Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
01.02.2005 12:58
Zullen we het eens voor de lol over kamperen hebben hiero? mischien werkt het wel aanstekelijk?
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
01.02.2005 13:17
Flex, as wej het hebt om 'n hond, katte of cavia met te nem'n op vakaantie, dan hebbe wej t'over kampeer'n.
Het wordt aanders aj de cavia's in sloot dumpt. Met zulke luu muj 't zölfde doen.
Wej nemt ok altied 'n hond met, dat vindte moar wat mooi. En wej ok natuurlijk.
Als din neije compjoeter zo'n lawaai maakt als 'n locomotief Lilian dan zalle wel van de NS kom'n. Die bint ok altied lange onderweg en hebt ok vake vertraging.
Maar blief maar an de proatdeuse met oen oln pc.
, Datum:
01.02.2005 13:40
nu kon ik bovenstaandje stukje nog aardig volgen in het dialect maar proatdeuse??????? wat mag dat wel niet wezen?
, Datum:
01.02.2005 14:51
Proatdeuse mien beste Flex dat is de chatbox.
Geplaatst door: ® Hagenees
, Datum:
01.02.2005 14:55
Wat een slap ge O-H hier, misbruik van de site
Geplaatst door: jan z
, Datum:
01.02.2005 15:07
Een beetje flexibel met je geesr omgaan Flex ,dan kun je wel ongeveer inschatten wat het is .
Chatbox =praatdoos .
Ik had jouw creatieve denkvermogen hoger ingeschat.
groetjes Jan.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
01.02.2005 17:00
Ennuh... den 'Hagenees'.... den ruilt wie metene weer in veur 'Haagse Harry', den vun ik vulle leuker! Woar zitte trouwens.. ik heure d'r niks meer van, zol'e 'n deerntje hebb'n.....
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
01.02.2005 17:14
Lilli@n
Ie wilt mie toch niet vetell'n da'j noe ech 3 wekk'n nie mèèr könt metproat'n ? Al dat nieje spul is ok nie altied better as 't oale, zie mar wèèr. Die van oons (wie hebt d'r allebeide ene) bint ok niet van't niejste, die pruttelt ok soms mar hoalt 't nog oarig vol.
Ik komme trouw'ns nie uut Drente, 'k mag d'r wel gearne hengoan. Nee, ik bin 'n twents/sallandse-blauwvinger. In mien drekte ömgeving kan'k nog wè met plat proat'n toe, mar buut'n de deure wöt geacht da'k in 't ABN doe !
Ie könt op diss topic trouw'ns wel oarig volgen woar ze wegkomt aj zelf uut dissen hook komt.'k Kan mie wè veaurstell'n dat 'n westerling d'r muuite met hef !
Annechie,
Ikke hef zich wè annesprök'n vuult deur oen oftelgedichie, ie heurt 'm nie mear. Hij zal wè nie weet'n da'j gewoon wèèr met mag doen as 't spel spölt is.
Flexmaster,
Aj 't noe graag oaver kampearn wilt hebb'n: kom op met oen ervaringen of verhaal, loat oons metgeniet'n!
Wie bin't op 't oongblik drök met campings uutzuuk'n. Mien wederhelfte wil graag noar 'n barg-etappe van de Tour de France in de Pyreneën en dan muj wè besprekk'n, want dan zit ie in't hoogseizoen. Ik "lope" dus op deze site van topic noar topic, van mèning noar mèning.
Groet'n !!
Geplaatst door: ® Anja
, Datum:
01.02.2005 18:43
Waar blijven die woordenboeken toch!!??? Ik blijf er niets van verstaan. Gelukkig zijn er heel wat andere mensen die dankzij deze topic zich goed amuseren. Doe gerust zo voort..., ik, ik blijf proberen.
Nog een prettige dag/avond/nacht.
Geplaatst door: krab
, Datum:
01.02.2005 18:48
nou mense, tis bekant wir zo wijt,tis vastenavend tijd.
of vor 't volk boven de sloat carnaval.
ik zou zo zegge agge mar leut et en nim ter nog een.
ik zijn van wiekend nie mir t'ouwen.
erremkes omoog maar weer.
Geplaatst door: ® keesje
, Datum:
01.02.2005 21:02
Man, wat bin ik in dizze tied toch altied bliede dat nie onder de rivier'n wone. Mus d'r niet an denk'n um carnaval te vier'n, al hoal ik best van een beetie feest op zien tied. Lilian , ik hope toch nie da'w oe mut miss'n op de chat de komde tied? 'k vind 't wè gezellig öm oe iens te treff'n doar.
, Datum:
01.02.2005 21:47
Keesje, carnaval mag best disse kaante opkom'n. Ik wil groag met doen. Ie mut er tussenin woon'n met oen kammeroaden, dan hej feest.
Geplaatst door: ® keesje
, Datum:
02.02.2005 16:49
Nou 't is niks veur mie, Gerrit, bin'k te nuchter veur denk 'k, Doe mie moar 'n aoventie op stap in stad, dat mag ik liever doen.
Geplaatst door: Anno
, Datum:
02.02.2005 19:03
Keesje oet Grunn'
Ook ik hol hallemoal nait van carnaval, dat is aan mie nait besteed.
Wie Grunnigers binn' doar ook nait mit groot word'n. Bin altied weer bliede as 't weer veurbie is. Ale Duutse zinders stoan ook bol van dat soort programma's.
Geef mie moar 'n spannde krimi.
En misschien komt ook de zunighaid 'n beetje om de houk kiek'n, 'k geef het geld laiver oet aan 'n weekendje kamperen in Nederland, as 't weer het straks weer 'n beetje tou loat. En din 'n pilsje of een glas wien erbie........
Doar kin ik mie nou al weer op verheug'n!.
Geplaatst door: Anno
, Datum:
02.02.2005 19:08
Zeg Gerrit, as het zo deur gait, din stoan wie binn'kort bie die op de stoep.
Bestel aal vast moar 'n stuk of wat gebakjes aan de overkaant.
Op noar de 20.000!
, Datum:
02.02.2005 19:18
Ik denke det wie met z'n all'n maar n'n groot'n bos bloom'm mut koop'n veur Gerrit a's 't zo wiet is! Ik zal volgens Twents gebruuk wal 'n half pond koffie metnem'n, dan mut Gerrit maar op gebak trakteren, volgens mie heffe 't d'r al 'ns oaver 'ehad det d'r bie um in de buurte zo n'n fijn'n bakker was....
Hij (gerrit dus...) hef oons toch maar mooi 't winter duur'eslept met den zever en zeurtopic!
Hoal ie de telling in de gaat'n Anno...
, Datum:
03.02.2005 08:37
Ik zie wel, ik kan der niet meer onderuut. Maar ie komt allemoale moar op de koffie. Ik weet niet of een half pond dan genog is Annechie. En aanders mutte wej ons moar loat'n sponser'n door Johan.
, Datum:
03.02.2005 08:57
D'r bint ok wel pondspakk'n heur......
, Datum:
03.02.2005 09:17
Heerlijk, vandaag begint het carnaval!!! ook al woon ik boven de rivieren, in ons kleine pittoreske dorpje weten ze wel hoe ze carnaval moeten vieren, tevens is er de grootste optocht van boven de rivieren.. KOMT GOED!!!!
Camping-frankrijkers, alaaf!
, Datum:
03.02.2005 12:19
Flex..... wat bi'j toch n'n dekselsen jong'n... Volgens mie doo'j niks lééver a's n'n aander'n op stang jaag'n en niejsgierig maak'n......
Vertel't noe meténe maar.... Woor kom'ie vot?!