Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
22.11.2007 17:22
Geplaatst door: ® digi-oma
, Datum:
22.11.2007 19:54
Die Bona... 't is dat iemand me op dit filmpje attendeerde want ik kijk niet zo vaak bij dit topic. Helaas voor jou... wij rijden meestentijds 110 km/h met een Opel Frontera 4 x 4 met caravan.
Evengoed heel lief dat je alweer aan me gedacht hebt, ook al lijk ik in niets op bedoelde dame!
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
23.11.2007 22:56
In ons huis wordt 't kaal, want we hebben ons bankstel verkocht, zitten nu helemaal in camping-sfeer op onze dukdalf relaxfauteuils !
Niet minder gezellig, want we zetten gewoon wat meer kaarsen neer, hahaha . . . .
Maar 't is hier ook al zo kaal,zo stil, heeft niemand meer iets te melden ?
Of . . . . is iedereen druk met sinterklaasinkopen, -surprises en - gedichten, ja natuurlijk.
Als we maar niet ziek zijn !!
Onze kleindochter heeft gisteren de avond van haar leven gehad: spinning met haar idool Leontien van Moorsel, helemaal te gek.
Natuurlijk zijn er heel veel foto's gemaakt, kijk maar eens op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BCBAZDSO
Geplaatst door: frank
, Datum:
23.11.2007 23:17
Leuk voor jullie kleindochter! Javi had al eens eerder aangegeven dat ze nogal een fan van van Moorssel was.
Nou begrijp ik dus eindelijk wat spinning is, had de term wel eens van vrouwelijke collega's gehoord maar dacht laat ik maar niet vragen waar het over gaat. Vrouwenpraat en zo:-)
Dit noemden we toch vroeger "op de home-trainer"?
Lijkt mij toch veel leuker om met zijn allen gewoon buiten te gaan fietsen, maar goed ieder zijn ding.
Tja, sinds dat foto-topic is het hier inderdaad wel erg rustig. Is een beetje verslavend geloof ik.
Heb er in ieder geval al veel leuke ideetjes op gedaan voor toekomstige uitstapjes.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
24.11.2007 00:06
Ach Rivi, ik ben zo druk met sinterklaas, alleen in gedachten nog maar. Er zit hier naast me iemand vreselijk te lachen om de gedichten die hij produceert, maar ik kan er nog niet toe komen. Morgen eerst maar eens de kadootjes kopen, een fles wijn erbij en wie weet, komt de inspiratie vanzelf.
Geplaatst door: InekeH
, Datum:
24.11.2007 16:17
Ik heb een nieuw huisgenootje! Sinds gisteren heb ik een kitten van 6 weken en die weet me aardig bezig te houden. Het is echt een schattig rood katertje. Hij ligt nu hard knorrend in mijn arm uit te rusten van het gespeel.
Nu nog afwachten of het lukt samen met de poes die ik al heb, behalve wat grommen en blazen trekt die zich nu nogal terug. Hopelijk went het snel.
Maar voolopig hoef ik me niet te vervelen!!
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
24.11.2007 16:24
Een voorzetje geven Brenda? Misschien helpt het...
Heur, de wind giert langs de achterduur’n
Warm, beschut deur ‘d oalde muur’n
Veul ie a’s ‘n kind het deepe ontzag
Veur den koal’n deepdonkeren nach..
Stiekem efkes loer’n um de gerdien’n
Bange dat den oal’n ineens zal verschien’n
Nooit zéé’j ‘m loop’n den griez’n baas,
Deur iedereene met ontzag geneumd ‘Sinterklaas’
Ineens gebonk, geboolder…
Kwam det lawaai noe van buut’n of van ’t zoolder
Was ’t angst, of was’t geniet’n
Die griebels, die oe leut’n gill’n um de Zwarte Piet’n…
Oh gut, kiek doar, n’n groot’n zak
Den hef Piet vast loat’n vall’n van’t dak
Noar binn’n, ’t spul bie ’n heerd
Die gespann’n gezichtjes, goold weerd…
En weer wus Sunterkloas van ‘n ieder de deepste wens
Hoe kann’e det toch weet’n van ieder mens
Zol hij noe echt all’s heur’n en zéén….
Of heff’e gewoon hier en doar een spionnetje te leen….?!
Heur de wind booldert um de duur’n,
Gezelligheid, knus binn’n de warme muur’n
Weer vol vertrouw’n in den oal’n man
’T is ’n wonder hoe hij ‘t ollemoal weet’n kan…. ;-))
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
24.11.2007 16:25
Gefeliciteerd Ineke! Dat je er maar heel veel en heel lang van mag genieten...