Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: linda
, Datum:
13.01.2005 18:24
Ik krijg een duw arm............
Geplaatst door: lullo-5
, Datum:
13.01.2005 18:53
Een populair topic hoeft toch niet steeds omhoog geschopt te worden? Schoppen om het schoppen zelf, zonder dat er iets wordt
toegevoegd? Een populair topic doet dat vanzelf wel, dat is een kenmerk daarvan. En zoniet dan verdwijnt ie in de vergetelheid.
Volg dit topic graag, maar begint het geschop om het geschop me een beetje te irriteren. Alleen maar lastig. Moest dit ff kwijt.
Geplaatst door: ® Anja
, Datum:
13.01.2005 19:26
Waarom ik niet op de chatbox graag is een goeie vraag. Ik heb al zelf contact via mail met Johan gehad en toch lukt het mij niet om te chatten. Ik krijg gewoon een wit scherm waarop ik niets te lezen krijgen en Johan nog nog eens lastig vallen??!!..., ik denk dat hij wel andere dingen te doen heeft.Laat die woordenboek maar komen!!Want ook nu was er weer een zeer vreemde reactie waarvoor ik, denk ik niet slim genoeg ben...
Maar beste mensen, ik geef nog niet op! Bijleren wil ik nog steeds doen! In deze topic dan wel niet over het camperen maar dat doen we dan wel weer in een andere topic.
Ik zou zo schrijven laten we verder genieten van zaken waar we geen snars van begrijpen, zo hebben we iets om over na te denken in onze ontspannende uren na het werk.
Geplaatst door: ® Anja
, Datum:
13.01.2005 20:08
Joepie gelukt, net even gechat!! Weer iets bijgeleerd
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
13.01.2005 22:59
Je hebt gelijk Lullo-5. Iedere keer deze topic ophoog duwen is zwaar werk. Hij moet eigenlijk uit zichzelf op pagina 1 blijven. Hij mag er niet afvallen. En om iedere keer te reageren om deze topic naar op pagina 1 te houden, daarvoor is het niet bedoeld. Dus moet ieder maar weer een verhaaltje schrijven, gedichtjes inleveren, chatten op deze topic, enz.
Zo hij staat weer bovenaan. ;-)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
14.01.2005 01:00
Nou Gerrit daar komen er al vast twee:
Neem je voor een verschil te maken, Nieuwjaarsvoornemens die niet alleen je eigen leven zal veranderen. Overweeg één of meer dingen die je kunt doen:
1. Stuur elke eerste dag van elke maand zomaar een kaartje naar iemand
2. Ga eens een oudere voorlezen
3. Doe een boodschap voor iemand
4. Bak eens iets lekkers en ga op bezoek bij iemand die je lange tijd niet
hebt gezien
5. Geef een tas boodschapen weg
6. Pas op voor iemand die een middagje voor zich zelf nodig heeft
Ik ben maar één
maar ik ben één
ik kan niet alles doen
maar ik kan wel wat doen
omdat ik niet alles kan doen
zal ik in ieder geval doen wat ik kan
Geplaatst door: Anno
, Datum:
14.01.2005 01:32
Moi Gerrit'
'k Heb ee'm gain zin in gedichtjes moak'n, neemst mie vast nait kwoalijk op dit uur.
'k Wol ook ee'm mien stointje biedroag'n om dien topic boo'maan te holl'n!
Om ee'm op dien vroag trug te komm', ik was twei week'n in Zuud Duutsland, wie binn' in de gelukkige omstandigheed'n, dat mien schoonolders doar 'n hoeske hebb'n. Wie hebb'n doar de kerstdoag'n en old en nai deurbrocht. Allain mien wiefke en de olste dochter kreeg'n doar buikgriep, dat was weer wat minder.
Moar gelukkig bleef het doar bie. Wie hebb'n onz ondanks dat goud vermokt.
Annechie, Lili@n en Gerrit goan joe nog noar vakantiebeurs?
Wie goan morg'n!
Misschien komm' wie mekoar nog teeg'n, zol mooi wee'n.
Ik goa nou onder de veer'n, 't wordt aal oardig loat!
