Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
03.01.2005 19:26
Toch geen vet van de oliebollen, Flex?
Iedereen goed door de jaarwisseling gekomen?
Hoe is het met onze postbode. Rust teruggekeerd?
Blijf reageren, want deze topic was er bijna weer afgevallen.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
03.01.2005 21:24
Potjandorie Gerrit,
'T is toch wat, ie mut steurig oen'n eig'n topic redd'n neetwoar?! Volgens mie bint ze ollemoal nog lui van alle eulieboll'n! Noh, wie bint d'r goot deur 'ekomm'n heur.... foj, wat 'n gefeest zeg, ik bin d'r meu van! Noe hebt wie d'r volgende wekke nog ééne jeurig.... en dan hebt wie ruste..... eindelijk! Zelfs leuke feesjes kunt goan verveel'n op 't leste, 't is det 't um één van mien eigen kuukentjes geet, maar aans.........?!
Geplaatst door: linda
, Datum:
03.01.2005 22:30
Allemaal een heel gelukkig, vredelievend, gezond 2005 toegewenst, de rust is (nog niet) terug gekeerd, omdat we nu zoveel mailingen krijgen van diverse ziekenfonds aanbieders, postorder bedrijven , blijft het gewoon druk de komende maand, maar ja over 3 maanden kan ik weer van mn 'rust' genieten, want dan loopt mn contract af.
En dan heb ik weer veel tijd om te chatten en te reageren op dit forum.
Dus dit was het voorlopig weer ff, ik groet jullie allen, en tot gauw.
Grz Linda
Geplaatst door: Haagse Harry
, Datum:
04.01.2005 16:09
Namens Harry duh alleâhrbestuh wensen voâh 2005, veil liefduh en gezondhèd, en veil broâdies tartâh met è en ui
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
04.01.2005 16:18
Gelukkig Linda, dat we na lange tijd weer iets van je vernemen, 't is wel stil zonder jou hoor!!!! En nu deze topic weer even naar boven "hijsen",anders verdwijnt ie straks naar pagina 2 en dat mag niet gebeuren.Annechie en Gerrit goat jullie nog noar de vakantiebeurs in Utrecht?
Groetjes van Lilian.
, Datum:
05.01.2005 10:01
Zo, hij staat weer op bladzij 1.
, Datum:
05.01.2005 11:20
Gerrit,
Ik lèeze net op een andere topic dat ie ok n'n hond hebt... en dat den ok met op vakantie géet! Leuk is dat hè.... Wie hebt n'n klein'n terrier sinds anderhalf joar, den hebt wie dus veurig joar natuurlijk ok met 'ehad in de caravan... oh, wat hebt wie van mekare genött'n zeg! Sinsdien hooft wie mar 'n kleinigheid uut de caravan teveurschien te haal'n en ze steet al te spring'n van bliejdschop! A's 't een mèense was, zol ze heur köfferke al goan pakk'n bie wieze van sprekk'n...
Geplaatst door: ® Anechie
, Datum:
06.01.2005 12:50
Bint ze noe ollemoal noar de wintersport, bint ze te drok, bint ze nog naar van de niejoarsborrel, of hebt ze gewoon gin zinne um hier efkes 'n stukske te schrieven .... Toe noe jong's!
Hoe zol 't trouwens met Belle Pomme wèez'n.... al terugge uut Paris misschien...
Geplaatst door: ® keesje oet Grunnen
, Datum:
06.01.2005 20:00
t'valt ok nie met in disse doag'n um de boel un bettie in de gat'n te hoaln. wasse d'r a weer zowat oaf e vall'n.
, Datum:
06.01.2005 20:03
Keesje.... 't is goot dat ie d'r nog bint! Ik had oe help'n vang'n heur, a's e d'r of 'evall'n was!
Geplaatst door: Hylander
, Datum:
06.01.2005 21:54
Leuke verhalen en gedichten. Ga zo door en houdt'm op de eerste bladzijde.
