Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
19.01.2005 14:07
We komen er elk jaar, maar niet beroepsmatig. Gewoon omdat het leuk is allerlei nieuwe snufjes te bekijken op caravan gebied. En dan natuurlijk toch ook veel informatie van campings.
Maandag is altijd een drukke dag, omdat dan toch vrij veel mensen vrij zijn.(Weekend is natuurlijk ook druk). Wij gaan meestal op dinsdag (rustige dag) en dan van 16.oo uur tot 19.30. Rustige tijd onder het avondeten. En als het druk wordt zijn wij weer weg.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
19.01.2005 15:37
Lééf topicje,
Kom, ik haale oe nog één keer noar boôv’n
Al was ’t allenig maar um oe te beloôv’n
Det ie neet in ’t vergetbook zult geraak’n
Ok al zult de biedraag’n keer staak’n…
Doarveur heb ie ons te lange vermaakt
Gut, wat is d’r ‘emoppert, ‘elachen en ‘ekwaakt…
Pagina noar pagina is d’r onder oe’n heufd ‘egreuid
En bienò nooit hef Johan d’r wat uut ‘esneuid
Met leefde zett’n wie oe steeds weer bòòvenan
Want, dan konn’n wie ollemoal weer verdan
Wie weet, is noe wel ‘ekomm’n die tied
Misschien is het noe wel zowiet
Det ie möt rust’n töt noa ’t zommer
Mut wie eerst weer verzamel’n …wille, kwel en kommer
Dan kump weer ’t verlang’n noar zo’n kuierdraotje
Is d’r weer tied veur of en toe ’n gezellig praotje
Zonder twiefel haal’t wie oe dan weer uut de oale deuze
Beginne wie opniej, met rooie wang’n en ’n frisse neuze
Leef topicje, mog’ie vall’n, dan hop ik det’t zachjes geet
All’n die hier schreev’n hoalt van oe, ’t is maar da’j ’t weet……
(Tsja, 't is natuurlijk niet mijn bedoeling om zo'n heerlijk topic als dit terziele te dragen, maar mocht het toch gebeuren.... dan hoop ik dat we elkaar hier allemaal na de zomer weer treffen om opnieuw een 'winterdraadje' op te zetten..... Annechie!)
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
19.01.2005 23:15
Annechie,
Misschien hèj wè geliek, as d'r toch gin aandern mear reageart is't gauw offeloop'n met dissen topic.
Toch so'k sönde vind'n, wie hebt nog zo lange te goan tut an de vakaantie en vast nog wè 't een en aander te vertell'n oaver oonze veurbereiding'n.
D'r wöt ok noch wè regelmoatig ekekk'n, dat zierie toch ok wè ?
Loaw't nog effen probearn vol te hoaln, wat ducht oe ?
Of is iederene noe wear noar de "chatbox", doar bin ik nameluk nog nooit ewès.
Iej dan en is dat de meuite nog un betje weart ?
Ja, 'k vroage mar noar 'k wies binne !
Geplaatst door: ikke
, Datum:
20.01.2005 09:19
topic : "Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk"
spelregels : "Uw forum bijdrage gaat over kamperen in Frankrijk en direct gerelateerde onderwerpen"
Dus .......... Oprotten met deze flauwekul
, Datum:
20.01.2005 10:10
Jij durft. Hoe oprotten? Wat is dit voor taal? Weer een nieuw dialect of zo? Als je het niet eens bent met deze topic, lees het dan niet.
, Datum:
20.01.2005 11:57
Volgens mie mut wie d'r maar gauw weer mee an't wark, dit soort reacties kunt wie natuurlijk neet op oons loat'n zitten....
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
20.01.2005 12:04
wat nou oprotten??
dit is toch een direct gerelateerd onderwerp!!
Al deze mensen die hier in op dit forum op onderwerpen reageren die met kamperen te maken hebben hebben hier een nieuw onderwerp aangekaart die ergens anders over gaat.. Dus de vaste bezoekers beste ikke van camping-frankrijk.nl hebben hier gewoon een nieuw onderwerp gemaakt!
Dus wat is nou je probleem? ga lekker je irritaties tussen jou en je partner ergens anders botvieren, maar niet hier.
Zelf johan(webmaster) reageert op dit onderwerp dus wie ben jij om te zeggen dat dit niet mag stumperd!
, Datum:
20.01.2005 12:28
Stille maar Flex,
Den bloot weet niet better, hij kump net kiek'n en wil zich met lawaai grootschreeuw'n.... hij weet allenig nog neet dat wie dat hier aans doot!
Rivi, ik bint wal met oe eens heur, an mie zal't neet ligg'n... al wi'j d'r ok 't hele zommer met deurgoan, alenig neet 'kost wat kost'.... steeds maar weer opdrukk'n zonder da'j nog iets te vertell'n hebt zögt d'r veur det de mès'n 't op't leste neet meer lèèst, en det wol ik veurkomm'n. Maar as't an mie lig.... ik goa gewoon deur, al mut ik de topic ok van pagina 10 zeuk'n... ok doar za'k um nog vinn'n!!!!!
