Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
27.01.2005 21:28
Ja Annechie, dat met die naturistencampings bin'k met oe eens.
Eén van die luu vreug mie of ik ok'n naturiste was en ik zèè lachend "ik niet", woarop hij antwòòrd'n: "vast wel mevrouw, maar u weet dat nog niet".
Nò doar stoaj dan met oen goeie gedrag en mien man mar lachen netuurlijk.
Dan blief ie ech nie mèèr stoan luuster'n nò wat 'n aander te vetell'n hef, ikke teminst'n nie.
'k Heb d'r ok niks op teeng dat 'n aander niks um 't lief wil, mar allene 'n paar oarbell'n liekt mie mar niks !
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
28.01.2005 08:16
A's 'et oe weer overkump Rivi, mu'j gewoon bie 't volgende kreumpke goan stoan... dan bin ie degene die lacht.....um andermans blozende wang'n! Ik weet trouwens woar't oe overkomm'n is, ie waar'n neet 'n enigst'n die det grepke noar de oor'n kreeg, 't was heel vermakelijk.....
Geplaatst door: Annechie
, Datum:
28.01.2005 14:01
Tara,
Er is een berichtje naar je onderweg, helaas stoort mijn Hotmail, even geduld dus...
, Datum:
28.01.2005 22:40
Lilli@n,
Hoe giet't d'r eigenluk met ?
Volgens mie kuj wè goed met de vingers oaverweg, want ik zie oe regelmoatig op de "chat", mar hoe giet't met de rest van't lief ??
Geplaatst door: ikke
, Datum:
29.01.2005 13:24
Idee !!
1) Voeg een forum toe en www.camping-drenthe.nl
2) Ga daar lekker babbelen met elkaar
3) Kom nooit meer hier terug
oei, wat heb ik nou weer voorgesteld ;-)
Geplaatst door: ikke
, Datum:
29.01.2005 13:26
(herstel vanwege klein type foutje)
Idee !!
1) Voeg een forum toe aan www.camping-drenthe.nl
2) Ga daar lekker babbelen met elkaar
3) Kom nooit meer hier terug
oei, wat heb ik nou weer voorgesteld ;-)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
29.01.2005 13:32
Ikke, ik heb niets met Drenthe en je valt in herhaling.
Geplaatst door: liefhebster van jullie
, Datum:
29.01.2005 22:25
hop, nog maar eens omhoog met deze topic
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
30.01.2005 00:02
Rivi het geet wa good in 't lief oawer 't algemeen, meer eh, ai'mie dan zo vake zeet stoan bie'n chat waorum kom ie d'r dan nich effkes bie? Zol toch wa na gezellig wèn!!
En Annechie wanneer zee ik oe 'n keer op 'n kuierdroad? Bint soms wa meer leu hier oet oost'n en oet hoge noor'n.
En wat dat mènske hierboaw'n betreft van dat ikke, ikke, dèn mut dat hier helemoal nich lèz'n wat dèn snapt d'r helemoal ginne ene m..r van.
Gerrit is d'r zo noe en dan ok wa te vin'n, dus as oeleu dat wat "geruststelt"? Wens jullie allemoal 'n fijn'n dag too morg'n en tot schriefs ma weer.
, Datum:
30.01.2005 10:56
Ikke,
Ikke hebbe nikse mette Drente, 't isse een mooie provincie, maar ikke spreke die taal niette.
Maar jij moete niette zo zeurre, ditte isse een topic voor vrolijke mensen !!!!
Lilli@an,
Wie weet, kom ik nog wel es anwipp'n bie jullie op dat forum, mar dan mök èèst nog oaver den drempel hèn.
'k Vin't altied wel leuk um te kiek'n wie doar an't babbell'n bint.
Ollemoal een fijne zöndag toe-ewèènst !
, Datum:
30.01.2005 20:44
En doarbie wie komt helemoal nich oet Drenthe, gut, gut wat is dat noe vervel'nd.En wie proat hier mangs plat, méér ait nich.Wie goat hier gewoon vedân met oons preutke.En as 't oeleu nich aansteet dan goa'j allemoal 'n endje wieder kiek'n en kom ie token joar méér is weer.
Sorry Rivi, ai'j wa oet Drenthe komt,'t is 'n mooie provincie en ik mai'j d'r geern hengoan.Wat dat klets'n betreft ku'j gerust komm'n.Mangs bö'w an't virtueel kampeer'n en dan wod't er heel wat ofstök'n!! Ik wil wa moal met oe van gedacht'n wissel'n......!!!:-))
, Datum:
31.01.2005 08:11
Ikke pikke porretje,
de meester heeft een snorretje,
de meester heeft een sik,
AF ben IK...!!!!
Jullie kennen het toch allemaal wel, dat rijmpje van vroeger op school...? En ja, die IKKE, die is dan natuurlijk af !!!!!
Geplaatst door: Anno
, Datum:
31.01.2005 09:22
Annechie, dat was weer een schot in de roos!!
Goodgoan Anno.
, Datum:
31.01.2005 13:16
Heey Anno,
Leuk om weer even te zien dat je nog steeds 'meedoet'! Hoe is het met de kids en 'de leifste vrouw' van het noorden.. en met jou natuurlijk!
