Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frank
, Datum:
29.08.2007 22:50
Zo mensen,
Net nog even wat huishoudelijke taken afgerond:-), Morgen nog werken en dan morgenavond inpakken en naar vrienden in Limburg voor een nachtje.
Vrijdag in 2 etappes door naar Zuid-Frankrijk waar het volgens de diverse sites prachtig weer wordt. Hebben er weer veel zin in. Aardig lijstje met mogelijke leuke uitstapjes (o.a. nog wat tips van Jan, waarvoor dank), maar gezien de weersverwachting ben ik "bang" voor veel lezen aan het water, ochtendwandelingen en misschien wat korte tripjes, ohohoh wat akelig toch:-). Ook van de restaurants in de korte nabijheid een klein maar verwachtingsvol lijstje gemaakt.
Zou zeggen, vermaak jullie, goede tijden en tot over een weekje of 2 1/2.
Geplaatst door: connie
, Datum:
29.08.2007 22:54
Frank,
Een prettige en ontspannen vakantie toegewenst.Geniet en tot ziens,
connie.
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
29.08.2007 23:55
Frank,
een heeeeeeeele prettige vakantie toegewenst!!!
Maar, je maakt me reuzenieuwsgierig naar wat je van plan bent omdat je mijn naam gebruikte. Dingen die IK heb aangegeven. Da's in de loop der jaren al zoveel dat 't van alles kan zijn.
Maar goed, we horen nog wel van je. Toch?
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
30.08.2007 00:44
Frank een hele prettige vakantie toegewenst,geniet ervan en kom gezond weer terug.
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
30.08.2007 06:16
Een goede reis en een hele fijne tijd toegewenst Frank, genieten!!!
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
30.08.2007 08:38
Frank, ik sluit mij bij de overige forummers aan. Een hele fijne vakantie, n goede reis en geniet ervan.
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
30.08.2007 10:58
Geplaatst door: tineke
, Datum:
30.08.2007 12:01
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
30.08.2007 14:56
Ik heb het treintje van de Veluwsche Stoomtrein Maatschappij toevallig vorige week zien rijden toen we door Apeldoorn kwamen. Een lust voor het oog.
Die lust was er trouwens ook toen ik afgelopen week op de Holterberg was, de hei bloeit zeldzaam mooi op het moment!
, Datum:
30.08.2007 22:18
Ja, de natuur is vroeg dit jaar. De heide bloeit, onze appels zijn bijna rijp. t Is vroeger dan normaal maar t is wel mooi. Zou dat nu door t broeikaseffect komen?:)
Geplaatst door: ® digi-oma
, Datum:
30.08.2007 23:51
Ben ik net bezig uit te zoeken wat nog in de caravan moet voor het vertrek as. zondag, valt er zo'n brochure van Intertoys (deel I) in de bus met allerlei speelgoed. Zijn DIE even snel met hun Sinterklaasreclame (moet er niet aan denken). En dan ren-aanbiedingen (artikelen die alleen op een bepaalde datum in september goedkoop zijn). Hoe maak je kinderen gek!!! Uiteraard krijgen ze deze boekjes ook onder ogen... kunnen ze vast uitzoeken. Binnenkort schijnt er een deel II van van deze catalogus te verschijnen. Ik vond het altijd al zo deprimerend om bij binnenrijden van Nederland zo half oktober gelijk in de Kerstshows te belanden en nou dit in augustus!
, Datum:
31.08.2007 00:23
Hallo digi-oma, wat leuk dat je eens langskomt hier :-)
Ten eerste wil ik je een fijne vakantie wensen, geniet ervan
en kom gezond weer terug!
Ten tweede ben ik het helemaal met je eens wat betreft die folders.
Steeds vroeger krijg je van die dingen.Ook in diverse tuincentra
begint nu al de eerste voorbereidingen voor de kerst.
Alle tuinmeubilair verdwijnt weer in de opslag en de opstelling van het kerstgebeuren is al weer aan de gang.