Wie goat trouwens woensdag noar Zuud-Loarn, lekker 'n dagje rondscharrel'n en alvaste snuffel'n an de vakantie, ik heb d'r zinne an.....
, Datum:
20.01.2005 13:53
Annechie, ik heb verschriklijk mut'n lach'n om oe reactie. Maar ie hebt geliek, wej loat ons niet bange maak'n doar zo'n mening. Zal oe wat aanders vertel'n, ik word'r gewoon strijdvoardiger van. Dus wej goat deur.
Wat betreft Zuudloarn, ie mut niet te late kom'n woensdag, wat aanders bint ze de spul'n al weer ant afbrek'n. Het is woensdagmiddag tot 5.00 uur open.
Wej wilt op dinsdag. Ik dacht dat het tot 's-oamds 10.00 uur lös was, moar zej sluut al om 6.00 uur. Moar beide daag'n begunt 't 's-mans al om 10.00 uur.
, Datum:
20.01.2005 16:17
Dankje wel Gerrit,
Hej mie toch weer wiezer 'emaakt... ik denke dat wie d'r tegen 10.00 wal bint, ze zult doar ok wal koffie hebb'n.....
, Datum:
20.01.2005 18:29
Hallo !
Wat kan een mèènse toch tekear goan, hé ?
Vast en zeker een klèèn kealtje !
Gerrit, ondaanks da'zèèn dat moandag druk zol wèèn op de beurs, hoale wie 't doar toch wel op, want wie mut'n dinsdagoamd op verjoardagsvisite en ie weet mar nooit hoe of't oe doar bekump in Zuudloarn.
Wie hebt eig'luk niks nödig, mar wie vind 't ok zo mooi um iedegig op te doen en trouw'ns wie hebt hele daaang de tied, woarum zuw 't loat'n ?
Geplaatst door: ® Annechien
, Datum:
20.01.2005 19:47
Dan bint wie 'platte zeurpieten' toch maar mooi vertegenwoordigd, Rivi op moandag, Gerrit op dinsdag en wie bint d'r op woensdag.... Noh, dan zo'j toch zegg'n dat d'r niks meer mis kan goan........ toch... ;-)..?
Wie geet d'r trouwens nog meer hin....?
Geplaatst door: alma
, Datum:
20.01.2005 19:51
wij gaan zondag heen geniet van jullie dialect ga zo door
, Datum:
21.01.2005 07:45
Oké Alma,
Misschien zin om vaker mee te schrijven...?
, Datum:
21.01.2005 09:34
, Datum:
21.01.2005 12:24
Leuk Alma, je bent van harte welkom!
Ennuh, ieder veugelke zingt zoa's 'e 'ebekt is heur, ieder op zien eigen maniere....
, Datum:
21.01.2005 22:10
Leuk Alma.
Je komt vast en zeker uit een omgeving, waar ze ook een dialect of "eigen" accent hebben, laat ons dan daarvan meegenieten !
'k Ben zeer benieuwd !
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
21.01.2005 23:28
Jong's en wichter doar bin'k dan weer, bin woensdag oonder 't mes e'wes,was nog 'n heel gedoo, meer ik heb't weer had.Er is hier nog wa 't één en aander
gebeurd op'n topic as ik da zoo zéé en lèès.Wat sommige mènske zig tog drok kunt maak'n,loat ze dan gewoon vedan goan en dizz'n oawersloan,méér ja, ze bint wa na nie'jsgierig dat ku'j dan wa noa goan! Dat schriev'n in 't plat is wa 'n leuke bezigheid, méér hoald wa langer an, ik mut wa "tig"keer kiek'n of 't wa good is.Ik zol geern noar Zuudloar'n goan,méér zo lang kan'k loop'n
nog nig volhoal'n.Ik wens jullie allemoal 'n prettige'n dag vol'nde wek.
Ik zol zegg'n goodhoal'n en goodgoan!!
, Datum:
22.01.2005 09:19
Mogge Lili@n,
Ik wil oe ten eerst'n betterschop toowens'n, ik begunne oe al te miss'n, maar ik wisse neet dat oe wat mankeer'n! 'T zal wal wat an't oonderstel wee'n 'ewes a'k 't zo lèèze... Nou, dan hop ik veur oe dat't noe weer terechte is!
Tsja, ik had in 'n mismeudige buuje al bienoa ofscheid 'enömm'n van 't topic.... ik vun det de löppe d'r 'n betje uutwas, 't ofscheidsgedicht stun al op de rolle..... Tötdat d'r ééne kwam met n'n te groot'n moond... Det kon'k toch neet good hem'm! 'T wön'n mie in ene warm um't harte!Misschien mut wie 'm d'r nog wal 'ns veur bedaank'n, hij zörg'n d'r onbewust juust veur dat de vlamme d'r weer insleug!
Deerne, dooj't hèènig an, wie heurt nog wal van oe
... :-) ..
, Datum:
22.01.2005 09:26
hallo rivi
ik ben in drente geboren en versta het prima maar spreek het niet.