Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
24.08.2007 17:08
Geplaatst door: frank
, Datum:
24.08.2007 22:27
Nou Jan, ik zou me toch zorgen maken met dat brakke water:-)
http://www.refdag.nl/oud/gezo/980909gezo02.html
Moet zeggen, heb vroeger vrij hoog in een flat gewoond in Utrecht tussen wat kanalen, toen ook nooit last van muggen en trouwens ook zelden van vliegen. Misschien iets te maken met meer wind op grote hoogte? Meeste insecten houden niet van wind heb ik wel eens begrepen.
, Datum:
24.08.2007 23:23
Ik begon me ook ongerust te maken toen ik begon aan het stukje maar de kans DAT 't gaat gebeuren is bijzonder klein. Pfoehhhhh....
http://www.worldstatues.nl/
Zag ik net op TV. Lijkt me ontzettend leuk daar even te kijken.
Een paar jaar geleden in Barcelona keek ik mijn ogen uit op de Ramblas
Geplaatst door: frans
, Datum:
25.08.2007 08:18
Jan ,
Het is hier in Arnhem geen Barcelona maar kom gerust kijken je zult je verbazen.
Of kijk op tv-gelderland.
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
25.08.2007 19:28
Hallo. Ineke het was weer reuze gezellig in Borne. En vanavond is de laatste dag van de ballooning. Ach ja aan alles komt n eind:(
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
25.08.2007 19:57
Cimeroni: ik ben nog wel even naar het dorp geweest, vond het gezellig, maar erg druk en warm. We zijn tegen 4 uur naar huis gegaan om te kijken naar de run bike run, de lopers komen langs mijn huis. Ook de sporters hadden ht erg warm zo te zien.
Ja die ballooning heeft alweer z'n laatste avond, weinig van gezien dit jaar, de wind staat verkeerd :-(
@Jan: ziet er indrukwekkend uit, die woontoren waar jij huist. Op welke verdieping woon je? En heb je geen last van de hoogte met die ramen tot aan de vloer?
, Datum:
25.08.2007 21:08
Hallo Ineke e.a belangstellenden. Kijk voor mooie beelden vd Twente ballooning op www.oldenzaalinbeeld.nl
Prachtige beelden. En t schijnt t enige ballooningevenement te zijn ter wereld waar , tijdens de nightglow, vuurwerk wordt afgestoken.
, Datum:
26.08.2007 16:38
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
26.08.2007 20:55
Juist Jan: ze zitten zo lekker . . . . .
Maar weet je waar ze het lekkerste zitten: goed - op de camping in Frankrijk !!!
Eigenlijk moest ik gewoon even reageren, omdat ik ze vanmiddag ingepakt heb om mee te nemen, want - joechei - we gaan weer !
Morgen vertrekken we voor een week of 6 - 7 (?), eerst gaan we een paar dagen naar vakantievrienden in Metz en vanaf zaterdag hebben we een mobil-home gehuurd tot . . . half oktober ? ? ?
Omdat we dus met (compleet afgeladen) solo-auto rijden, willen we zoveel mogelijk alternatief rijden: Route Napoleon enzo . . Overnachten willen we in Sisteron, alhoewel we toch ook nog wel even gekeken heb bij Tourtours, wie weet.
Wij gaan dus ervaren hoe het is om in een huuraccomodatie te vertoeven op dezelfde camping, waar we anders met eigen caravan staan en . . . we zijn benieuwd. Jullie horen het t.z.t.
In ieder geval willen we jullie allemaal een goede overgang naar de herfst toewensen. (nou ja, deze week hadden ze in Le Lavandou een nacht van 12 graden, brrr)
Groeten aan allemaal en hou het wiel draaiend !
Geplaatst door: connie
, Datum:
26.08.2007 21:00
Wij wensen je een fijne vakantie toe,
Connie en Leo.
Geplaatst door: frank
, Datum:
26.08.2007 21:17
Veel plezier en een goede reis!
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
26.08.2007 21:37
Zwaai zwaai allebei, goede reis toegewenst en tot na de tijd!!!
, Datum:
26.08.2007 21:52
Rivi, fijne vakantie beiden. Veel plezier.
, Datum:
26.08.2007 22:01
...ben een pietsie jaloers, rivi en javi.
En het weer zal best opknappen.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
26.08.2007 22:06
Goede reis Rivi en Javi en tot ziens.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
26.08.2007 22:07
Veel plezier! Tot half oktober op dezelfde camping?
We horen de verhalen wel na de tijd.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
27.08.2007 01:08
Jan en Ria een hele fijne tijd gewenst. Jullie zullen dit wel niet meer lezen, maar kon niet achterblijven met goede wensen natuurlijk :-)Jullie willen vast niet meer anders als je straks zeéén van ruimte hebt in de stacaravan.Geniet ervan en we krijgen zeker een uitgebreid verslag van jullie.
Jan wat woon je hóóg!Ik vind het prachtig om te zien, het is echt de
grote stad, maar ik ben bang dat ik toch zachtjes dood ga als ik daar zou moeten wonen.D'r is geen groen te zien.Ik zal eens kijken of er één of andere foto van mijn omgeving op te duiken is.
http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=2397
http://www.twenteroute.nl/drn/drn-105.htm
http://www.huizenvinder.nl/huizen-te-koop/overzicht/overijssel/deurningen
Nu niet allemaal tegelijk op de koffie komen......:-))
Dus Jan je kunt ook deze kant op komen wonen :-))
Cimeroni hoe was de kunstmarkt?
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
27.08.2007 08:18
Merci et à bientôt tout le monde !
, Datum:
27.08.2007 09:19
Lilli@n, de kunstmarkt was wederom fantastisch. En wederom waren er weer mensen uit t buitenland aanwezig. Duitsland en zelfs uit Frankrijk. We hebben weer n leuk idee opgedaan.
Jan v I. Je hebt daar leuke appartementen. Maar t is mij te hoog. t Is wel de stad waar mijn overgrootvader ter wereld kwam.En zoals Lilli@n laat zien, heb je voor dat geld hier n huis met tuin en garage.
, Datum:
27.08.2007 21:58