Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: connie
, Datum:
09.11.2007 23:40
"C:\Documents and Settings\Martin\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\vac france2007\vakantie frankrijk 2007\vakantie frankrijk 2007 026.jpg"
Geplaatst door: connie
, Datum:
09.11.2007 23:41
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
09.11.2007 23:42
Lukt niet Con, ook niet zonder haakjes.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
10.11.2007 20:16
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
10.11.2007 20:56
Nou, rivi, je bent er wel in geslaagd mij te laten rillen.
Wat verandert een landschap als er sneeuw ligt.
De combinatie van sneeuw met halfbevroren watertjes. Bijzonder.....
Ik ben een boek aan het lezen waar deze scheetjes in voorkomen.
Had er nog nooit van gehoord.......
http://www.baudetdupoitou.fr/galerie_photos.htm
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
10.11.2007 23:02
Leuk Jan! Ria, nee bedankt, op de foto is het mooi, maar voor mij hoef ik geen sneeuw.
Ik kwam het volgende net tegen, misschien heeft iemand nog interesse
voor het komende jaar?
U heeft vrije tijd een eigen caravan en houd van het Frans leven?
Lees dan verder
Wij zijn op zoek naar echtparen die onze tenten willen beheren
Het gaat voor een periode van 8 weken
Denkt u hier wil ik meer over weten bel dan 0342-471740 of stuur een mail naar
info@tentolux.com
Wil geen reclame maken voor de firma, maar misschien zijn er liefhebbers.
, Datum:
10.11.2007 23:25
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
10.11.2007 23:43
Jeetje Rivi, wat ziet dat er toeristisch uit zeg. Ben er nog nooit geweest, maar het zal er wel altijd druk zijn.
gr. Brenda
, Datum:
11.11.2007 00:07
Ja Bren, het IS er druk, maar dit was wel in het hoogseizoen !
We waren toen voor een langere periode in de Pyreneeën en heb van een ander gedeelte net ook een album geplaatst : http://www.mijnalbum.nl/Album=WIZSI4OW
Daar gaat trouwens veel tijd inzitten, maar Jan is aan het dia's inscannen en daar gaat nog meer tijd inzitten. Doch we willen die diadozen "kwijt" en straks alles op dvd's, scheelt heel veel ruimte en ja . . . je moet er wel wat voor doen !
, Datum:
11.11.2007 00:19
@ Lili@n,
We houden van het leven in een caravan EN in Frankrijk, maar ik moet er niet aan dènken, dat je het beheer van tenten moet doen.
Heb je dat wel eens bekeken ? Je moet dan ook zorgen dat de boel er weer netjes uitziet en reken maar dat er wat achter gelaten wordt, brr.
Als het alleen maar het "welkom heten" was, maar er zit vaak veel meer aan vast !!! Maar ja, je staat vaak wel voor niets, dus als je er tegen kunt, kun je wel het nuttige met het . . . verenigen !
Trouwns, hoe is 't bie oe met de oprumerieje en de inpakkerieje ? ?
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
11.11.2007 00:39
Hartstikke leuk, rivi, vooral die foto's van kleine details.
Een oud stationnetje (?)
Zomaar een geveltje met bloemen
Een soort stuwtje
Lies (ik ken een dorp dat Ria heet!!!)
Vraagje: waar is dat schattige campinkje?
, Datum:
11.11.2007 00:58
Jan van I,
Deze camping ligt in het gehucht Sarancolin. Een camping-municipal waar veel fransen komen. De entree ziet er niet geweldig uit, een oude brandweerkazerne, maar de plaatsen zijn ruim. Er is een oud en een nieuw toiletgebouw én een zwembad(je).
Volgens mij is dit hun site, maar zeker ben ik er niet van. Wel staat de omgevingskaart er goed op weergegeven.
Wij zijn van daaruit ook naar de tour geweest en Jan heeft van daar alle cols (o.a. Tourmalet) gefietst.
http://www.vallee-aure.com/hebergements/DetailHotelPleinAir.asp?CodeHotelPleinAir=3
Geplaatst door: javi
, Datum:
11.11.2007 01:10
, Datum:
11.11.2007 01:20
Jan v I, let ook even op het detail in de muur van het stationnetje.
Daar staat de hoogte op aangegeven waarop dit stationnetje is gelegen. Was wat voor Berny.!!
, Datum:
11.11.2007 01:29
, Datum:
11.11.2007 01:43
Geplaatst door: frank
, Datum:
11.11.2007 13:48
Rivi & Javi,
Net eens op mijn gemak al jullie foto's bekeken, heel erg leuk!
Heb Lourdes en de Pyreneen al op het nog te doen lijstje staan en als ik dit zo zie krijg ik steeds meer zin.
Die foto's in de sneeuw lijken me bij Hattem, ooit eens een huisje gehuurd in dat dorp/stadje? en van daaruit een prachtige fietstocht langs de ijssel gemaakt en terug door de bossen, waarbij we volgens mij langs die centrale fietsten. Toen overigens geen sneeuw.
En ik heb ooit eens met de gastvrouw en gastheer van VDF op een camping een avondje door zitten zakken, die kregen daar wel degelijk een vergoeding voor (iets van 30 euro per dag meen ik me te herrinneren), dus wie weet toch nog iets voor jullie:-)
, Datum:
11.11.2007 19:27
Geplaatst door: luc
, Datum:
11.11.2007 21:38
Wat heb ik deze namiddag genoten van een spannende tennis namiddag tussen Henin en sharapova.In ieder geval de beste heeft gewonnen in Madrid, onze Justine Henin,maar wat een spannende wedstrijd en dat na 3.30 uur tennissen.Proficiat
Justine.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
12.11.2007 00:50
Rivi, schitterend filmpje, ik had hem al eens eerder gezien, maar heb er weer om zitten te grinniken.