Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: javi
, Datum:
14.11.2007 22:01
Frank,
Kijk en neem het stuk over de Pyreneen goed door.Dit kun je dan weer gebruiken voor je planning.
Wij zijn meerdere keren daar geweest.In 1989 heb ik de Isard Bahamontes gereden van uit Argeles Gazost.In die periode veel bezocht. Ook zijn wij een keer met een camper van west naar oost zigzaggend door de Pyreneen getrokken Frankrijk<>Spanje.Wel altijd aan de franse kant overnacht op een camping.Alle bekende cols en bergpassen genomen.Zeer indrukwekkend.
Het verhaal over de foto's bij Zwolle dat jij in de STAD Hattem was en vandaaruit gefiets hebt aan de Gelderse kant van de Ijssel. De foto,s zijn gemaakt aan de goede kant van de Ijssel.Wij woonden onder de rook van de Ijsselcentrale(Centrale Harculo).Genoemd naar het gehucht Harculo.(20 huizen)
Het is trouwens een leuke site.
Geplaatst door: ® Theo
, Datum:
15.11.2007 10:50
Mijn vrouw vertelde dat je dit jaar maar een keer mocht stemmen dus heb alleen maar gestemd wat ik echt,echt heel mooi vind maar wat blijkt je mag weer zoveel stemmen uitbrengen als jezelf wilt(jammer) maar heb eigenlijk geen nummer een en als ik door de lijst ga blijft ik met mijn 10 nummers steken bij D want dan heb ik er 10.
Heb het anders gedaan en in mijn lijst staan Patrick Bruel,Julien C(Die andere!),Doors(The End),Pink Floyd(Us and them),Zucchero(Cosi celeste)Peter Gabriel,Genesis(nog van de oude...met Gabriel)en....Old and Wise van Colin Blunstone/Alan Parson(eigenlijk mijn nummer 1)en sinds kort vind ik Mana heel mooi dus die heb ik als extra toegevoegd.Door de muziek van Zucchero heb ik Mana leren kennen.
Ben ook weer begonnen met LP`s te gaan draaien...en dat klinkt mooi!
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
17.11.2007 00:27
Het fotospel is waarschijnlijk dus over op de orde van de dag.
Mijn vrouw werd af en toe een beetje sikkeneurig omdat ik urenlang zat te zoeken naar de herkomst van een foto.
Nou ja, laten we het maar vergeten.
Waar waren we? De Top 2000!!
Ik weet het gewoon nooit! Ik heb afhankelijk van het moment van de dag en mijn humeur andere voorkeuren.
De ene keer ben ik gewoon de ouderwetse rocker.....
http://nl.youtube.com/watch?v=ImrtZRrS70w
http://nl.youtube.com/watch?v=EEcIBJ0o-DA
En meestal later op de avond komt de sentimentele kant naar boven....
http://nl.youtube.com/watch?v=sADBdkcS7_w
http://nl.youtube.com/watch?v=0l-GpISGBFY
Maar EEN nummer staat bij mij ALTIJD in de top 10:
She was naked van Supersister.
http://nl.youtube.com/watch?v=3Zn-xIx9EFQ
Nog heel iets anders....
Een paar weken was mijn broer over uit Duitsland en we hebben een expeditie ondernomen naar onze geboortegrond.
Een prachtige wandeling gemaakt door het boerenland van Brabant.
Wandelingen zijn uitgezet door de plaatselijke boeren wat heel bijzonder is. Boeren hebben over het algemeen een hekel aan bezoekers die over hun land lopen.
We liepen door een gehucht, een pad omzoomd door berken en braamstruiken, een bospad en gewoon langs randen van weilanden en akkers. Een stuk was een grasstrook tussen twee akkers. We waren veel te laat in het seizoen maar anders hadden gelopen tussen links voederbieten en rechts mais.