Groet'n van Annechie...
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
31.01.2005 13:32
Ha Annechie, net wat Anno zegt ie hebt um weer goed e raakt. En anders loat ikke moar mooi met proat'n, hebbe wej zo now en dan nog wat te zeurn. Dat wilt ze toch groag.
En ie hebt toch gien familie in Goor woon'n? De jackpot in de loterij 20,8 miljoen. Wat muj der toch met?
Op vakaantie noar Frankriek zeker.
, Datum:
31.01.2005 15:18
Ie zoll'n oe toch helemoal lamschrikk'n a's 't oe overkwam.... 't is niet dat ik d'r neet 'n betje van met wol hebb'n, maar zovulle?! Oe hele lèèv'n geet verander'n, niks blif meer 'tzelfde en ie goat volgens mie all's en iederene in de gaat'n hoal'n..... Nee Gerrit, dan maar arm en gelukkig, wie komt ok wal in Frankriek heur....
Wat IKKE betreft... hij/zij mag van mie gerust metzeveren.... hoe meer zeveraars, hoe meer vreugd! Of was det sprekwoord noe toch ietskes aan's.... ;-) ...
Geplaatst door: Anno
, Datum:
31.01.2005 16:42
Nou ja zeg, haar ik aal 'n stukje typt, lag ik er inains hallemoal af!!...
Moar weer overnei....
Moi Annechie,
Mit mien drei wichies is alles goud gelukkig en mit mie ook.
Wie hebb'n ons nog gain verkoldheid op haals hoald. 't Jonge jonge 't is toch ook gain weer vandoag, je zoll'n er allemoal noargeestig van worden!
Ook nog fris as'n hoentje Annechie?
Hest "ikke" wel goud te pakk'n had, woar holst het toch wel zo gauw vandoan?
Dat is nou precies de reed'n, woarom ik zo voak dizze topic ee'm aanklik.
Ee'm weer gniffel'n.....
Wais aal woar'st hin gaist op vakantie? Nemst de hond din ook mit? Hou dust dat din 's nachts?
Ik denk dat ik in't vervolg mien kat ook moar mitneem. In de KCK ston 'n hal mooi tentje veur heur.....
Stop er nou weer mit, want ik mot ee'm vot.
Allemoal de groet'n van mie en tot de volg'nde keer moar weer.Goodgoan!
, Datum:
01.02.2005 10:43
Anno....
A's 't an mie ligt, dan denk ik dat wie dit joar maar weer 'ns noar Bretagne goat, de boavenkant van Bretagne vind wie allebei heerlijk, det trekt eigenlijk nog steeds! Wie hebt net n'n anderen auto, wie goat dus eerst van't veurjoar maar eens proefkampeer'n, 's kiek'n hoe't geet! As oons det bevalt, dan goat wie dus lekker weer noar 'de neuze' van Frankriek! Oons hundje... dat nemme wie met! Veurig joar hebt wie det veur 't eerste 'edoane, nou echt, wie wilt niet meer zonder.... geweldig! Naotuurlijk he'j kleine beperking'n, maar..... ie loat oene wichies toch ook neet thuus umdet ie 't te lastig vind? 'T schèèlt, ze is neet zo groot(den hond dus..), slöp gezellig in de caravan onder de toafel en wie hebt d'r altied dikke pret met... Weet ie wat't is... a'j geen kinder meer met hebt, dan mis ie 't angeloop... en met den gekk'n hoond van oons, begint meens'n spontaan teeg'n oe te proat'n.... en doar hoalt wie van!
Goodgoan, aaj't verdan.. Annechie!
, Datum:
01.02.2005 10:51
O ja, om det poezebeest efkes neet te vergett'n, al was't allenig maar umdet ik det mooie tentje zol will'n hebb'n.... poes mos met!!!!!
, Datum:
01.02.2005 12:51
Goei'n middag leu, doar bin'k dan ff wier, op 'n rar'n tied.Den nie'n computer van oons maak'n zulk raar geluud, het was net of da'j 'n oal'nwets'n
locomotief an heur'n sloan. Dus d'r weer met hèn (noar winkel).
Gef ik oeleu te roa'n hoe lang as dat duurt veur dat dat ding weer terug is.
3 Wèk!!! jongs dat is toch nich te geleuw'n.Möt ik zolange zunder oeleu of
den kuierbokse, ik zal ze nog miss'n de leu doar.
Dus Gerrit as ie dit lèst en ie mist mie (as tandzeerte)dan wee'j wat d'r an de haand is.
Bin vandage ok nog moal weer noar dokter wes veur controle, de stun 6 wèk veur, zei 'r.Dus 't rekk'n, strekk'n,gym'n en'zwoare'n belasting'nog meer ff an de jonge leu oawer loat'n.
Anno,leuk da'j d'r ok weer ff waar'n en ik zol zo zegg'n nem die katte van jullie gewoon met.Wie hebt vriend''n die nèmt altied de cavia met, is weer
eens wat aans.
Annechie ie hebt de spieker weer precies op de kop 'e slaag'n met oe mooie
verske. Gezellig hè, ai'j de hond met nemt, vund'n wie ook altied.
Jongs en wichter tot later (dat is wat mien zön ait zeg as e weg geet)