Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Theo
, Datum:
05.10.2007 11:45
Tineke ik heb er sigaret bij aangestoken!(Kon het niet laten)
Geplaatst door: ® Theo
, Datum:
05.10.2007 11:46
Tineke ik heb er sigaret bij aangestoken!(Kon het niet laten)
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
05.10.2007 11:59
Volgende week ga ik ,samen met div anderen, in 5 dagen tijd, 1548 kinderen vd 1e klas voortgezet onderwijs, n beetje verkeers inzicht bijbrengen. Zou dat lukken?
Geplaatst door: InekeH
, Datum:
05.10.2007 16:29
Lilian en cimeroni, ik ben er echt nog wel! Fijn dat jullie me gemist hebben :-). Ben erg druk geweest deze week met noodzakelijke, maar ook leuke dingen. Ben o.a. in Hertme heerlijk uiteten geweest. Gistermiddag "even" heen en weer naar m'n dochter in Den Haag. Terugweg gisteravond ging vlotjes, maar de heenweg 's middags, gelukkig geen file, maar wat een hoop blik op de weg...
Nu net terug van de kapper, grijze haren weer weg laten werken :-)
En morgen gaan we naar het dierenasiel, kijken of er nog een lieve knuffelkat zit waar we op vallen, die mag dan uiteraard bij me komen wonen.
Cimeroni: Lijkt me een goed initiatief, die verkeerslessen, er zal toch ook wel verteld worden dat goede fietsverlichting heel belangrijk is. Toen we in het donker terugreden vanuit Hertme haalden we twee meisjes in, waarvan één op een fiets zonder achterlicht, levensgevaarlijk op zo'n smalle, donkere weg...
PS Lilian: hopelijk heb je mijn mail van zondag wel ontvangen?
Geplaatst door: tineke
, Datum:
05.10.2007 18:50
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
06.10.2007 01:32
Nu weten jullie dat ik een chateau in Frankrijk heb ;-)
Mailtje van zondag Ineke? Volgens mij heb ik den postdoef al lang weer teruggestuurd!
Ja,Jan vroeger konden ze er ook wat van.
, Datum:
06.10.2007 22:10
Sssst, Lilian, had je niet moeten verklappen van dat chateau!!??
D'r is deze week nog geen postdoef aangekomen.
Vandaag drie dierenasiels bezocht, zijn er bijna de hele dag zoet mee geweest. Heel veel katten gezien, maar ga dinsdag nog naar één van de asiels terug om te kijken of een bepaalde kat ook op mij valt :-). Vandaag was het overal erg druk, nog als gevolg van dierendag.
Overigens: het was heerlijk weer vandaag, morgen hopelijk nog zo´n dagje.
Geplaatst door: frank
, Datum:
06.10.2007 22:53
@Cimeroni,
Leg ze dan ook aub een en ander uit over kaartlezen.
Wat ik vanmorgen meemaak: Moet even richting Amersfoort vanuit Utrecht, kom 2 meisjes met een bordje "Paris" tegen. Rij nog bijna door omdat ik nog half slaap maar bedenk me nog net en stop 100 meter na die meisjes. Komen rennend aan, stappen in, komen uit frankrijk, zijn op bezoek geweest bij vriendinnen die hier in Utrecht studeren en hebben te horen gekregen dat, dat het beste plekje is om terug te liften. Hmmm naar scandinavie wel ja, pfft.
Heb ze maar even afgeleverd op de A27 naar het zuiden en ze proberen uit te leggen op de kaart waar ze zaten, geloof niet dat dat helemaal gelukt is.
Geplaatst door: frank
, Datum:
06.10.2007 22:58
@Tineke (en Johan),
Zie ik het goed dat jullie dit jaar weer in Doucier zijn geweest? Kaasfonduetje in mijn geliefde pic vert? Verstandig!!
Misschien een klein, kort vakantieverslagje mogelijk? Altijd leuk!
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
07.10.2007 17:32
, Datum:
07.10.2007 18:19
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
07.10.2007 18:44
Jan ge moet gewoon stoppen met roken
, Datum:
07.10.2007 18:52
Kijk, daar heeft Karla een punt. Bespaar je 100 % aan rookkosten mee.:) Kun je langer van op vakantie naar t mooie Frankrijk.