http://www.maashorstboeren.nl/page_default.php?p_id=10
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
18.11.2007 10:32
Top 2000, Sinterklaas. Koude dagen. Gezelligheid. Sinterklaas is gisteren weer aangekomen. O.a. ook in Almelo. Jaarlijks ga ik daar heen. Niet omdat ik kleine kinderen heb. Maar omdat 't dan gewoon gezellig is. Ik zie en spreek dan veel bekenden. Krijg ook van Zwarte Piet lekkere pepernoten. 't Is voor mij dus een sociaal gebeuren.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
18.11.2007 12:57
Cimeroni, heb je toen ook nog de schoen gezet ,-)
, Datum:
18.11.2007 13:37
Tuurlijk, maatje 41, winterwortel erin voor t paard. En de volgende dag??? Wortel weg, schoen leeg. Hoe kan dit? :)
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
18.11.2007 18:35
In het rusthuis aan de leeftijd van 90 jaar uw tijd verdoen om plaatsjes te raden dat kan ik begrijpen ,amaai het leven is te kort om de eindeloosheid van de verschillende zaken te ontdekken ,bij te leren (ben nu volop bezig cursus website maken),dus mijn tijd verdoen aan een plaatje raden is in mijn ogen als vijftig plusser verloren tijd.
Nu elk zijn goesting.En doe zo voort.
, Datum:
19.11.2007 18:35
18084, volgens mij hoort Uw commentaar op dit topic Bonasera.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
19.11.2007 19:04
Hoe is 't met iedereen? Matigjes aan deze kant.Alles dut mie zeer :-(
Eerst dach ik nog,ik wor h.s. vekol'n,met al dat geblaf en gekuch,
meer dat is 't ok nig.De spier'n veul ik ok allemoal.Dus 't is nig optimaal.Meer 't za wa owergoan veurda'k jongentje wör.
Ik wor helemoal door van al dat opgeruum en ingepak en oetzeuk'n van al den kroam.Ik wil met vakaansie.
Ik kreeg vandaag het volgende en dat wil ik jullie niet onthouden,
zie het meer als invulling van deze bladzijde :-)
----
Question: What is the truest definition of Globalization?
Answer: Princess Diana's death.
Question: How come?
Answer: An English princess with an Egyptian boyfriend crashes
in a French tunnel, driving a German car with a Dutch engine,
driven by a Belgian who was drunk on Scottish whisky, followed
closely by Italian Paparazzi, on Japanese motorcycles; treated
by an American doctor, using Brazilian medicines.
This is sent to you by an American, using Bill Gate's
technology, and you're probably reading this on your computer,
that uses Taiwanese chips, and a Korean monitor, assembled by
Bangladeshi workers in a Singapore plant, transported by Indian
lorry-drivers, hijacked by Indonesians, unloaded by Sicilian
longshoremen, and trucked to you by Mexican illegals.
That, my friends, is Globalization.
Geplaatst door: InekeH
, Datum:
19.11.2007 21:05
Arme Lilian, nog een maand de tanden op elkaar, dan heb je het grootste deel achter de rug en kun je hopelijk genieten van je nieuwe onderkomen. Ik leef wel met je mee hoor!
Ik heb een nieuwe internetactiviteit ontdekt: overtollige zaken verhandelen via Martkplaats!! Is leuk om je spullen zo kwijt te raken:-)
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
19.11.2007 21:21
Brutale vraag Lili@an, maar ik heb iets gelezen, dat je gaat verhuizen? Ver weg van je huidige stek?
, Datum:
19.11.2007 23:44
Lilian War woi hen dan? Skien of zoiet,ai de bÖtte brekt bie varder van huus.Maar bin wel vant wark of.
, Datum:
19.11.2007 23:56
, Datum:
20.11.2007 15:31
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
20.11.2007 16:12
Wéé'j wat ie mut doon Lilian..? 'N grote zunde.. Ie koopt oe 'n groot stuk sukelaa en det goa'j op oe gemak in oen eentje op zitt'n peuzel'n... Det helpt, doar goa'j oe gelukkiger deur veuln! En die achterlijke caloriej'n ma'j disse keer ok vergett'n, die loop ie d'r noe wal weer of..
Had hoal'n..! Nog efkes... ;-)
Geplaatst door: monique
, Datum:
21.11.2007 10:37
Ineke H , nog wat overbodige kampeerspullen in de aanbieding?
Geplaatst door: thea
, Datum:
21.11.2007 15:59
Geplaatst door: InekeH
, Datum:
21.11.2007 19:16
Ja Monique, inderdaad ook nog overtollige kampeerspullen. Heb je iets speciaals nodig?
Ik heb mijn favoriete vrijetijdsbesteding: "kamperen in Frankrijk" vorig jaar helaas moeten beëindigen :-(
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
22.11.2007 15:42
, Datum:
22.11.2007 16:27