Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
03.10.2007 11:59
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
03.10.2007 12:37
Leuk Jan van I. Dat is nog eens lachen. Bedankt.
, Datum:
03.10.2007 12:46
Landkennis. Daar hebben de Radiomakers ook geen kaas van gegeten. Zegt er net 1 dat de Holterberg op de Veluwe ligt. Heb er meteen n mail heen gestuurd. Vaak denk ik, ze weten niet beter,desinteresse? maar soms reageer ik. Ik weet ook niet alles, maar als je n programma presenteert probeer t dan goed te doen.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
03.10.2007 19:06
Even een beetje olie op het vuur gooien.
Het valt me meer en meer op dat veel Nederlanders een camping aandoen die derden aanprijzen.
Dit begrijp ik nu éénmaal niet,ik heb nog nooit een camping aangedaan niet door ons zelf gezocht of per toeval tegengekomen en blijven plakken.
Hoe komt dat zoveel mensen niks maar dan ook niets meer van toeval of eigen zoekwerk genieten.?Mijn haar komt recht als ik sommige vragen lees op dit forum.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
03.10.2007 19:10
Bonasera, dat valt erg mee, hoor! Het aantal mensen dat de website bezoekt en zelf op zoek gaat, is vele malen groter dan het aantal mensen dat op het forum een vraag over een camping stelt.
, Datum:
03.10.2007 21:18
Wat mij eigenlijk nog meer opvalt zijn de vragen die over campings gesteld worden. Veel of weinig schaduw, grote of kleine plaatsen, geschikt voor pubers of kleine kinderen.....
Ik heb 't nu over campings met tientallen meningen.
Begin van het jaar werden allerlei vragen gesteld over 'n camping (naam ben ik kwijt) met ik geloof zo'n 80 meningen.
Ik heb ALLE vragen kunnen beantwoorden aan de hand van de meningen.
Zijn mensen nu echt te lui om de meningen te lezen?
Maaaaaaaar als ik meningen lees van mensen die ik herken van het forum en waarvan ik denk dat ik weet hoe hun interesses liggen dan lees ik die mening toch wel zorgvuldig. Je weet maar nooit.......
Geplaatst door: frank
, Datum:
03.10.2007 22:41
Vandaag even wat aandacht voor onze australische kampeervrienden.
Weet niet of jullie dit vanmorgen op het journaal gezien hebben:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/10/auto_met_caravan_stort_van_bru.html
Maar je zou toch spontaan geen zin meer hebben om met zo'n gevaarte op pad te gaan lijkt mij. brrr.
En ook in australie hebben ze ooit tourcaravans gemaakt en wel de "Carapark":
http://www.supertramp.com.au/forum/printer_friendly_posts.asp?TID=446
http://www.abc.net.au/tv/collectors/txt/s1577988.htm
Toch leuk voor een triviantvraag zullen we maar zeggen:-)
En Jan, ik weet niet of je mijn laatste campingmening hebt gelezen, maar ik krijg steeds meer zin om naar campings te gaan die van anderen een dikke onvoldoende krijgen geloof ik. Geloof dat ik een camping toch heel anders ervaar als mijn gemiddelde medelander. Het rare is dat ik voor mijn gevoel ook eigenlijk nog nooit een echt slechte camping ben tegengekomen, slecht sanitair wel en dat is uiteraard hoogst vervelend, maar een waardeloze camping? Volgens mij niet.
, Datum:
04.10.2007 00:43
Lieve help, Frank, ik heb precies hetzelfde!!!!!
Campings die tot de grond toe worden afgebrand! Die wil ik ook wel eens bezoeken. Nieuwsgierigheid? Masochisme?
Ik heb in de loop van 30 jaar al zoveel campings bezocht en ik kan me niet herinneren dat er eentje bij was die echt tegenviel. Ze hadden allemaal hun leuke dingen: meestal de ligging of de aardige campingbaas. Of de entourage zoals mooie oude bomen, bloemperkjes, het gras. Gras is voor mij HEEEEEEL belangrijk!!!
En ja, het sanitair, dat neem je er maar bij. Hoe lang breng jij door op de poepdoos per dag?? Ik neem het zoals 't is maar mijn vrouw wil wel eens zeiken.
Ik kan me een mening van jou herinneren: Quinson!
Heb ik nog wat gemist?
Nog even een mening van mij:
http://camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=095762
, Datum:
04.10.2007 11:41
InekeH hoe gaat t met je? Groeten cimeroni.
, Datum:
04.10.2007 18:16
, Datum:
04.10.2007 20:11
, Datum:
04.10.2007 20:56
Geplaatst door: frank
, Datum:
04.10.2007 21:57
Klopt Jan, verder niks gemist.
In Quinson, en uiteraard de hele regio werd de jacht op 10 september weer toegestaan (De kranten stonden er vol van!!). Ongelogen, een dag later had restaurant l'Origan in het dorp opeens een klein briefje buiten bij het menu geprikt, dat er ook Sanglier op het menu stond, dus daar hebben ze er kennelijk wat minder moeite mee:-)
Weet niet veel van jacht, maar in de Bourgogne mochten ze pas de 16e september weer op jacht (De kranten stonden er nog voller van!!). Geen flauw idee waarom dat per regio afwijkt.
