Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: javi
, Datum:
31.10.2007 16:14
, Datum:
31.10.2007 16:17
Hier allemaal te vinden:
gaudi.startpagina.nl
javi
, Datum:
31.10.2007 17:31
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
31.10.2007 20:43
Dank je Javi! In mei willen we naar Barcelona, dus komt goed van pas.
gr. Brenda
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
31.10.2007 21:15
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
31.10.2007 21:19
Brenda,
ik heb een leuk adresje om tussen de middag te eten.
We hebben daar een paar jaar geleden gegeten voor 11 (ELLUF) euro incl. de wijn. Is 's avonds stukken duurder......
http://www.agutdavignon.com/
, Datum:
31.10.2007 22:26
Tineke en Jan, dit soort tips hoor ik graag. De "normale" bezienswaardigheden komen we vast wel uit, maar tips voor lekker eten en drinken, leuke terrasjes graag!
Restaurantje van Jan zit aardig in de buurt, we zitten in de Gotische Wijk. Maar misschien verkijk ik me op de afstanden hoor.
gr. Brenda
, Datum:
31.10.2007 22:37
Valt wel mee, Brenda, is makkelijk aan te lopen.
Vergeet niet de overdekte markt te bezoeken!!! Eeen belevenis!!
Ligt ook in de buurt.
Geplaatst door: InekeH
, Datum:
31.10.2007 22:45
En ook zeer de moeite waard in Barcelona: de Font Magica. Prachtige gekleurde fonteinen met muziek. Ga er dan wel 's avonds heen.
Nog een advies: pas op voor zakkenrollers!! Dat is in B echt erg. Heb gezien dat ze in de metro op heterdaad betrapt werden door twee agenten in burger. Was heftig.
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
31.10.2007 22:47
We hadden van het Verkeersbureau Spanje in Den Haag een mooi boekje gekregen met een aantal stadswandelingen. Was heel informatief. Gratis aan te vragen. Wanneer ga je naar Barcelona ?
, Datum:
31.10.2007 22:48
Dank Ineke, ook even opzoeken en in een mapje zetten.
gr. Brenda
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
01.11.2007 09:49
Wat fijn allemaal die reacties op Barcelona. Wij zijn ook van plan om er in juni 2008 heen te gaan. Ik heb dus naar t Verkeersburo Spanje geschreven, dat we daar heenwillen. Ik kreeg n pakketje met veel info. O.a. 'n folder met campings in Spanje, n boekje met toeristische info, tips om met 't o.v. te reizen etc. Maar inderdaad jullie tips voor heerlijk eten en drinken zijn van harte welkom. We willen trouwens naar 'n camping in Sitges. Is daar al eens iemand geweest? In Sitges dus?
, Datum:
01.11.2007 10:06
Dit is geen Spanje forum maar voor degene die toch even de frans/spaanse grens willen overwippenen en naar Barcelona gaan is dit wel een leuke.
http://barcelona.startpagina.nl/
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
01.11.2007 10:14
Deze topic ging toch over niet kamperen in Frankrijk ?
Cimironi over Sitges We zijn in Sitges geweest, maar niet op de camping. Het stadje zelf is mooi en er wonen en komen veel homostellen naar toe. Ik heb daar hele mooie mannen zien flaneren. De trein stopt er en dan kun je zo met de trein naar het hart van Barcelona.
, Datum:
01.11.2007 10:49
Wij zijn een paar jaar geleden ook in Sitges geweest met een stel homovrienden.
We deden wel gescheiden dingen: zij overdag op het homostrand en wij zwerven door de omgeving.
Maar 's avonds samen uit eten en daarna op een een terrasje kijken naar de flanerende mannen en af en toe voor mij een dame.
Er hangt in Sitges een ontspannen vriendelijke sfeer vind ik.
Geplaatst door: frank
, Datum:
01.11.2007 22:06
Ah even een beetje Spanje! Leuk!
Heel fijn land met fijne mensen ook, alleen net even te ver. Toen ik nog mocht vliegen van de vrouw eens naar Roquetas de Mar aan de Costa d'Almeria geweest. Dacht dat dat vast nog onbekend zou zijn, jammer dus, bleek een duitse kolonie en ook nog speciaal voor de tourist uit de grond gestampt. Wel een fantastisch strand waar het zeker niet overvol was en daar kwamen we voor.
Barcelona ken ik niet, maar ben wel 2 keer in Gerona (Girona op zijn Catalaans) kort bij Barcelona geweest. In 1 woord fantastisch!!
http://www.ajuntament.gi/turisme/eng/activitats.php
Dus Cimeroni en Visje mochten jullie wat tijd overhebben, is een juweel van een stad en niet overdreven toeristisch en/of druk de keren dat ik er was.
, Datum:
01.11.2007 22:35
, Datum:
01.11.2007 22:37
4-mei 2008
Rijkaard-Koeman dat is grappig.
, Datum:
01.11.2007 22:53
Ik zou graag willen Javi, maar als enige voetballiefhebber hier zal het op verzet stuiten.
Jammer jammer, we gaan pas 5 mei!
, Datum:
02.11.2007 18:20