Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Theo
, Datum:
19.10.2007 11:35
Hallo Lili@n bedankt en ik heb je een mail verstuurd.
Gisteren eigenlijk voor het eerst naar het openluchtmuseum geweest in Arnhem (Toen ik heel klein was ben ik er met mijn ouders geweest maar ......lang geleden zeg maar)en onderweg naar Arnhem ging het gesprek over dat wij tijdens onze vakanties in Frankrijk vaak kastelen ed gaan bezichtigen en in Nederland doen we eigenlijk niets ! en bv sommige van mijn buitenlandse collega`s kennen Nederland beter als ik ...eigenlijk schande
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
19.10.2007 18:15
't Is weer voorbij, wat een tijd en wat een weer . . . . We hebben in die hele periode 10 minuten regen gehad en de rest was mooi stabiel. Zo hebben we het in die 5 jaar in september daar niet gehad, fantastisch.
Voor het eerst in een mobil-home, ik vond het geweldig !
Alles bij de hand, 2 slaapkamers (waarvan 1 als kleedruimte)je eigen douche, geen gesleep met het e.e.a. Wel onze eigen "relax-stoelen" meegenomen.
Maar en daarin moet ik Jan HELAAS gelijk geven, huurders van mobil-homes zijn geen kampeerders, ze zijn veel meer op zichzelf. Dat betekent minder gauw kontakt, doch dat is voor ons daar niet zo'n probleem want dat hebben we zo wel.
Ook de reis zonder caravan is prachtig. De heenreis via de "Route Napoleon" en de linkeroever van de "Gorges du Verdon" mooi mooi ! Op de terugreis via Briancon en over de "Col du Galibier" fantastisch ! En dan op de terugreis die herfstkleuren, ooooohhhhhh wat mooi !
Maar . . . volgend jaar gaan we weer met eigen caravan, 'k zal wel moeten als ik mee wil !! Misschien laten we hem dan juli en augustus daar in de stalling staan, dat is dan een aardig alternatief.
Nu hier eerst maar wat aclimatiseren en de winterkleren opzoeken . . . . .
Geplaatst door: javi
, Datum:
19.10.2007 18:37
Frank,Het kan echt wel gebeuren dat paarden mensen dood bijten.
Hengst bijt amazone dood door Ernst Nordholt - NIEUWVEEN, donderdag
De 25-jarige manegehoudster en amazone Larissa Dumont uit Nieuwveen is dinsdagavond om het leven gekomen nadat een van haar hengsten haar tijdens een training in de hals had gebeten.
De vrouw werd 's avonds kort na achten levenloos, hevig bloedend en met gruwelijke verwondingen aan haar hals aangetroffen door haar vriend in de rijdersbak achter hun huis aan het Blokland in Nieuwveen.
Haar hengst, Jetalito Jet Set, liep op het het moment van de vondst met een met bloed besmeurde hals en bek om zijn overleden bazin heen.
Onduidelijk is volgens de politie nog wat er zich exact heeft afgespeeld in de rijdersbak achter de Paintville Ranch, waar Larissa en haar vriend Ronald een particuliere manege met zeven paarden beheerden.
javi
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
19.10.2007 18:40
Ha Rivi en Javi, welkom terug in het koude Nederland.
Die regen haal je zo weer in hier hoor!
Klinkt goed zeg die reis. Zijn jullie al die tijd op 1 camping gebleven?
Gr. Brenda
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
19.10.2007 19:39
Heeeeey.... Javi en Riva terug!
Mooi zo, altijd fijn als iedereen weer heelhuids op 't nös terug is..
Jullie moeten vast wel even wennen aan het weer hier, toch hoor je mij ook niet mopperen hoor, zo slecht hebben we het hier ook niet gehad...
Groeten van Annechie
Geplaatst door: InekeH
, Datum:
19.10.2007 20:24
Javi en Rivi, welkom terug in Nederland.
Nu maar proberen weer aan het Nl-weer en -leventje te wennen.
Geplaatst door: connie
, Datum:
19.10.2007 20:45
Javi en Rivi welkom terug.
Connie
Geplaatst door: frank
, Datum:
19.10.2007 21:15
Dag Rivi & Javi,
Gezellig dat jullie weer terug zijn.