In de herfstvakantie zijn ze er al zo goed als klaar voor.
Het zal wel nodig zijn anders krijgen ze het niet op tijd voor elkaar.
Over 7 maanden begint er weer een nieuwe lente.
, Datum:
31.08.2007 00:37
Zoals gewoonlijk ga ik morgen weer mijn postronde doen.
En wat er o.a. tussen?
Uitnodigingen voor de Culinaire Kerstmarkt op 8 oktober in Veghel.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
31.08.2007 11:01
NEE! Ik wil eerst nog mooi weer. Komend weekend kamperen, maar lijkt niet erg geweldig weer te worden. September kan ook nog warm worden, wie weet. We hebben vaak heerlijk in de zon gezeten in de herfstvakantie, maar kerstmarkten? Daar wil ik nog even niet aan denken, ik zit nog midden in de zomer.
Geplaatst door: Corsofanaat
, Datum:
31.08.2007 15:10
En dit weekend op zondag,het grootste bloemencorso van Europa in Zundert.
, Datum:
31.08.2007 15:47
Morgen t laatste bloemencorso van Aalsmeer. 60 jaar n traditie en dan afgelopen.
Zojuist de reklamekaravaan bekeken van de Profronde Almelo. Alle hebbedingetjes netjes verdeeld onder de buurtkinderen. En vanavond kijken naar o.a. Joop Zoetemelk, Henny Kuiper en vele anderen.
Geplaatst door: Hans
, Datum:
31.08.2007 17:47
Video/dvd's klaarzetten: A.S. Zondag om middernacht Nederland 2 (VPRO) "etre et avoir" een 2 uur durende doc. over een franse school op het platteland. 1 leerkracht die in 1 ruimte alle klasse bestiert.
, Datum:
31.08.2007 23:40
Ik heb 'm al gezien, Hans, maar de video staat toch op scherp.
De meiden zijn terug uit Frankrijk!
Veel regen, opa, maar dat gaf niks, hoor. Gingen we naar grotten en kastelen. Best cool die kastelen.
Als fijnproever (humm humm) was ik benieuwd naar hun ervaringen betreffende de Franse keuken.
Wat is het lekkerste wat jullie gegeten hebben?
De jongste (als haantje de voorste) gilde meteen: KONIJN!!!
Konijn. Hmmmmmm.......
Met Kerstmis wilde je helemaal geen konijn!!
Ja, weet ik, opa, maar toen je dat konijn kocht zat de kop er nog aan. Vond ik eng!!!!
OK, en jij, ging ik verder. De oudste kijkt me aan met d'r groene ogen: inktvis, opa......
QUOI!!!!! Inktvis, opa......
Ik was helemaal "flabbergasted" zoals de Engelsen zeggen.
Bleek dat ze gegeten hadden bij een Algerijn (zei hun moeder) waar ze kon kiezen tussen couscous met kip of inktvis.
Ze had geen zin in kip dus koos ze vis. Dacht ze......
, Datum:
02.09.2007 01:08
Jan ik zag in de krant dat er nu weer een nieuw fenomeen in Rotterdam is gekomen namelijk de "waterbus" om het zo maar eens te omschrijven.
Het lijkt me wel wat. Overigens er wordt elke dag wel wat nieuws gepresenteerd bij jou in de stad. Is haast niet af te knipogen. :-)
De postdoeve is annekomm'n Anechie. Ik zal hem hier effkes good verzorg'n en dan stuur ik hem wa terug!
, Datum:
02.09.2007 01:53
Aaaaah ja, de waterbus!!! Is een grandioze manier om bijvoorbeeld naar Dordrecht te gaan. Rotterdam is mijn stad maar je wil toch ook wel eens iets anders zien dan woontorens en bankgebouwen.
http://www.waterbus.nl/
Wat ook leuk is is de watertaxi. Zijn kleine bootjes die als vlooien over het water springen. Als je daar in zit dan heb je het gevoel in een speedboot te zitten.
http://www.watertaxirotterdam.nl/de_boten/index.html