dat is mooi jong! Hei'j ok nog 'n betje carnaval viert doar bie oe in 't Haagje? Of doat ze dat nig, joawel toch?
Het is doar bie oe lik wa hoast altied carnaval met al die leu doar in den bepoal'n hook. Dee leu kunt d'r wat met,vandaag dit en morg'n dat, ze denkt zich alle daag'n wat neeis oet.Of d'r al wa better van wodt dat wee'k nig
ze blieft zo wa mooi bezig.
En Rivi ie hadd'n good in de gaat'n, ik hoal d'r inderdoad nig van,wa van 'n feestje,dan kan'k veul plezeer hebb'n, meer ik heb 'n naar'n hekel aan dat
gemaakte gedoo van veul leu.Sommig'n kunt normaal nog nig tot teen tell'n en dan ineens is 't hek van 'n dam en kunt ze all'ns.Meer joa ieder zien meug.
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
10.02.2005 14:26
zo... ik heb het gevoel alsof ik 5 jaar ouder ben... wat een weekend zeg.. supergezellig maar oh oh wat een hoop alcohol is er weer gevloeid.. Maar goed, weer een jaar wachten tot het weer zover is..
Geplaatst door: kaat
, Datum:
10.02.2005 16:48
hier is ook de rust weer terug gekeerd,we hebben weer een top carnaval achter de rug!! nu dit weer achter de rug is begint het aftellen voor ons voorseizoen :-)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
10.02.2005 16:57
Gut Flex, zu'j noe dröge 'ewor'n achter de oor'n, wie hebt oe trouwens wal gruwelijk 'emist! Ik bin bliej dat 't feest weer achter de rugge is....'t was mie hier vul's te stille.......
Ik hòppe det oeleu de harsens ollemoal gauw weer op de goeie plaatste zakt.....goodgoan.....!
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
10.02.2005 17:07
Erg is het eigenlijk, ben je 23, begin je nu al te merken dat je al slechter tegen alcohol kan dan toen ik 18 was.... Laten we hopen dat dit eenmalig was..
, Datum:
10.02.2005 20:52
Was't neet eenmalig.... dan was't vaste völle!!!!
, Datum:
11.02.2005 14:01
Flex dan hej vast niet genog e oefend.
, Datum:
13.02.2005 09:26
Dat kan niet, pagina 3. Naar boven met deze topic!
Prettige zondag allemaal.
Geplaatst door: Albert Verwij
, Datum:
13.02.2005 11:05
Gerrit,
Misschien is een goeie psycholoog een oplossing voor je.
Terug naar je treurige hobby
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
13.02.2005 15:14
Inderdaad Gerrit, dit kan niet. Doar heb ie gin psycholoog, alias sterrenkieker, bie neudig; gewoon oen nuchtere,oosterse, boer'nverstaand.
't Is ok smangs zo aak'lig stille. Ie zol'n dèènk'n noe de carnaval veurbie is, de school'n vekaansie hebt, dat d'r zo hier en doar wè wat vekàànsieplann'n veur'n dag komt. Doar kump dan nog es bie, dat 't beroerd wèèr is en dan bint de gedachen bie zo'n fraans zönnigie toch geweldig.
Of zoll'n ze noe ollemaol op de lange latt'n stoan ?
Goeie'n zöndag !
, Datum:
13.02.2005 16:15
Ik stoa nig op de lange latt'n, ik ha'r a wa zeen, dat ze weer commentaar hebt levert,loat ze toch gewoon d'r langs hen goan en zich nig erger'n, ie kunt diss'n topic toch oawerslaon? Heit weer nog trotseert?asdat zo deur geet, met 't weer,zit d'r helemoalgin weer meer achter.Bin hier en doar 'n camping an't zeeuk'n, ie kunt nooit weet'n woar 't good veur is.
Disse wek hebt ze bie oons allemoal vakansie,dus dan he'k 't spektakel al weer in 't hoes.Ma woont d'r dan gewoon bie in,meer 't is ok wa weer gezellug.
Noa Gerrit, heb ie oe topic weer mooi boaw'nan staon en ik heb zo meer wat in de richting kuiert.
, Datum:
13.02.2005 17:41
Gut Albert,
Wat bin ik toch bliej da'j 'ereageerd hebt.... Det is toch altied zo good veur ons geveul van saamhorigheid!? De hele tied wöd d'r allenig maar 'elèèz'n op dissen topic, gin mèènse die d'r 'ns efkes wat bie opzet...... en noa zo n'n meneer.... ene met van det onaardige kommentaar... dan schéte wie ollemoal as n'n bok op de haverkiste!!!! Wie könt toch immers neet hebb'n det d'r éne an 'oonz'n topic' kump...??!
Dus.. bie dééz'n.... Albert, van harte bedaankt!!!
, Datum:
13.02.2005 18:57
Nou Appie, dat kumt er nou van. Mien vriend'n en vriendin'n bint kwoad. Loat din spygoloog moar zit'n, ik komme der zo ok wa.
, Datum:
13.02.2005 22:41
N'n zielenknieper neume wie hier toch zo n'n keerl...?
, Datum:
14.02.2005 00:08
Misschien is den Albert zölf zonn'n keerl, hef e nog nich genog leu, dutte hier wat an promotie veur zien eig'n vak.'t za wa deur 't weer komm'n dat de leu zo kot an bint, ai'j noe ok eens op't forum kiekt, 't is allemoal mekare de vlooi'n afvang'n.Hebt ze noe nich wat aans te doon,vroag ik mie of.En dan hei ok noch den "spiegel"jens den hef helemoal oaweral commentaar op.Zo langzamerhand denk ik wa bie mie zölf, ik schrieve nergens meer op, ze hebt allemaol wat te mekk'rn.Jong's ik wens jullie mekarel völ wil morg'n met 'n valentijn, 't zal mie benie'en of d'r nog 'n rode roos veur jullie oaflèwert wödt.
, Datum:
14.02.2005 08:28
Noh Lli@n,
Die roze zal d'r wal neet meer inzitt'n, bin ik bange veur... det soort dinge sliet met de joar'n zu'w maar zegg'n! Toch vin'ik 't altijd wal grappig, de keer'n det oonze deerns wat kreeg'n, he'k d'r altied wal stille wille um 'ehad... veural as ze neet zeker wissen woar 't vandan kwam.... en dan maar dèènk'n....en det hatte maar klopp'n...
En Lili@n, det gemoster.... doar mu'j maar niks op uut doon, volgens mie heurt dat bie de Februari-moand, zeker as't dan ok nog van det rare weer is! Kiekt maar 'ns noar buut'n, de leu loopt ollemoal met n'n kop as n'n oale oonderbokse...........
Wat den "spiegel-jens'(haha..) betreft, ja, 't is wal mangs n'n betje n'n zeurzak, maar soms kan'e toch ok wal snaaks uut'n hook komm'n.......