Wat een verhaal over dat paard trouwens Javi, echt nog nooit eerder zo iets gehoord. Kennelijk werken mijn oerinstincten nog of zo:-)
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
19.10.2007 22:04
Hallo Rivi en Javi, ook namens mij welkom terug in ons Nederland. Zo te lezen hebben jullie n leuke tijd gehad. Ik hoop nog meer van jullie belevenissen te lezen.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
19.10.2007 23:52
Hallo Rivi en Javi, welkom terug en tot 3 november.
, Datum:
20.10.2007 00:04
@Javi,
Even dezelfde vraag als vorig jaar, want vond je van het wk wielrennen?
Parcours was in ieder geval selectiever als vorig jaar, zoals je al voorspeld had.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
20.10.2007 01:53
Jan en Ria,fijn dat jullie weer terug zijn!Ik hoop dat ik jullie mailbox niet al te overvoerd heb :-D
Soms kon ik het niet laten jullie wat te sturen.Ik had je al gezegd Ria dat je zo'n stacaravan heel goed zou bevallen!En ik las dat dit
dus inderdaad het geval was, haha
Nu maar weer het "gewone" leventje oppakken.Ik denk dat jullie kleinkinderen blij zijn dat opa en oma weer terug zijn.
Sinterklaas in zicht..........
Ineke ik ben blij dat jij zo oplettend bent, haha het is me totaal ontgaan.
Vanavond naar de Huishoud- en hobbybeurs geweest.Tsjonge daar kun je
wat zien en kopen zeg.Je mag wel een dikke portemonnaie meenemen.
Iemand nog goede verhuis adviezen?
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
20.10.2007 13:50
Ja Lilan, veel weggooien en de helft van de rest naar de kringloop en de rommelmarkt. De rest is verhuisbaar... en niet meer naar de huishoud- en hobbybeurs! Daar kom je nooit met lege handen weg..'-)))
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
20.10.2007 16:48
Alles wat je een jaar niet meer hebt gebruikt kan wel weg.
Succes!
Gr. Brenda
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
20.10.2007 18:16
Hey visje, dat doen wij ook. Alles wat je n jaar niet hebt gebruikt, weg ermee. Bevalt prima. Suc6 Lilli@n!
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
20.10.2007 19:26
@ Lilian
Hèj die posdoeve wè de goeie kàànte op estuurd ? Of was't zo zwoar, dat ze 't neet met konn'n krieng, want ze hebt hier niks loat'n vall'n !
Geplaatst door: javi
, Datum:
20.10.2007 19:49
Frank,
Ik heb alleen het laatste uur van het WK bekeken. Vond dat de nederlanders reden zoals ze ook voetballen. Talent genoeg maar afmaken homaar. Als je die Dekker ook ziet overvol aan talent maar doet net als zijn grote leermeester(Boogerd) alleen maar kijken naar een ander en die het werk laten opknappen. De aanval is toch nog steeds de beste verdediging.In 1994 reed Boogerd het wk als 22 jarige als een speer,waarom doen die jongens dat nu dan niet meer.Vandaag in de ronde van Lombardije zie je weer het zelfde.Laat Dekker die twee Italianen weer gaan en kijkt weer naar de anderen.Wordt die ook 9e de.Dat wordt je misschien ook als je aanvalt maar dan zie je wel spectakel. Volgend jaar dan maar weer,alleen weten ze nog niet waar.Trouwens a.s. maandag gaan we met met z'n drieen(schoonzoon en klein dochter) naar de 6daagse in Amsterdam.
Javi
, Datum:
20.10.2007 22:33
@Javi,
Ben blij dat jij ook kritisch bent.
Maar waarom twee keer achter de kopgroep aan gaan rijden als je "geheimtip" daar in zit?? (Ik citeer slechts de heer van Kessel uit een groot ochtendblad een dag voor de start)
Heb je 3 man in de finale die op eens uitgepierd blijken te zijn! Hoe komt dat dan? Ik denk stress van de achtervolging! Boogerd, Kroon en Dekker die niet meer aan kunnen haken! Nooit heb ik daarna nog een interview met onze bondscoach gezien. Bah, bah en nog eens bah!
, Datum:
21.10.2007 00:55
Ik meen'n toch ech wa da'k oe Rivi, wat stuurt heb heur.Zo in de war bin'k noe ok weer nig.:-D Waor kan dat dan wèn bleev'n?Misschien hei'j wa geliek, hef den postdoeve het metnömm'n noar 'n aander.....snappe d'r niks van.
Dit vind ik nog altijd een steengoed nummer:"Old time of rock and roll" http://www.youtube.com/watch?v=vUI2OtFSwmc
, Datum:
21.10.2007 00:57