, Datum:
05.10.2007 00:41
Dat wordt een latertje a.s zaterdag......
Op Nederland 3 van 23.20 tot 02.36 De Nacht van de Popmuziek.
http://www.omroep.nl/nps/nachtvandepopmuziek/
Ik vraag me dikwijls af waarom het niet mogelijk is om een TV-zender op de kabel te zetten met oudere muziek. Zal wel niet interessant voor de adverteerders. En daar draait het natuurlijk om: geld!
Adverteerders vinden alleen het publiek tussen 20 en 40 interessant.
Begrijp ik niet: zijn die nog zo makkelijk te beinvloeden door reclame? Laten die zich leiden door een stompzinnig filmpje over een mobieltje of zo?
In het verre verleden toen ik nog thuis woonde was ik bijna elke avond de hort op omdat mijn ouders zonodig TV moesten kijken. Ik vond het toen een complete verspilling van de tijd. Echt iets voor ouderen.....jezelf laten vermaken.
En nu nog; als ik het omroepblad doorblader en zie wat een treurnis er uitgezonden wordt dan word ik wel eens moedeloos. Wat een hersenloos vermaak.....
Op de kabel zijn maar enkele zenders die wel eens wat uitzenden wat mij interesseert: BBC2, Canvas en TV5.
En, natuurlijk, nu Nederland 3 a.s zaterdag!!!
Eh, eh, eh, ik durf 't bijna niet te zeggen maar er is toch een programma waar ik altijd naar kijk: Spoorloos.
Ieder mens heeft zijn gebrek. Toch?
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
05.10.2007 00:54
Is toch niks mis mee met Spoorloos. Ik kijk er ook graag naar evenals mijn man.Het zal wel de nieuwsgierigheid in de mens zijn wat ons trekt.Bovendien is het meestal niet gekunsteld zoals zoveel programma's tegenwoordig.
Ineke waar zit je,ik mis je al een paar dagen.
Annechie hoe is't eigenluk met oe'w boeltje in 't hoes? Hei't al
terechte? Volgens mie val ie van 't een in 't aander.:-)
, Datum:
05.10.2007 01:35
Niks mis mee??? Nee, eigenlijk niet. 't Wordt in ieder geval niet op een kleffe manier gepresenteerd.
Maar, er is een speciale reden waarom ik er naar kijk.
Moeten we wel even terug in de tijd en wel zomer 1968.
Mijn moeder had iets ergs vernomen van een van haar zussen: een van onze nichten was zwanger!! Dat wordt dan op zo'n besmuikte toon verteld. Een schande in de familie!! Ik hoor dan mijn moeder denken: wat een geluk dat 't mij niet overkomen is.
Goed, mijn nicht zat in een tehuis voor "gevallen vrouwen" in Goirle tussen allerlei nonnen. Gadver!! Moest uiteraard haar kind afstaan!!
Ik ben toen met m'n vriendinnetje (mijn huidige vrouw) daar naartoe geweest. Verschrikkelijk, dat word je niet vrolijk van!!!
Tucht en discipline waren de twee toverwoorden. Nonnen!!! Breek me de bek niet open!!
En, vraag ik, krijg je veel visite?? Nee, af en toe mama. En je vader dan?? Die heeft er voor gezorgd dat ik hier zit was het antwoord.
Het maffe is dat er daarna binnen de familie NOOIT meer gesproken is over dat "incident". Wat gebeurd is is gebeurd.
Dat is dus de reden dat ik kijk. Niet zozeer de verhalen van kinderen uit Colombia of Sri Lanka maar de krankzinnige verhalen uit Nederland en omstreken. Ik zit af en toe wel een te janken van woede! Het is echt ongelooflijk wat mensen elkaar aan kunnen doen!
, Datum:
05.10.2007 07:36
, Datum:
05.10.2007 07:55
In de aldi belgie kun we enkele zeer goeie Franse Bordeau wijnen kopen.
Mijn voorkeur gaat uit naar .
Saint-Estèphe, Château Lilian Ladouys 2005. Bewaartijd 10 jaar
En.
Lalande de Pomerol ,Château Beaulieu 2005. Bewaartijd to 8 jaar
Op de site van Aldi Nederland niet te vinden wat jammer ,vind ik toch.
Zulke wijnen kunnen kopen aan 11 en 6 euro afgerond vind ik toch onweerstaanbaar.
http://www.chateau-lilian-ladouys.com/fr/index.html
Geplaatst door: ® Theo
, Datum:
05.10.2007 09:39
Gisteren was ik onderweg en had de radio op 2 staan en de presentator zei dat hij gisteren(woensdag) de mailbox van radio 2 helemaal vol had n.a.v. zijn blunder over de Holterberg en dat hij voorzichtiger zou worden.
Gisteravond naar de film "vroeger kon je lachen" geweest van Bert Haanstra... een heel leuk weerzien
Geplaatst door: tineke
, Datum:
05.10.2007 11:24