, Datum:
08.10.2007 00:50
Wat moet ik nu met die reacties???
Stoppen..........
Tuurlijk, gewoon stoppen! Geen probleem!! Maar hoe lang??
Ik stop elke avond (beter gezegd elke nacht) als ik naar bed ga.
Maar elke ochtend weer hetzelfde ritueel: gapen, op je kop krabben, naar de keuken sloffen, koffie zetten, kreunend op de bank gaan zitten, een sjekkie draaien en opsteken. He, he, ik begin een beetje mens te worden. Oh, vergeet nog wat: naar de brievenbus voor de krant.
Maar alle gekheid op een stokje: mijn vrouw rookt niet meer vanaf vrijdag 28 september 2007 16.00 uur. En, niet te geloven, 't kost haar geen moeite. Af en toe flitst 't woord "roken" door haar hoofd maar de lichamelijke verslaving is compleet weg. Soms breng ik het onderwerp ter sprake en de reacties zijn heel verschillend: opgewekt, kortaf, sikkeneurig......
't Lijkt of 't bij haar alleen nog maar tussen de oren zit. Als je gaat praten over het onderwerp dan krijg je ook weer zin volgens haar.
Kan me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen eerlijk gezegd.
Maar nu ik dus....
Ik wacht tot 28 oktober 16.00 uur. Rookt ze dan nog niet dan maak ik ook maar afspraak voor laserbehandeling.
Vergeet ik bijna te zeggen: als ik wil roken dan trek ik me terug op het balkon. Nou ja, daar sta je ook niet voor de lol in je eentje dus na een paar trekjes zit ik weer binnen.
, Datum:
08.10.2007 01:07
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
08.10.2007 10:29
Zit alweer meer dan een uur achter de computer om al die mooie foto's te bekijken Jan. Vanuit de lucht geeft het een heel mooi beeld, in de meeste regio's zijn we geweest dus ook dat gebied nog even kijken! Bedankt, waar haal je toch al die informatie vandaan.
Geplaatst door: Theo
, Datum:
08.10.2007 16:13
Jan,zag afgelopen weekend een reclame over de supersmoker en na mijn pogingen om te stoppen want ik herken het probleem van krabben duf voor je uit kijken en op het moment dat je een peuk aansteekt ziet de wereld er heel anders uit (Tussen de oren dus!!).
Mijn vakantie hieraan spenderen met een cursus wil ik mijzelf niet aandoen,laseren weet ik niet,nog een keer het boek van Carr lezen helpt ook niet .....ach wat ik weet het ook niet....maar in mijn omgeving zijn er vrienden (en innnen ) die gestopt zijn en soms denk ik dat ik maar een slappeling ben
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
08.10.2007 17:47
Mea culpa ,ben ook een verstokte roker.
Heb reeds 2 maal gestopt en hervallen grrrr.
De eerste maal zes maanden ,de tweede maal 4 maanden.
Nu ga ik difinitief stoppen op 1 november 2007.Ja zonder hulpmiddelen dit is de enige weg naar af.En ik rook nu lijk gek want die datum nadert en begint mijn gedachten volledig in te nemen.En apropos een raad van mijn huisdokter die zegt -Zo moet het eigenlijk-Eigen baas in eigen lichaam.
, Datum:
08.10.2007 20:25
Voor de verlaafden: ik heb vroeger ook een flink aantal jaren stevig gerookt. Ben er toen de dag na mijn verjaadag (je moet tenslotte en moment kiezen) mee gestopt en dat is helemaal gelukt. Hulpmiddelen zoals pleisters, kauwgum, laser etc bestonden toen nog niet, dussssssss gewoon stoppen, door de zure appel heenbijten en volhouden!
, Datum:
08.10.2007 20:42
InekeH, wat ben ik blij met je bericht. Ook ik ben van de een op de andere dag gestopt met roken.25 jaar geleden inmiddels. Nooit weer gerookt.Ik durfde het niet te melden. Men mocht eens denken wat n opschepper??