Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: linda
, Datum:
07.01.2005 21:17
O,jéé.... bijna op pagina twee....
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
07.01.2005 22:42
Flexje,flexje, wat bin ie mie d'r één!Belle pomme vin ie geen mooie naam,meer FlexMASTER vin ie geweldig! Hoe zol dat noe komm'n, vroag ik mie noe of.
Bin ie zo flex in 't MASTER wèn, of is 't noe net andersum?
En hoe steet eigenluk met oe frans, kûn ie belle pomme is nig 'n aardig stukske terugschriev'n? Dan könne wie eens zéén, of ie nog wat in oe'n mars hebt, dan allenig méér commentaar lèv'rn!
Bin benieuwd lieve Flexje..........!
, Datum:
08.01.2005 13:17
Annechie woar zit ie vanmorg'n,ik had oe a wa verwoacht hier,meer zal wa wèn dat iedereen te drok is op zoaterdag.Noe is de topic ok weer mooi noar boawn hèn.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
08.01.2005 13:32
Ik was d'r al wel 'ewes Lili@n, maar ik had niks niejs en 't spulleke stun toen nog aardig bôvenan.... En drok.....? Nee eerder knap grieperig, mien man en ik hoost um't hadste........
, Datum:
08.01.2005 20:30
Annechie dat is noe vervel'nd da'j zo mut hoasten en dan nog wa met oe man saam'n,ik wens oeleu völ betterschop en da'j meer snel weer op de been bint.
Zo noe is diss'n topic ook weer van 2e pagina 'ered.!
Ik hop dat Linda zich morg'n ook is weer meldt!
, Datum:
09.01.2005 00:37
Ja Lili@n, wie doot 't tweestemmig..... ie mut d'r natuurlijk wal 'n betje de wille inhoal'n hè?!
Wat dach'ie van Anno, mut wie den ok neet is weer een keer roop'n!
Geplaatst door: Anoniempje
, Datum:
09.01.2005 13:55
, Datum:
09.01.2005 14:59
Woar blif de wekelijkse oppepper van "oons" Linda? En Anno mut wie d'r inderdoad ok weer moal bieroap'n , woar zitte toch?
Geplaatst door: linda
, Datum:
09.01.2005 15:27
Hallo, daar ben ik weer, gisteren naar de Winter Efteling geweest, het was heel druk en gezellig, de kinderen de schaatsen onder gebonden (daar hadden we ook geen last meer van) hahaha, de vac. is geboekt (vorig jaar al) en ja ik mag weer mee naar (jullie weten wel.....)
Voor de rest, ach tja nog steeds druk.... ook met het bedenken wat ik in April gaat doen.
Dit was mijn zondagse 'praatje' ik zie jullie z.s.m op de chat
Grz Linda
Geplaatst door: Haagse Harry
, Datum:
09.01.2005 20:38
Ik dacht dat deze topic toch écht op duh 1e pagina hoâhduh, bè deze dus, duwt Harry deze topic weiâh nâh pagina 1 ! Groetuh uìt duh Haag
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
09.01.2005 21:42
Ik zal'm nog een keer noar boam hen druk'n.
Geplaatst door: eva
, Datum:
10.01.2005 12:24
haast van de eerste pagina gevallen, maar even weer een duwtje naar boven voor ik weer aan het werk ga.
Geplaatst door: Anno
, Datum:
10.01.2005 13:12
Moi luu,
Anno was 't laand ee'm oet, moar nou izze weer boo'm woater,
doarom reageert hoi ook wat loater...
Allemoal (en in't byzunder Annechie en Lili@an) 'n gelukkig neijoar,
ook aal izze wat loat mit dit geboar...
Groet'n Anno.
, Datum:
10.01.2005 13:24
Anno, gelukkig da'j d'r weer bint en ie ok nog 'n heel gelukkig en gezond 2005 en dat wie oe nog moar flink vake hier mai't zéén!
, Datum:
10.01.2005 16:01
Anno,
Better laate a's nooit! Ik hoppe det't oe net zo good geet a's dat ie't mie toewèènst..... Hèj't fijn 'ehad in oene vakaantie?
Vaste better a's hier, wie bint allemoal grieperig, bah.... zunde van de tied, ik kan völle leukere dinge bedèènk'n.....
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
10.01.2005 21:01
een man betrad het hoofd van een vrouw,
liep aarzelend rond
tot hij gewend was aan het donker
en het stof
'mooi' zei hij toen 'ik vind het hier mooi'
en hij vroeg:
'nu jij, zou jij...'
'nee,nee' zei zij
bang
dat het daar groot zou zijn,
en wild
en oogverblindend licht.
, Datum:
10.01.2005 23:24
Voor ik de nacht in ga nog even deze topic opkrikken.
Hallo Anno, leuk dat je terug bent. Ook van deze kant nog een geweldig 2005. Waar ben je geweest op vakantie afgelopen weken?
, Datum:
11.01.2005 10:25
Tara,
Steeds zet het me weer aan het denken, steeds vanuit een ander perspectief, als je er een keer aan begint is het net een liedje wat in je hoofd blijft rondgaan..... Een 'hersenspinsel'...?!
Geplaatst door: Jan Z
, Datum:
11.01.2005 14:25
En weer naar boven met je topic Gerrit.
, Datum:
11.01.2005 22:25
Annechie, ik wil nog graag weer een gedicht van je lezen.
Schrijf nog eens wat op.