Suc6
Geplaatst door: belle pomme
, Datum:
06.01.2005 22:38
Bonsoir,cher amis de camping-frankrijk! Je suis retour de Paris,J'avais beaucoup de travail.Je vais par cette petite annonce vous presenter tous mes meilleurs voeux pour l'annee 2005 et surtout la bonne santé.
Je vous embrasse très affectueusement tous les deux Annechie en Gerrit!!
Amicalement,belle pomme
A bientôt.
, Datum:
06.01.2005 23:21
Ha Mooie Appel, eindelijk horen we weer iets van je.
Ook voor jou de beste wensen natuurlijk. Hartelijk dank voor je reactie.
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
07.01.2005 10:59
Mooie appel???
en ik dacht dat flexmaster al slecht bedacht was....
Geplaatst door: ® Anja
, Datum:
07.01.2005 11:21
Mogen Belgen ook deelnemen?? Deze site pas ondekt en heb mij gisteren 'een kriek' gelachen met 'Anneleen haar vraag' en alle recties daarop. Schitterend gewoon! Hoe zou het trouwens met Anneleen zijn?
Ik heb verstaan dat een zekere Johan hier de boel aan het draaien houdt. Wel Bedankt Johan, ik heb de voorbije dagen heel wat leuke uurtjes beleefd. Nu nog op de chatbox geraken...!!! Ik heb nog niet veel campeerervaring maar ik ben er zeker van dat ik in 2005 dankzij deze weg heel wat ga bijgeleerd hebben!?!
, Datum:
07.01.2005 11:46
Anja, NATUURLIJK mogen Belgen ook deelnemen, van harte welkom zelfs! Je zult bovendien niet de enige zijn...
Belle Pomme, wat heerlijk da'j d'r weer bint! Wie hebt oe 'emist... Natuurlijk veur oe ok de allerbeste wensen, det 't oe mar heeel good mag goan in 2005, en dat wie maar heel völle van oe meugt heur'n...
En ie dan Flex, hoe he'k 't noe toch met oe? N'n mooi'n appel is better a's n'n lelijk'n heur, ie bint toch neet per ongelukke 'n betje jaloers... a's det 't geval is, dan neume wie oe in't vervolg gewoon Mooie Flexje heur, geet in éne meujte deur, maakt niks uut!
Gut ja, Lil@n, ie hebt laatst al een keer 'evroagt of Gerrit en Annechie nog noar de vakantiebeurs ging'n?! Noh, van Gerrit weet ik 't neet.. maar ik goa d'r néet hin. Ik mut volgende wekke weer wark'n, bôvendien is éen van miene wichter ok nog jeurig! Wieleu goat nog wal n's noar Zuud-Loar'n a's ze doar beurs hebt, doar is't ok neet zo drok! Of ha'j soms 'edach det Gerrit en Annechie in Utrecht een kreumpke zoll'n hebb'n met 'vakantieplann'n in't plat'...... ;-)) ....
Geplaatst door: ® Anja
, Datum:
07.01.2005 12:05
Bedanktvoor het welkomswoord, Annechie!! Nu nog even oefenen op jullie schrijfwijze en wie weet kan ik dan ook reageren.
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
07.01.2005 12:22
haha annechie, "mooie flex" klinkt goed in de oren..
maar ik hou het dan maar toch bij flexmaster!
, Datum:
07.01.2005 12:38
Anja, doe ons een groot plezier en doe het op je eigen manier! Dat is juist hetgeen deze topic nog steeds doet leven.... Door zijn grote diversiteit blijft het boeiend, laat het de éé lachen en de ander mopperen, maar lezen.... dat doen ze het!
Flex, oké... 't hef in ieder geval oe'n humeur weer op'emonterd, ie lacht weer.......
Geplaatst door: ......
, Datum:
07.01.2005 16:50