Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
27.08.2007 22:44
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
27.08.2007 23:40
Ga direkt een plaatsje boeken!! :-)
Geplaatst door: frank
, Datum:
28.08.2007 20:29
, Datum:
28.08.2007 21:26
VIJFENZESTIG EURO VOOR EEN STAANPLAATS????????
Zal toch niet!!! En dat voor iemand die zijn beste jaren al lang achter zich heeft?
Neuh, vind 't een beetje veel voor nostalgie. Moet wel leuk blijven.
In oktober gaan we naar een concert van C+B in de Oude Luxor.
Een zitplaats bijna vooraan voor 26 euro. Mijn vrouw wilde perse dus ik hobbel maar achter haar aan.
Voor haar is het een stukje jeugdsentiment omdat we 40 jaar geleden C+B ook eens gezien hebben in Schiedam. Was haar eerste popconcert...
Voor de jeugdige kijkertjes onder ons: C+B = Cuby + Blizzards
Geplaatst door: Jack
, Datum:
28.08.2007 21:33
Mensen toch Jan,die kerels zijn al minstens even oud als de Stones,komen ze voor de gelegenheid weer bij elkaar?
, Datum:
28.08.2007 21:48
Inderdaad Jan, Absurde prijs.
C&B wordt leuk let maar op. Ben half jaartje geleden voor € 5,=!!!!! naar een optreden van de Bintangs geweest. Voor de helft oude Bintangs knarren en twee oud leden van de Trockener Kecks. Hard en ruig en ook nog eens niet alleen maar gouwe ouwen maar zelfs nieuw werk. Wel beetje doof daarna, dus vergeet je oordopjes niet als je helemaal vooraan moet zitten:-)
, Datum:
28.08.2007 22:07
Geplaatst door: Jack
, Datum:
28.08.2007 22:43
Bedankt Jan en zeker voor de website,meteen toegevoegd aan de favorieten.
Mooie stimulans om op zoek te gaan naar Cd's van Q65,Living Blues en Cuby etc.
Tsja,de Stones,heb nog een gedeelte van hun concert op de Duitse tv gezien,een wanhoopsoffensief omdat de kaarten voor Dusseldorf niet uitverkocht wilden raken.
Kreeg daar ook het Deja Vu gevoel bij,altijd dezelfde formule,al gezien,al gehoord.
Het zal de laatste tour wel geweest zijn,bij een eventuele volgende tour zouden Mick en Keith rond de 70 zijn.
Geplaatst door: ® marion egberts
, Datum:
28.08.2007 23:04
Weer even inbreken hier als het mag: http://www.waterways.cc/
Voor de liefhebbers van waterwegen, zowel van Frankrijk als veel andere Europese landen. De site is in drie talen te bekijken.
, Datum:
28.08.2007 23:41
Marion, op deze topic bestaat geen "inbreken". Iedereen kan zijn ei kwijt.
Maar de Franse waterwegen zijn volgens mij voor de meeste Frankrijkgangers een "terra incognita". Ze kennen de kanalen en rivieren a.d.h.v. de bruggen. En, natuurlijk, van het strandje aan de Dordogne.
We (mijn vrouw en ik) hebben wel eens het idee gehad om een motorboot te huren en dan een kanaal af te varen.
Waarom dat niet door gegaan is weet ik niet maar ik was behoorlijk opgelucht. Mijn vrouw is dochter van een zeeman en dus een waterrat maar ik kom uit Brabant en ben dus een echte zandhaas.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
29.08.2007 00:22
Marion wat een leuke site, dank je. Heb hem bij mijn favorieten gezet.
Zo heb je weer eens een heel andere kijk op de omgeving!
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
29.08.2007 08:25
Jan, de heer Muskee en zijn C+B komen eind september in Roosendaal voor een openlucht optreden, toegang volgens mij gratis (ik geloof niet dat ik er nog 26 euro voor zou overhebben haha)
Geplaatst door: ® Theo
, Datum:
29.08.2007 08:37
Vrijdag 31.08.2007 vanaf 20.00 uur in Hengelo op het "mooie" marktplein Henk Westbroek die nummers van het goede doel gaat zingen en Guus Meeuwis helemaal gratis ...leuk als je het mooi vind
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
29.08.2007 08:49
Ook vrijdagavond de 31ste aug. 2007: de Profronde van Almelo
Zie: http://www.profrondealmelo.nl/
Veel Tour-renners doen mee, ook internationale wielrenners.
Het programma voor de 25e profronde:
17.00 uur Menzis Amateurrace
18.15 uur Reclamekaravaan
19.15 uur Cogas-Electrabel-Classic, wedstrijd voor oud-profs uit België en Nederland
20.30 uur Start 25e Profronde van Almelo
22.45 uur Huldiging winnaar 25e profronde
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
29.08.2007 09:20
JudithD e.a. De profronde Almelo begint voor mij al 's middags als de reclamekaravaan door alle wijken gaat rijden. Ik sta dan zeker a.d. kant om van alles op te vangen. En dan weer weg te geven aan kleine kinderen die bij mij in de buurt staan. Jaarlijks gebruik. Dan om 17.00 uur naar t centrum en wanneer we weer thuis zijn?? Dat is dus n groot ?
, Datum:
29.08.2007 12:43
, Datum:
29.08.2007 14:21
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
29.08.2007 14:57
Jan van I, je hebt helemaal gelijk shame on me...dat optreden is de afsluiting van een reeks evenementen in het kader van "Blommekinders", verwijzing naar flower power (in dat kader is bijv. Armand geweest en komt ook Focus), meestal gratis buitenoptredens, ik dacht dus dat C+B ook gratis buiten kwam spelen, maar niet dus, helaas, sorry voor de verkeerde info. Maar toch nog 6 euro minder dan jouw kaartje haha :=))
, Datum:
29.08.2007 20:52
@Jan,
Dat is een hele bijzondere documentaire. Na samen gekeken te hebben verzuchtte mijn vrouw volkomen terecht, "had ik maar zulke meesters gehad."
Zit net even op een site van een camping te kijken op advies van een kennis, schrik ik me allereerst een hoedje van de mening:
http://www.mas-du-padre.com/francais/tarifs.html
Maar blijken ze ook nog eens niet alleen hoogseizoen tarieven te hebben maar zelfs "tarifs tres haute saison", nooit eerder gezien.
Maar niet bij de favorieten gezet.
, Datum:
29.08.2007 22:16
Een camping met verschillende prijzen afhankelijk van de grootte van de staanplaats?
Nog nooit meegemaakt! Maar ik kom waarschijnlijk op een heel ander soort campings.
Maar......ik zou toch voordelig uit zijn op die camping: 17,30 euro in het super hoogseizoen.
Camping ligt trouwens op een leuke lokatie: Bassin de Thau.