Tot de volgnde keer moar weer.
Goadgoan....(Zo schrief je dat toch?)
Anno
, Datum:
14.01.2005 09:03
Ja Lili@n, dat zijn goede voornemens. Maar omdat ik veel aan mantelzorg doe, vader, schoonmoeder en tante begrijp ik heel goed hoe iemand zich voelt, als je weer iets voor hun gedaan hebt.
Anno, leuk dat je weer even van je laat horen. Ik ga niet naar de vakantiebeurs, het is me daar te druk. En trouwens op deze site kan ik al heel veel lezen van campings, hoef ik geen folders mee te sjouwen (jammer voor de school), want die kan ik ook op internet lezen, dus deze site is al een vakantiebeurs.
Misschien ga ik volgende week naar de Caravana in Zuidlaren
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
14.01.2005 14:39
Heb't wie oosterling'n ollemoal zo'n hekel an al die drokte Gerrit.........? Oons ku'j d'r ok met ploag'n, doarumme bin't wie ok al 'n paar keer noar Zuud'Loar'n 'ewest....
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
14.01.2005 19:50
Geplaatst door: Anoniempje
, Datum:
15.01.2005 17:36
Even een zaterdag's hupje......
Geplaatst door: A.
, Datum:
15.01.2005 22:54
Geplaatst door: Tara
, Datum:
16.01.2005 09:33
ik ben het,
die je binnenliet in haar hoofd,
die haar liet volgieten
en waarvan ze dronken werd,
dronken van liefde
zodat haar hart overliep
en waardoor ze nu verdrinkt
in jou.
met dank aan 007 voor de inpiratie (op 29/12)
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
16.01.2005 15:41
't is zondag, 'is druk op de site
650 bezoekers,dan ben je je nummer maar zo "kwite"
dus even een kleine push-up
dan staat deze topic er weer boven-up !
, Datum:
16.01.2005 22:23
Is er nu echt niemand, maar dan ook niemand die Flex heeft gezien/herkend op de vakantiebeurs....?
, Datum:
17.01.2005 17:57
Flexmaster,
Misschien komt je ook op de Caravana ????
Daar gaan er toch zeker ook heel wat "van ons" naar toe ???
Laat 's horen !!
, Datum:
17.01.2005 22:38
Vraag me niet waarom
Maar ik kan het niet laten
Even een eindje om
Even surfen door de straten
Van het world-wide-net
Om bij terugkomst te zien
Dat er nog niets is bijgezet
Zijn jullie te moe misschien
Of is de inspiratie op
Het kaarsje was bijna uit
Toe, 'k blaas hem nog één keer op
Zodat ie weer naar boven spuit
, Datum:
18.01.2005 20:48
Rivi, dat was een goeie.
Schrok me vanavond rot, deze topic was ook al bijna van pagina 2 gerold.
Ik lees dat jij ook naar de caravana gaat, wanneer?
Dit keer zijn alle hallen van de pb hoeve in gebruik.
, Datum:
18.01.2005 23:07
Hoi Gerrit,
Volgens mie möt wie maar n's zeer snel wat ludieks bedenk'n um 't vlemmeke weer an te bloaz'n....
De leu zoll'n oons kats vergett'n, misschien mut ik toch de boel maar 'ns stevig uutschudd'n.... kiek'n of d'r nog argens 'n klein gedichie uut wil vall'n!
Jong's.... deer'ns..... ollemoal welterusten, wie könt gerust goan sloap'n, 't zaakje steet noe weer boavenan ......
, Datum:
19.01.2005 13:59
Gerrit,
Wij gaan maandag (voor het eerst)naar de Caravana, dat lijkt ons de minst-drukke dag.
Ga jij er beroepsmatig naar toe, dat je zo goed op de hoogte bent, of heb je dat van hun site gehaald ?
'k Heb daar n.l. al wel gekeken naar het "deelnemersveld", dat ziet er wel aardig uit.
Er zijn daar toch ook nog wel Franse Camping-eigenaren aanwezig !
't Lijkt ons wel gezellig, zo'n beurs in zo'n gemoedelijke omgeving.